رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

ما برگشتیم

1391/9/15 15:44
2,289 بازدید
اشتراک گذاری

                                 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام ،البته یه سلام با کلی شرمندگی و معذرت خواهی که نبودمون باعث دلنگرانیتون شده بود مارو ببخشید . می دونم که حتما ما رو می بخشید چون از بس گلید که همتا ندارید.

سلام ما اومدی بعد از کلی تاخیر  ، البته با کلی خبر های خوب ،تو این مدتی که نبودیم سر گرم مهمونی بودیم اخه عمه مینا بعد از 10 سال از امریکااومده بود و ما هم همش کنار عمه بودیم و مدام در پی مهمونی دادن و مهمونی رفتن،رادین خیلی خوشحال بود که بلاخره عمه جونش از قاب عکس ها بیرون اومد و تونست عمش رو از نزدیک ببینه و لمسش کنه قبل از اومده عمه من فکر می کردم رادین باهاش غریبی کنه چون رابطه ی خوبی با خانوم ها نداره ولی همین که برای اولین بار مینا رو تو فرودگاه دید رفت بغلش و سرش رو گذاشت رو شونه های عمه طوری به مینا ابراز احساسات می کرد که اشک هممون رو در اورد و موقع رفتن هم تو فرودگاه نه مینا و نه رادین نمی تونستند از هم دل بکنند.

تو این مدتی که نبودیم رادینم حسابی بزرگ شده و مردی شده برا خودش، کارهای جدید می کنه ،بازی های تازه یاد گرفته و کلی کلمات جدید به لغت نامه اش اضافه شده و صد البته شیطون تر از قبل شده و با جدیت  شیطونی و خرابکاری   می کنه.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

وقتی اخرین پست قبل از غیبتمون رو براتون می زاشتم پرنس من 8 تا دندون داشت که الان شده یه پیشی 14 دندونه که عاشق گاز گرفتن.❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

رادین کلی براتون عکس داره که به ترتیب براتون می زارمشون و توضیح مفصل این 3 ماهی رو که نبودیم رو براتون می نویسم و بهتون قول می دم که امشب بیام و کلی عکس از پرنسم براتون بزارم.

حالا این چند تا عکس رو داشته باشید تا شب❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

.

خاله ها تو این مدت بزرگ شدم؟❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اخ که فدای همه ی دوستهای گلم بشم که دلم برا خودشون ،نی نی هاشون،و نوشته هاشون لک زده بود همتون رو دوست دارم به اندازه شیطنت های بی پایان رادین

                     شکلکهای جالب و متنوع آروین          شکلکهای
جالب و متنوع آروین        شکلکهای جالب و متنوع آروین

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

کمپلچه
15 آذر 91 19:58
پسر خیلی نازی داری
الهام
15 آذر 91 22:12
سلام نگین جونم من خواننده خاموش وبلاگ رادین بودم همیشه اگه بدونی چقدر نگرانت شدم دختر
مریم--------❤
16 آذر 91 11:44
چشمتو روشن ایشالله همیشه به خوشی
مامان کیارش
16 آذر 91 12:06
چه عجب ازین طرفا؟ ماشالا بزرگ شده رادین جون...
مریم--------❤
17 آذر 91 18:43
عمه ایش اصلا توی این ده سال نیومده بود ایران؟ مگه چن سالشه
مامان گلی کیمیا
17 آذر 91 19:51
سلام پسر خوشگل من خوش آمدی خیلی نگرانت بودم خداراشکر که سرت به شادی ها گرم بود انشالله همیشه خوش باشین .یک بوس آبدار برای پسر خوشگله خودم
همسرم، همه ي هستي ام
19 آذر 91 7:38
پس كجا رفتي عزيزم؟ دوباره كه ما رو تنها گذاشتي؟
متین مامی ایلیا
19 آذر 91 14:44
چه عجب نگین جون اومدی، مارو کشتی از نگرانی جیگرم کلی بزرگ شده قربونش برم که روز به روز خوشمل تر میشه
سفانه
25 آذر 91 23:05
واااااای نگین اندازه دنیا خوشحال شدم که خوبین و بالاخره اومدی خوش و سلامت... من اعصاب ندارم که.... قدرت خدا هم همه اش فکرهای منفی میاد تو ذهن جماعت ایرانی زبونم لال... اندازه دنیا خوشحالم... خوشحاااااااااااالم... قربون این قندت هم برم که دلم براش یه ذره شده بود.... خداروشکر....
مامی امیرحسین(فاطمه)
30 آذر 91 10:37
به به رادین خوشگله و مامان جونش برگشتن!خوش آمدین.دلمون براتون تنگ شده بود.من اون عکس جلوی شومینه رو خیلی دوست دارم.ماشالا رادین جونم خیلی بزرگ و آقا شده.یه بوس گنده برای هردوتون
مامان پرهام
6 دی 91 17:28
سلام عزيزم پسر بچه بايد شيطوني كنه اين توي ذاتشه پسر منم همين قدر شيطون و ناقلاست و وقتي منو عصبي ميكنه مي اد پيشم و مي گه پهام مامانو بوس كنه مامان خوب بشه
مامان بنیتا
10 دی 91 14:55
سلام خدارو شکر که خوبین و بهتون خوش گذشته وای خدا عروسکم چه ناز شده دلم یه ذره شده بود براش