رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

حال رادین خیلی بهتر از دیروزه

1391/4/26 16:14
1,637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،به لطف خدا و دعای شما مهربون ها حال پرنس رادینم نسبت به دیروز و پریروز خیلی بهتر شده هر چند که دیروز عصر یه دفعه حالش خیلی بد شد طوری که نانازیم هرچی خورده بود بالا اورد ولی بعدش که شیافش کردمش و دست و روش رو شستم و با بابایی بردیمش بیرون حالش خوب شد و تا صبح هم خدا رو شکر راحت خوابید و با این که تب نداشت  ولی من دلم طاقت نیاورد که بخوابم و تا خود صبح بالا سرش نشستم و زل زدم بهش عجیبه که خوابم هم نمی یومد و فقط دلم می خواست نگاهش کنم.

دیروز استخر بادی رادین رو تا نصفه اب کردم و گذاشتمش توی استخرش تا هم بازی کنه و تبش بیاد پایین و هم بتونم از سوپ مرغ و ورمیشل که براش درست کرده بودم بهش بدم اخه بچه ام از روز قبلش لب به هیچ چیزی نزده بود با این که اشتها نداشت و با میل نمی خورد ولی با هر ترفندی بود بهش غذا دادم تا ضعیف نشه و مدام بهش اب میوه تازه میدم مخصوصا اب اناناس که تب رو میاره پایین و خدارو شکر با کارهایی که کردم حالش خیلی خوب شده.

درست که بعضی ها زبونشون نیش داره ولی من خدارو صد هزار بار شاکرم که همسری به مهربانی یک فرشته دارم که مدام بابت کارهایی که برای نبض زندگیمان رادین انجام می دم از من تشکر میکنه و میگه خوش به حال رادین که مامان مهربونی مث تو داره که خیلی بهش می رسی و با سختی هایی که متحمل میشی و با این که رادینخیلی بد غذاست ولی از بس صبوری می کنی و بهش رسیدگی می کنی که بنیه اش قویه که تونست تو یه روز مریضی رو از خودش دور کنه و اخر سر هم میگه خوش به حال خودم به خاطر داشتن شما دوتا.

خوش به حال من به خاطر داشتن رادین و فرهادم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

مامان محمد مانی
26 تیر 91 16:46
عزیزم
انقدر غصه خوردم که رادینم مریضه
انشالله که بهتر میشه و امان از این ....... ولشون کن نمی دونم چرا این قوم شوهرا اینجورین؟؟؟



سلام عزیزم قربونت بشم ایشاالله هیچ وقت دلت غصه دار نباشه ،من خودمم موندم توش به هر حال از روی ماه پسرت ببوس
همسرم، همه ي هستي ام
26 تیر 91 17:00
سلام خوشگلاي خودم. خدا رو صد هزار مرتبه شكر كه حال پسرم بهتر شده. من يكي كه خيلي نگران بودم، خيلي غصه خوردم، مطمئن بودم كه بالاخره حال رادينم خوب ميشه ولي باز فكر كردن به مريضيش، اونم تبه 39 درجه واسم خيلي ناراحت كننده بود.
مامان جون نگين من بچه ندارم ولي احساستو كاملاً درك ميكنم گلم. واقعاً همون جور كه آقا فرهاد فرمودند: شما واسه رادين مادر خيلي خوب و مهربوني هستي.من هميشه گفتم بازم ميگم خيلي خانومي. تكه تكي.

سلام گلم ببخشید که باعث نگرانیت شدیم ما هم خیلی دوستت داریم و حظورت و کامنت هات همیشه برامون قوت قلبی بوده و با دیدنشون و خوندنشون دلمون ارم میشه دوست داشتم الان که پای نتی برات بیشتر بنویسم و دردو دل کنم ولی صدای رادین که از خواب بیدار شده داره میاد و باید برم پیشش دوستت دارم بی نهایت.
مامان علی
26 تیر 91 17:46
سلام شیرین جون خوشحالم که حال رادین جون رو به بهبودیه . مامانی اصلا نگران نباش بچه تا مریض نشه که بزرگ نمیشه تازه باید احسنت بهت گفت که تو هوای تبریز تا حالا مریض نشده گلم ... رادین جونو از طرف من ببوس.
sara
26 تیر 91 19:40
hooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrra khoda ro shokr hle pesarie daste golet behtar shode...az khoda mikham hamishe shoma 3ta ro sahih va salamato shado khandoon kenare ham negah dare...
الهه مامان روشا جون
26 تیر 91 20:05
خیلی ناراحت شدم که رادین جونم مریض شده.خدا شکر که الان حالش بهتره و خطر برطرف شده. عزیزم به خاطر ادمایی که نقش دوم رو تو زنگیت بازی می کنن غصه نخور اصل اونایی ان که داری باهاشون شب و روزت رو سپری میکنی. خیلی پسری رو ببوس.
شادی
27 تیر 91 1:14
زندگی 3نفرتونو عشق است بیخیال دیگروننگین جونی عکسای چش تیله ای رو بذار دلمون واسش یه ذره شده
مامان ابوالفضل
27 تیر 91 1:21
سلام عزیز.نگین جان خیلی خوشحال شدم که حال گل پسر بهتره.ازطرف من ببوسش.مواظب خودتون باشین و
مامانی درسا
27 تیر 91 2:27
ای وای پسرم چرا مریض شدی الهی بگردم حالا خداروشکر بهتره ..... وای که ما مادرا چه خون دلی میخورم وقای این قند عسلا مریض میشن ..... خدارو شکر که بهتره ببوسش
همسرم، همه ي هستي ام
27 تیر 91 12:21
حال رادين جونم بهتر شده هورررررررررراااااااااااااااا. چند تا بوسه آبدار براي رادين گوگوليه خودم. : مامان جون نگين از طرف من رادينو ببوس.
همسرم، همه ي هستي ام
27 تیر 91 16:15
رادين جیگی ام ، عژیش
مامان آرینا موفرفری
27 تیر 91 16:37
خصوصی عزیزم.
متین مامی ایلیا
27 تیر 91 17:24
خدارو شکر که رادین بهتره خیلی ناراحت بودم به حرف بقیه هم اهمیت نده نگین جون مهم همسرته که شکر خدا خوب و مهربونه ، نمیدونم انگار این خانواده شوهر حرف نزنن میمیرن، رادین و یه عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالمه ماچش کن
azad
27 تیر 91 20:35
مامان ساینا
27 تیر 91 21:59
سلام عزیزم. خدا رو شکر که بهتره.
مهدی کوچولو
28 تیر 91 0:42
ای واااای من بازم دیر باخبر شدم شرمنده.خدا رو شکر که حالا حالش بهتره روی ماهش رو ببوس.از من به شما یه نصیحت خواهرانه.هرگز تا وقتی که پسرکت بزرگ نشده از خودت و از جلوی چشات دورش نکن بجز مامان خودت.دیگه بهشون اجازه نداده.بچه بدون پدر و مادر هرگگگگزززززز.امیدوارم دیگه هیچوقت مریض نشی جیگر خاله
نسترن(یک عاشقانه آرام)
28 تیر 91 12:03
خب خدارو شکررررررررررررررر من الان یزدم ولی چون خیلی نگران رادین بودم نتونستم اقت بیارم گفتم بیام حالشو بپرسم که دیدم نوشتین بهتر شده...خدارو 1000بار شکر
مامان محمد مانی
28 تیر 91 15:48
نگین جون انشالله که هر سه تون سلامت باشید..... کاس یه خبر از رادین برامون بگذاری
khahare elisa
29 تیر 91 9:47
خسته نباشین خدارو شکر خیالمون راحت شد ایشالا که دیگه هیچوقت رادین جون مریض نشه
نگار(مامان سام)
29 تیر 91 11:24
سلام آخی رادین خوشگلم مریض شده.ناراحت نباش نگین جون ایشالله حالش به زودی خوب میشه . از حرفای مردم هم ناراحت نباش در دروازه رو میشه بست ولی دهن مردم رو نمیشه بست.
عمه جونی
29 تیر 91 11:52
خدارو شکر که رادین جونم داره بهتر میشه ایول به بابا فرهاد که قدر این فرشته رو میدونه امیدوارم طعم زندگیتون مثل طعم عسل باشه و سلامت باشین
مامان محمد مانی
30 تیر 91 14:06
بازم آپ نکردی!!!!!!! امیدوارم شاد باشید. دوستتون داریم
مامان آرینا موفرفری
30 تیر 91 16:19
سلام نگین جون خوبی رادین جونم خوبه خیلی نگران حال رادینم بی خبرم نذار عزیزم.
مامان حنان
30 تیر 91 17:06
سلام عزیزم خدا بد نده اما خدارو شکر حال رادینمون خوب شده دست مامان نگینش درد نکنه که بهش خوب میرسه وبعضی هارو هم بیخیال باش که نیششون برای خودشونه از روی هر دوتون میبوسم مواظب خودتون مخصوصا رادین جان باشید که هواها خیلی گرمه
بهناز مامان یلدا جون و سروش گل پسر
30 تیر 91 17:15
سلام عزیزم پسر زیبایی دارین خدا براتون ببخشه . انشالله که هیچوقت مریض نشه چون با مریض شدن بچه ها پدر و مادر هم از غصه بچه هاشون آب میشن. ببوسین این پسر خوشگله رو
متین مامی ایلیا
30 تیر 91 17:36
سلام نگین جونم خوبی ؟ رادین بهتر شده؟ خیلی نگرانش بودم ، دوووووووووووووووووووووووستتون دارم
الهه مامان روشا جون
30 تیر 91 23:15
سلام مامانی.مرسی که بهمون سر زدی و تولد روشا جون رو تبریک گفتی. این روز یکی از بهترین روزهای عمرم بود و اطرافیان با تبریکاتشون شادی منو چند برابر کردن. من این محبتت رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.چون دخترم تمام وجودمه.
جیگر مامان
30 تیر 91 23:17
سلام با اجازه لینکتون کردم چه پسر خوشگلی داری ماشا... اگه دوست داری به وبلاگم سر بزن خوشحال میشم.بوس بوس
همسرم، همه ي هستي ام
31 تیر 91 13:24
سلام رادين مو طلايي؟ حالت بهتر شده؟ فداي تو بشم من كه انقده خوشگلي. دلم برات خيلي تنگ شده خاله.
مامان طاها
31 تیر 91 17:37
خدا رو شکر که حال داداش رادینم خوب شده.
نسترن(مامان نیروانا)
1 مرداد 91 13:17
کجایی عزیزم...دلم برات تنگ شده
همسرم، همه ي هستي ام
1 مرداد 91 16:01
رادين جونم چرا نمياي دلم برات خيلي خيلي خيلي خيلي تنگ شده. بوس از طرف خاله براي رادين چشم تيله اي
همسرم، همه ي هستي ام
1 مرداد 91 16:03
بابا شما كجاييد خيلي نگرانتونم؟
یاسمین مامان سورنا
2 مرداد 91 1:17
خدا رو شکر که حالش بهتر شده پرنس خشگلمون معلومه که مامانیه مهربونش خیلی بهش میرسه نیازی به گفتن نیست سر و شکل و قیافه ی بچه خودش نشان از سلیقه و صبر مادرش داره و رادین قشنگم همیشه قوی و زیبا و خوش تیپ بوده نگین جان بعضیا خودشون دلخوشی به زندگیشون ندارن چش دیدن بقیه رو هم متاسفانه ندارن می خوان هرجور شده زندگی رو تلخ کنن واسه آدم خدا رو شکر که شوهر خوب و فهمیده ای داری که خودش همه چیز رو میبینه و درست رو تشخیص میده امیدوارم رادین عزیزم با مراقبتهای مامان مهربونش هرچه زودتر کاملا خوب شه کلی ببوسش
مامان اندیا
2 مرداد 91 10:04
خدا رو شکر که حالش بهتره میبوسمت رادین عزیز
مامان آرینا موفرفری
2 مرداد 91 13:12
نگین جون دارم از نگرانی می میرم خوبی رادینم خوبه.
مامانی وروجک
2 مرداد 91 13:18
دوست عزیزم سلام .ادرس وب ارمیا وروجک تغییر کرده.لطفا از این پس با ادرس زیر ارمیا جون رو لینک کنیدhttp://ermiajoon90.niniweblog.com
ghazaleh
2 مرداد 91 18:01
وای خدای من چی شده ؟ رادینم الان بهتره ؟ تو رو خدا زودی از خودت یه خبری بذار دختر !! نمی گی دوستت مرده است زنده است به سری بهش بزنم اخه !!
مامان سید کوچولو
3 مرداد 91 2:42
خدا رو شکر که بهتره. مامانی اینقدر نگران نباش. گرچه مریضی و بی حای جیگرگوشه هامون سخته ولی گاهی یه مسمومیت غذایی یا یه سرماخوردگی ساده با تی بالا پیش میاد که حتی سیستم ایمنی بدن قوی میتونه با مقاومت اش باعث بروز تب بشه. چند روز سختی داره ولی این همه گریه و زاری نداره دیگه. امیدوارم پستی های طندگی کمتر از بلندی هاش باشه. به حرف مارهایی که نیش میزنن محل نذار...
همسرم، همه ي هستي ام
3 مرداد 91 11:58
نگين عزيزم سلام،رادين جونم بهتر شده؟ كجاييد بابا دلمون واستون خيلي خيلي خيلي تنگ شده؟
همسرم، همه ي هستي ام
3 مرداد 91 12:14
نگين جون ايميلامو دريافت كردي؟ ببخشيد كم و تكراري بود. امروز گفتم هر طور شده واسه ي نگين عزيزم مي فرستم،توي فلشم نگاه كردم ديدم به به به،شانست خوبه، يه چند تايي عكس توش بود. دوستتون دارم گلهاي زيباي من. دلم براتون يه ذره شده. و همچنين واستون خيلي نگرانم چون هيچ خبري ازتون ندارم.
رضوان مامان رادین
3 مرداد 91 16:57
پسر خوشگل ما چرا مریض شد.... عزیزم غصه نخور زودی خوب میشه.
آزي
4 مرداد 91 12:38
سلام نگين جون خيلي ناراحت شدم. انشا الله زود زود بهتر بشه از طرف من خيلي ببوسش و بگو زودتر خوب شو عزيز دلم. دلم براتون تنگ شده گلم عكسهاي جديد از آقا رادين بزار
سپیده
4 مرداد 91 18:54
سلام. خوبید؟ اگه دوست دارید عکسهای جشن دندونی کوچولوتون رو تو وبلاگ کودک من بنام خودتون بزارم تا بقیه دوستان از ایده ها تون استفاده کنند. منتظر جوابتون هستم. با تشکر.
Mehman
5 مرداد 91 11:42
Salam pas chera neminevisid khaste shodam az bas post nazashtin
یاسمین مامان سورنا
6 مرداد 91 2:52
کجایی نگین جونم خبری ازتون نیست نگران شدم رادینم خوبه که ایشالا؟ حتما خبه این چه سوالیه من می پرسم مراقب خودتون باشید واقعا نگران شدم
مامانی درسا
7 مرداد 91 3:46
عزیزم رادینی بهتره خبری ازتون نیست ..... تو رو خدا یه خبری بهمون بده ...... خیلی نگرانیم
ghazaleh
7 مرداد 91 11:15
نگین جان ما مردیم از دلشوره تو کجایی اخه ؟