رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

سلاااااااااااااااام 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

1395/3/24 8:35
901 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،دلم برا تك تكتون و ني ني هاي نازتون تنگ شده و حسابي هم تنگ شده الان كه داشتم با عجله بعضي از وبلاگ هارو نگاه مي كردم خيليا مث من مدت زياديه كه به روز نكردن😞😞😞😞 و خيلي ني ني ها برا خودشون اقا كوچولو و خانوم كوچولو شدن و بعضيا هم نيني جديد بهشون اضافه شده كه اين دوتا موضوع اخري خيلي خوشحالم كرد☺️☺️☺️☺️☺️☺️  

ديروز به طور تصادفي  وب يكي از بچه هارو ديدم  و دلم برا دوستا و وبمون تنگ شد و امروز صبح گفتم يه سري اينجا بزنم و اگه خدا بخواد  ديگه مرتب بيام و از رادين و كاراش براتون بگم و سر وقت هم ميام و ميگم كه چرا نمي تونستيم و فرصت نمي كرديم كه بياييم اينجا

             رو دوست دارم  خيلي زياد بوسبوسمحبت

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)