رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

عکس های هدیه های تبلکم

1391/4/12 22:18
2,647 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                     

                            

 

کادوی مامان نگین و بابا  فرهاد خودم

لباسهام که اقای فروشنده وقتی فهمید 13 ماهمه به مامان گفت که براش بزرگ میشه و مدام تاکید می کرد که این شلواره کوتاه و بالای قوزک پا باید باشه و مامانی هم عصبانیاین شکلی شد چون تو دلش گفت خنگ نیستم که دارم می بینم  ولی چون من یه خرده جثه ام بزرگتر از هم سنهام هست کاملا اندازم بود و شلوار هم شلوار کوتاه بود برام

لگوهام رو هم خیلی دوست دارم و هر روز میریزم جلوم و با مامانی بازی می کنیم و کتاب هارو هم هر شب قبل از خواب مامانی برام می خونه و اگه من هم خوابم نبره برا مامان با زبون خودم می خونمشون وتند تند ورق میزنمشون

 

 هدیه بابایی جون و مامانی جون که خیلی دوستش دارم و بعضی وقتها میرم کنارش می خوابم و دستم رو میزارم روش که یعنی بغلش کردم تازه بوسشم می کنم

هدیه های دایی هادی که برام از ترکیه اورده و توپی رو که صندلی هست هنوز بادش نکردیم هر وقت بادش کردیم عکس خودش هم براتون می زاریم

هدیه های دایی امیر جونم که شلوار بگی سرمه ای شلوارک هم میشه و  شلوارکی هم که گرفته دو رویه هست و شلوارک تم تولدمه

کادوی بابا احد و مامان مهین البته چون یه سه چرخه قرمز که بابایی جون و مامانی جون روز تولد اصلیم برام گرفته بودند رو دارم از این وقتی یه کوچولو بزرگتر شدم استفاده می کنم

کادوی عمه جونی و سپیده

البته کادو های تبلکم فقط اینها نبود و کلی هدیه دیگه از جمله سکه،وجه نقد،لباس و اسباب بازی داشتم ولی مامان فقط عکس اینهارو گذاشت،کادوی عمه مینا هم تو راهه و اوطوری که مامان مهین میگفت برام پستش کرده.

از مامانی جون که کلی برا تبلکم زحمت کشیده و کلا از موقعی که تو دل مامانم بودم داره برام زحمت میکشه و زحماتمون رو دوششه تشکر میکنم،از بابایی جون و دایی هه هم سپاس گذارم ،از بابا احد و مامان مهین هم که اجازه دادند تا مراسم رقص و پایکوبی تو خونشون باشه تشکر می کنم و از عمه و سپیدم تشکر می کنم.دست همهی مهمون هامون هم درد نکنه که برام هدیه اورده بودند هر چند که ما راضی به زحمتشون نبودیم و حضور سبزشون برامون بهترین هدیه بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 23:15
عزیزم مبارک باشه به شادی ازشون استفاده کنی .لبت خندون پرنس رادینم.


ممنون خاله جونم شما هم شاد باشید
مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 23:18
دوست گلم ممنون که به آرینا رای دادین.
خیلی خوشحالم کردی فقط یه چیز کوچولو بدون ادرس وب رای به حساب نمی یاد امیدوارم ادرس وبتونو فراموش نکرده باشین.


سلام خواهش میکنم رای که سهله ما به ارینا جون هم میدیم بله عزیزم گداشتم ولی دوباره میرم و چک می کنم
مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 23:19
رادین جون منم دلم ماشین سواری می خواد .


خاله جون پس زود بیایید که ببرمتون گردش
تینا
13 تیر 91 0:47
میدونم اصن من هیچ ربطی به این جور چیزا ندارم ولی این بچه دیوونه کنندس اسفند واسش دود کنین


قربونت بشم ممنون عزیزم و مرسی که بهمون سر زدی
نسترن(یک عاشقانه آرام)
13 تیر 91 1:40
سلام
وااااااای چه پسر خشگل و خوش تیپی داریییییییین
خدا نگهش داره براتون...
وسایلو کادوهاشم عالی بودن هممممشون ناز و زیباست...مبارکش باشه...دست همگی درد نکنه...


مرسی خاله جون چشمهاتون خوشگل اند که خوشگل می بینند
همسرم، همه ي هستي ام
13 تیر 91 8:49
سلام نگين عزيزم، سلام رادين جوجويم
بازم ميگم تولد قشنگت گلبارون رادين چشم عسلي.
به به به چه كادوهايي؟ چقدر خوشگلو شيكو با ارزشن.دست همه درد نكنه، خيلي زحمت كشيدن.
پسر خوشگلم هديه هات مباركت باشه. صندلي توپيتو هم بادش كن تا ببينيم.


مرسی خاله جون صندلی توپیم قابل شمارو نداره البته همشون ناقابلند ولی بینشون تنها صتدلیه که به دردتون می خوره و می تونید بشینید روش و خستگی در کنید
نسترن(مامان نیروانا)
13 تیر 91 10:00
مبارک باشه عروسک تولدت...وای وای چه کادوهای خوشگلی...البته این لباسای خوشگل تو تن تو معرکه میشن


مرسی عزیزم لطف داری شما
متین مامی ایلیا
13 تیر 91 13:15
دست همگی درد نکنه
کادوهات خیلی خوشکلن قربونت بشم عزیزم، نانازم


مرسی خاله جون قابل ایلیارو ندارند
متین مامی ایلیا
13 تیر 91 13:19
مرسی عزیزم که جواب دادی
ولی مامان کوچولی ها راست میگی دیگه
مامان بابا رو هم خدا واست حفظ کنه و ایشالا سایشون 1000 سال بالا سرتون باشه
رمز و برات تلگراف کردم


مرسی گلم خدا عزیزان شمارو هم حفظ کنه از روی ایلیا جون ببوس
همسرم، همه ي هستي ام
13 تیر 91 14:13
رادين قشنگم چطوره؟ ماماني نگين خوبي؟ دوستتون دارم.


مرسی عزیزم کتمت هات رو که می بینیم حالمون خوب خوب خوب میشه
همسرم، همه ي هستي ام
13 تیر 91 15:42
نگين جونم، خيلي ماهي. جيگري.


قربون تو بشم من که خیلی دوست دارم
مامانی وروجک
13 تیر 91 16:21
جنتلمن رادین لباست ما رو کشته!چه سلیقه ای داره مامان جون!
هدیه های با حالت مخصوصا اون دوچرخه مبارکت باشه عزیزم.


مرسی عزیزم ،خاله جون حاضرم دوچرخه ام رو تا موقعی که ازش استفاده نمی کنم بد بهتون
مامان طاها
13 تیر 91 16:44
دسته همگی درد نکنه.
یکی از یکی قشنگتر.
مبارکت باشه خوشگل من.


خواهش می کنم خاله قابل طاها گلی رو ندارند
آزي
14 تیر 91 13:12
سلام نگين جون دلم خيلي براتون تنگ شده كجايين خبري ازتون نيست؟ رادين گلم چطوره؟ مبارك باشه عزيزم اين همه كادوهاي خوشكل. مي بوسمت جيگر طلا


سلام عزیزم سرم خیلی شلوغ بود ولی بهت سر میزدم تا جویای احوالت باشم ولی ببخشید که نمی تونستم کامنت بزارم می بوسمت
مهدی اقاکشی زاده
14 تیر 91 14:32
سلام رادین جان امیدوارم منو شناخته باشی من مهدی 7ماهه ام که شدم 1سال و وبلاگ خوبی داری ععععععععاااااااالللللییییی
استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


سلام بله که شناختیم من هیچ وقت دوستهای خوبم رو فراموش نمی کنم،اتفاقا چند روز پیش مامانیم جویای احوالت بود و به باباییم می گفت که حتما مهدی هم الان خیلی بزرگ شده،دوست خوبم من هم یک ساله شدم و حسابی هم شیطون شدم و دارم اتیش میسوزونم.
مهدی اقاکشی زاده
14 تیر 91 14:33
سلام رادین من مهدی 7ماهه ام که شده 1ساله وبلاگ ات عععععاااااااااااالللللللللیییییییییییی
استتتتتتتتتتتتت


سلام دوست خوبم دلم برات تنگ شده
مامان بهراد
15 تیر 91 16:44
وای چه ماشین خوشگلی داری خاله جون.... چه راننده ای داره این ماشین..... خاله مواظب باش موقع رانندگی دختراااااا تورت نکنن
الهه مامان روشا جون
15 تیر 91 22:27
رادین گلی همه ی همه ی همشون خوشگلن.مبارکت باشه.ایشالا از تک تکشون به خوبی و خوشی استفاده کنی.
الينا گلينا
17 تیر 91 10:06
رادين جون تولدت مبارك عزيزم .چقدر كادو خوش به حالت.راستي مامان رادين تو جشن دندوني اون شيشه كوچولو ها را از كجا خريدي .؟ خيلي ناز بودند.