رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

تقدیم به عشقم

1391/5/11 17:07
1,363 بازدید
اشتراک گذاری

تو معنای تمام واژه های منی برای عاشقانه هایم به دنبال واژه

            می کردم........

تو باز هم در من ظهور می کنی ...تو باز هم  مرا به دنیای خود

              می بری............

تو بازهم مثل همیشه به اوج می بری ............به نا کجا

لبخند که می زنی پرنده ی دلم بال بال می زند.... با این دل پر بریده

             چه کنم؟.........

می خواهم از انجایی بگویم که نگاهم در نگاهت حل شد.......من عاشق تر شدم و عاشقانه ای

ابستن....در نا کجای ذهنم تو اردو زدی......دلم که دیگر ملک خصوصی توست....و من نوشتم

             از بودن تو....تویی که.....

از تو برای تو و دلتنگیهای همیشگیم می نویسم....... می خوانی و .........

می گویی سلام بانوی من....ومن سلامت را هر بار با سبدی از گلهای

سرخ -به رنگ بوسه- پاسخ می دهم.

و تو ....... تو که حجم بودنت به اندازه تمام هستی من است..........

بگذارید همه بدانند........بگذارید بدانند............می خواهم فریاد کنم

باشد این بار هم نه ......اما می گویم که تو را بهترینم می دانم تورا.........

           می خواهم و میستایم ........

        تو را.........دوست دارم.

        تو را....................

شعر عاشقانه, عکس عاشقانه, تایتانیک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

متین مامی ایلیا
11 مرداد 91 18:34
خوشبختی واقعی در دنیا فقط با یک چیز میسر میشود

دوست داشتن و دوست داشته شدن

امیدوارم همیشه و همیشه خوشبخت و شاد باشید



مرسی مهربونم همچنین شما هم خوشبخت و شاد باشید
ghazaleh
14 مرداد 91 10:16



ممنون خانوم گل
مامان بهراد
14 مرداد 91 12:40
خاله جووون رای گیری شروع شداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید


گلم خیلی خیلی شرمنده شدم ای کاش می شد به دوتا نی نی رای داد ولی مطمعن باش که بهراد برای ما یکی یدونه و تکه
همسرم، همه ي هستي ام
14 مرداد 91 15:21
واقعاً به آقا فرهاد به خاطره حسن انتخابي كه داشته اند، تبريك ميگم. واقعاً سليقشون حرف نداره.
فرهاد خان مباركه. خوب كسي رو واسه ي زندگيت انتخاب كردي، خانوم خانوم خانوم هر چي از خانوميش بگم كم گفتم.


مرسی گلم لطف داری شما دوست داریم و خانومی از خودتونه
عسل و غزل
15 مرداد 91 14:19
ایشالا در کنار هم خوش و خرم باشید و از زندگیتون لذت ببرید و رادین هم زیر سایه ی شما


مرسی عزیزم شاد باشید