رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

این قدر که من عاشقم تو هم عاشقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/4/12 20:33
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم برات می نویسم  همین چند لحظه پیش رفتی بیرون و بازم مامانی رو تنها گذاشتی ، عمه اومد دنبالت تا ببردت بیرون و شما چه خوشحال و مستانه از من خداحافظی کردی و حتی دم اسانسور من رو بوسیدی و رفتی شما خوشحال هستی ولی من دلم گرفته،هر وقت ازم دور میشی دلم برات تنگ میشه خیلی زود زود ،زود تر از چیزی که فکرش رو بکنی دلتنگت میشم ،اه رادینم هیچ وقت تنهام نذار ،اخه جدایی های ما بیشتر از طرف شماست و شما هر از گاهی میری و مامانی رو تنها میزاری چون من نمی تونم شمارو تنها بزارم مگر این که مجبور باشم،نمی دونم چرا هر وقت از کنارم میری دلم میگیره و چشام بارونی میشه الان هم که رفتی همین که در و بستم گریه ام گرفت ،خیلی دوستت دارم حتی بیشتر از خود خود خودم و خود خود خودت،نمی دونم این قدر که من وابسته ات هستم شما هم به من وابسته ای یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمی دونم اینقدر که من عاشقتم شما هم عاشقمی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه وابسته باشی یا نه ،عاشق باشی یا نه من با تمام وجود دوستت دارم و عاشقت هستم تا بی نهایت تا نفسی می اید و می رفد تا جان دارم،تا .............................................................

                                          دوستت دارم بهانه ی من

                             دوستت دارم دلیل بودن

                             دوستت دارم عشق اتشینم

                             دوستت دارم ارامش جانم

                             دوستت دارم دلیل بی قراریم

                             دوستت دارم وابستگی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سحر
12 تیر 91 22:21
خصوصی


ممنون گلم
صوفیا مامان سامیار
13 تیر 91 2:39
نگین جون با این نوشتت اشکمو در اوردی اخه منم به سامیار خیلی وابستم ولی اون اصلا
خودم از این موضوع دلم گرفته بود تا این پستتو دیدم یهویی زدم زیر گریه



قربون دل پاکت و اشکهای زلالت بشم من هم دلم خیلی گرفته ولی این رسم روزگاره که مامانها بیشتر وابسته باشند تا نی نی ها
همسرم، همه ي هستي ام
13 تیر 91 8:58
نگين عزيزم چقدر زيبا نوشتي. مطمئن باش كه پسر خوشگلتم خيلي خيلي دوستت داره و عاشقته. ميدونم اينو خوب ميدوني ولي بازم ميگم، آدم هيچ كسي رو تو دنيا از مادرش بيشتر دوست نداره. فقط مادر. عشق به مادر يه چيز ديگست.
دعا ميكنم سايه ي پر مهرت هميشه بالاي سر رادين جون باشه. شما خيلي خوبي نگين جون.


مرسی گلم از دلگرمی که بهم دادی ولی خودم هم خوب میدونم که این رسم روزگاره که مامان ها بیشتر از نی نی ها بهشون وابسته هستند
فاطمه
13 تیر 91 15:16
__$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________♥$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$
آپممممممممممممممممممممم
با خواهر زادم دوست میشی؟


چرا که دوست نشم خیلی هم دلم می خواد ولی ای کاش ادرس وبتون رو برامون میزاشتید
الهه مامان روشا جون
15 تیر 91 22:23
چه قدر قشنگ نوشتی.منم وقتی روشا پیش مامانمه انگار یه چیز گم کردم عوض این که به کارای عقب افتادم برسم بدو میرم میارمش.