رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

رادینم برای اولین بار مریض شده

1391/4/25 13:42
1,641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای مهربونم ،ممنون که تو مدتی که نبودیم جویای احوالمون بودید. سفرمون خیلی خوب بود و خیلی بهمون خوش گذشت و جمعه ظهر برگشتیم خونمون تا من بتونم برم عروسی دوستم تا دیروز همه چی عالی بود ولی از دیروز رادینم  تب داره و بی حاله و من هیچ کاری نمیتونم براش بکنم جز این که بالا سرش بشینم و تبش رو کنترل کنم و مدام پاشویش کنم و از دیشب ریز ریز اشک امونم رو بریده از طرفی تب رادین و از طرفی هم حرف های گزنده و تلخ .به جای این که مرحمی باشند برام نمک میشن و رو زخمم میریزند،شب جمعه تا از تالار برگشتم تا اماده بشم و همراه بابایی بریم برای شام چون دیدم رادین هر چی خورده ریخته روش و همه جاش شیره ای هستش بردمش حموم و درست 10 دقیقه بعد عمه خانوم تشریف فرما شدند و رادین رو از بابا احد گرفتند تا ببرند بیرون و من هم هرچی گفتم که باد میوزه و هوا سوز داره و رادین هم چون تازه از حموم در اومده امکان داره سرما بخوره ولی انگار نه انگار برگشت گفت فکر میکنی باد میاد هوا خیلی هم گرمه اون هم شب های تبریز که همیشه باد و سوز داره و رادین رو برد بیرون حتی تو کوچه که دیدیمشون از بس باد شدید بود که شنل عمه خانوم رو هوا بود و موهای رادینم در حال رقص و این شد که عمه خانوم با غدیش باعث شد که رادینم سرما بخوره و جالب اینجاست که وقتی پرسیدند دکتر چی گفت و من عین حرفهای دکتر رو که گفت چون نه گلوش درد می کنه و نه سینه اش یعنی هیچ چرکی تو گلو و سینه اش نیست و چون اسهال و استفراغ نمی کنه پس مریضیش ویروسی نیست و فقط به سرش سرما خورده  من وقتی ماجرا رو به دکتر گفتم ایشون هم تائید کرد که علت تب و بی حالیش قرار گرفتن بعد از حموم در مقابل باد هستش ولی جالبه که برگشتند و به من می گند چون ده روز پیش تو ارومیه گذاشتی اب بازی کنه و لباس زیادی هم تنش نمی کنی بچه مریض شده.و نکته جالبش اینجاست که بچه 39 درجه تب داره ولی دست میزنند بهش و میگند این که تب نداره داری بیخودی شلوغش می کنی حالا من چون مادرم دارم شلوغش میکنم تب سنج دیجیتالی که یه دستگاه مکانیکی یه و هیچگونه احساسی نداره هم داره شلوغش میکنه یا فوق تخصص کودکان که یکی از بهترین و مشهورترین دکتر های شهر اون هم داره دروغ میگه و شلوغش میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عصبانیسوالتعجب

خوبه که من هستم ،ارومیه هست وگرنه حرفی برا گفتن نداشتند . دلم از این همه حرف های نیش دار گرفته ،از وقتی رادین به دنیا اومده خودم رو محدود کردم و تمامی هوش و حواسم به این بود که رادینم سرما نخوره و مریض نشه تو زمستون که سرما تو تبریز غوغا می کنه مواظبش بودم که مریض نشه و حالا  سهل انگاری عمه و بی خودی لج کردنش  باعث شد که بچه ام تب کنه .

دلم برا رادینم کباب میشه اخه اصلا گریه نمی کنه فقط مث ادم بزرگ ها زار می زنه و با دستهای نازش می زنه به سرش و چشمهای تیله ای نازش رو می دوزه به من و وقتی می بینه دارم گریه می کنم بهم لبخند میزنه تا اروم بشم.

دعا کنید تا رادینم حالش زود خوب بشه و تبش قطع بشه ،دعا کنید چون رادین تا حالا مریض نشده بود و من نمی دونم چی کار می تونم براش بکنم ،الان که دارم براتون مینویسم رادین به زور چند گلپ اب میوه خورده و خوابیده و من هم از بس گریه کردم که چشمهام کاسه خون شدند و اومدم تا کمی با هاتون درد و دل کنم تا شاید کمی اروم بشم.

خیلی دلم می خواست اولین پست بعد از سفرمون گزارش شیطنت ها و عکس های رادینم باشه ولی نشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان کیارش
25 تیر 91 16:08
الهی قربونت برم عزیزم...تازه شما خیلی هم مادر نمونه ای هستی که تا حالا مریض نشده بوده.عزیزم به حرف دیگران اهمیت نده .سرتو بگیر بالا بگو اونقدر من تا حالا خوب بهش رسیده بودم که قبل از یه سال مریض نشده بوده.سرما خوردگیش هم زود زود خوب میشه ایشالا.چون همه رادین رو دوست دارن نمیتون مریض شدنشو ببینن.هیچ کس هم دیوارش کوتاهتر از مامانش نیست.اگه جای من بودی که پسرم 5 بار قل از یه سالگی گوش درد گرفته چی میگفتی؟ تازه من اومدم تو وبلاگش درد دل کردم اونوقت بابای سونیا (وبلاگ طب سنتی) اومده برام پیام گذاشته که باید جایزه نوبل حماقت رو به تو بدن که اینقدر مادر بدی هستی که بچت مریض شده! من اینجام امنیت ندارم...نگران نباش مطمئنم تا چند روزدیگه بازم میشه همون رادین شیطون...


مرسی عزیزم شما به من و رادین لطف دارید ایشاالله هیچ بچه ای هیچ وقت مریض نشه،عزیزم شما هم خودت رو ناراحت نکن ادم های فظول زیادن و دوست دارن که تو کار همه دخالت کنند و خودشون رو فیلسوف و مغز متفکر جا بزنند از روی کیارش ببوس
khahare elisa
25 تیر 91 16:18
مامان رادین جون نگران نباشین ایشالا که رادین جون زود خوب میشه خدارو شکر که مریضیش ویروسی نیست چون اونجوری بیشتر اذیت میشد واسه تبش هم استامینوفن بهش بدید زودی خوبه خوب میشه


سلام دخمل گل مهربون مرسی از راهنماییهات عزیزم بهش استامبنیفون دادم و خدارو شکر که ویروسی نیست از روی الیسا جون ببوس
مامان آرینا موفرفری
25 تیر 91 16:35
سلام عزیزم تا اسم رادین جونو تو لیست بروز شده ها دیدم با خوشحالی اومدم وب رادین جونم اما خیلی خیلی دلم گرفت و ناراحت شدم .بمیرم که رادین جونم مریضیه من که طاقت مریضی بچه ها رو ندارم عزیزم خیلی مراقبش باش انشااله زود خوب میشه اخه رادین جونم خیلی قویه .
غصه نخور عزیزم خیلی زود خوب می شه فقط مراقبش باش پاشویه بهترین کاره ، سعی کن مایعات زیاد بهش بدی بخوره حتی اگه دو یا سه قاشق چای خوری باشه ولی مرتب و هر چند دقیقه این کارو انجام بده مطمئن باش زود خوب می شه.
بی خبرم نذار خیلی نگرانم

سلام به دوست مهربون خودم ممنون عزیزم که بهمون سر میزنی و جویای احوالمون هستی خانوم گل از بابت راهنماییهات هم مرسی دوستت دارم و می بوسمت
همسرم، همه ي هستي ام
25 تیر 91 17:14
رادين مو طلايي الهي خاله فدات بشه، چي شده عزيزم؟ قربونت برم. انشاءلله زوده زود خوب ميشي. مامان جون نگين ناراحت نباش، غصه نخور حال رادين چشم تيله ايمون خوب ميشه.
براش دعا ميكنم.


مرسی عزیزم مطمئنم که دعا های شما ها حامی رادینم هستش
همسرم، همه ي هستي ام
25 تیر 91 17:22
مامان جون نگين فداي اشكات، فداي مهربونيت، فداي اينهمه مظلوييتت، فداي تو كه انقدر مامان خوبي هستي.
عزيزم چرا گريه مي كني؟ غصه نخور،حال رادين گلم هر چه زودتر خوب ميشه، مطمئن باش.


قربون تو بشم که هر وقت کامنت هات رو می خونم قوت می گیرم
همسرم، همه ي هستي ام
25 تیر 91 17:38
عمه ي رادين كار خيلي بدي كردي. پسرمون دست شما امانت بوده نبايستي اين كارو ميكردي.
نگين عزيزم واسه ي پسرم اسپند دود كن. داخل اسپند هم يه مقدار نمك بريز.
اينا همش واسه رادينم كه انشاءلله زوده زود خوب بشه.



مرسی خانوم گل ممنون که به فکر رادین هستی می بوسیمت
شادی
25 تیر 91 19:17
خودتو ناراحت نکن نگین جون حرفای نیش دار و خاله زنکی هیچوقت تمومی نداره اصلا توجه نکن.هوای تبریز منو مریض کرده چه برسه به رادین کوچولو با اون چشمای نازش ایشالا زودی خوب میشه


سلام عزیزم ممنون از کامت خوبت،عزیزم من عادت کردم یا شاید هم چون برام مهم نیست جوابشون رو نمی دم ولی موندم یه ادم تا چه حد می تونه پر رو باشه
azad
25 تیر 91 21:03
salllllllllllam. narahat shodam ino shenidam. eshkali nadare. hamishe mozoii hast ke mardoom dar barash sohbat konan. harfaye mardoom tamomi nadare. man hamishe javab injor sohbata ro midam. ama be in natije residam ke inkar baese janjal mishe. bayad yad begirim faghat harf adamaii ke baramoon mohaman romon tasir bezare. shoma ham khodeto narahat nakon khoda nakarde mariz nashi. movaze b khodetoon bashid dostam.


سلام گلم ببخشید که باعث ناراحتیتون شدیم بله عزیزم همیشه این ادم های پر حرف و پر مدعا موضوعی برای تخلیه کردن خودشون دارند ولی به گفته شما چه بهتر که جوابی نشنوند تا بدونند که برامون مهم نیستند
sara
25 تیر 91 21:29
salam mamanie gol man kheili vaghte mataleb webloge pesarie nanazeto donbal mikonam vali ta hala nashod ke pegham bezaram ghosse nakhor maman negine mehraboon radinet zoode zood khoob mishe be


سلام گلم ممنون که بهمون افتخار می دید و مهمون خونمون میشید مرسی از تسکینت می بوسیمت
متین مامی ایلیا
25 تیر 91 22:31
الهی بمیرم بچه مریض میشه خیلی سخته
نگین جان نمیذاشتی ببرتش تو مادر رادینی و صلاحش و میخوای نباید روی حرفت حرف بزنن، حالا با پر رویی طلب کار هم شدن؟ واقعا که
طفلی رادینم تو این هوا خیلی سرما خوردگی سخته، ایشالا زود خوب شه


سلام خانوم گل عزیزم کیه که به حرف گوش بده خودت که اهل دردی ،طلب کاریشون من و اذیت می کنه وگرنه من دنبال مقصر نیستم به هر حال بچه مریض میشه ولی این که میرسن و بدون این که احوال پرسی بکنند من رو مقصر می دونند دیوونه ام می کنه
نسترن
25 تیر 91 23:27
عیبی نداره عزیزم خودتو زیاد ناراحت نکن بچه هست دیگه مریض میشه مواظبش باش ایشالا زود زود خوب میشه نگران نباش تا این مریضیا نباشه که بچه ها بزرگ نمیشن


ممنون عزیزم ،ایشاالله که زود خوب بشه می بوسمت گلم
نسترن(مامان نیروانا)
26 تیر 91 1:18
عزیزدلم چقدر ناراحت شدم...نگین جان برای بچه های این سن فقط شیاف تبو پایین می یاره اونم با سرعت...2 هفته قبل نیروانا هم تب شدیدی کرد که حسابی مارو ترسوند و بعد از اینکه بردمش دکتر بهم شیاف داد و سریع تبش اومد پایین...او ار اس هم گفت بهش بدم بخوره با اینکه اسهال و استفراغ نمیکرد...گفت چون به خاطر تب اشتهاشو از دست داده املاح جایگزین میشه...عزیزم ما رو از احوال گلمون بی خبر نذار


سلام گلم ممنون از رانماییهات عزیزم تند تند بهش اب میوه میدم و شیاف هم دکتر داده ولی گفته بود در صورت بالا بودن تبش استفاده کن و من هم چون دیدم تبش با شربت استامینیفون پایین نمی یاد استفاده کردم و حالش خیلی خوب شد. باز ممنون که به فکرمون هستید از روی ماه نیروانا جون ببوس
مامان ابوالفضل
26 تیر 91 2:24
سلام عزیز.ناراحت نباش فقط پاشویش کن.به نی نی منم وقتی 4ماهه بود بیسکوییت دادن ووقتی حساسیت پیدا کردوسینش خراب شد گفتن مواظبش نبود وتاتونستن طعنه زدن.حالاهم تا مریض میشه میگن بخاطر مریضی اولشه.خودت روبخاطر این حرفا ناراحت نکن.از طرف من رادین روببوس


سلام گلم ممنون از حظورت و دلگرمیت ،واقعا که بعضی ها نمی دونم چرا اینجورین و همش دوست دارند خودشون رو بد کنند
همسرم، همه ي هستي ام
26 تیر 91 11:03
رادين جونم بهتر شدي؟ فداي تو بشم من.


سلام خاله جون خدا نکنه،بله امروز کمی بهترم
عمه جونی
26 تیر 91 14:52
مامانی نگین عزیز غصه نخورید انشاله که رادین جون زودی خوب میشه و شما از نگرانی در میایید
به حرف دیگران توجه نکنید همه میدونن بچه برای هیچکس اندازه مادرش عزیز نیست پس شما بی تقصیرین و اونا هم برای تبرئه خودشون شمارو اذیت کردن
امیدوارم همیشه خانواده سه نفرتون شاد و سلامت باشین


سلام گلم مرسی از دلداریت اگه شما هارو نداشتم چی کار می خواستم بکنم خیلی دوستتون دارم
کلکسیونی از ایده های نو
29 تیر 91 7:57
خدا بد نده بهتری رادین جون میبوسمت
مامان الينا
29 تیر 91 14:45
خدا رو شكر عزيزم .اميدوارم رادين گلم هميشه سالم وسرحال باشه .ممنونم كه به من سرزدي ،خيلي خوشحالم كردي
مانی محیا
4 مرداد 91 13:13
آخی عزیزم. چی کشیدی خیلی ناراحت شدم مامان کوچولو. هر چند هنوز نمیدونم چند سالته..خدا رو شکر الان حالش خوبه. بوس واسه رادینی..