رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

یه سلام به خوشمزهگی یه کیک تبلکم

1391/4/5 20:35
1,413 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 

                                                

سلام به همه ی خاله جونی ها ،نی نی هاشون و دوستهای مهربون و گل خودمون.جشن تبلک من به خوشی و خرمی برگزار شد و مامان موقع خداحافظی برق شادی و ریاضیت رو تو چشمهای تک تک مهمون هامون می دید و از اون روز تا الان هم هر کی زنگ زده گفته که مهمونی تون عالی و شاهانه بود .به همه ی ما خیلی خوش گذشت و جای تک تکتون خالی بود.

مامانی برام کلی زحمت کشیده بود و همه از این که مامانی من با این سن کم و کوچکولوییش تونسته بود بازم سنگ تموم بزاره به بابایی به خاطر داشتن مامانی افرین می گفتند.رو به راه کردن و مدیریت همهی کارهای تبلکم بر عهده ی مامانی بود و من تو این چند روزه دیدم که مامانی با چه سرعتی این ور  و اون ور می رفت تا همه چی مرتب باشه و بابایی هم مدام ازش تشکر می کرد و می گفت من با داشتن فرفره ای مث تو هیچ غمی ندارم و من با تعجب به فرفره ام نگاه می کردم چون مامانی من هیچ شباهتی به فرفره نداره ولی بعدا منظور بابایی رو فهمیدم.

تبلکم خیلی خوب بود ولی حیف که من بعد از شام لالا کردم و تو مراسم کیک برون و خورون و کادو باز کننون نبودم و مامانی به جای من اقا دایی رو که اون رو تبلکش

بود رو پشت کیک نشوند و بابایی و اقا دایی شمع رو به جای من فوت کردند و کیکم رو بریدند و بابایی هم کادو هام رو باز ک

رد،تو جشن تبلکم همه برام سنگ تموم گذاشتند از کمک گرفته تا رقص

و اواز خوندن،شیما جون برام اهنگ ترکی مخصوص تبلک رو خوند،بابایی جون برام اهنگ منتظرت بودم رو خوند ،دایی هادی، پسر عموسینا، زندایی اتیزا هم برام اهنگ خوندند و مامانی نگین هم برام اهنگ مورد علاقه ی هر دوتا مون رو خوند که قول داده برام تو یه پست بنویسدش.

تعداد مهمون هامون 60 نفر بود  و هنوزم که هنوزه یه تعدادیشون هستد و مهمون خونمونند البته این بین ما هم باهاشون مهمونی میریم و علت این که تا امروز نتونسته بودیم بیاییم و براتون پست جدید بزاریم  وجود مهمون های گلمون هستش مامانی قول میده که تو اولین فرصت بیاد و عکس هارو براتون بزاره.همتون رو دوست داریم و برای تک تکتون ارزوی سلامتی و خوشبختی داریم و از همتون هم تشکر می کنیم که تو مدتی که نبودیم به فکرمون بودید و برامون کامت گذاشتید.راستی تو این مدت من کلی کارهای جدید و حرفهای جدید یاد گرفتم که مامان بعدا میاد و براتون می نویسهماچماچبامن حرف نزن

                                                                                         

                                                                               دوستدار شما

                                                                       رادین

                                                                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

الهه مامان روشا جون
5 تیر 91 20:59
قبونت برم رادینی بازم تولدت مبارک خاله ون.دست مامان و بابا هم درد نکنه.
مهدی کوچولو
6 تیر 91 2:35
نازگلک تولدت مبارک چشات مثل عروسک لپات مثل بادکنک تولدت مبارک هزار سال زنده باشی زیر سایه مامان قشنگت و بابای مهربونت براتون از آسمون خوشحالی بباره
الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 4:49
روشا جون در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين راي بدين .اين هم نشاني اش: http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
همسرم، همه ي هستي ام
6 تیر 91 9:51
سلام سلام رادين جونم تولد تولد تولدت مبارك. مبارك مبارك تولدت مبارك. رادين خوشگل و خوشتيپ من واقعاً مامانيت حرف نداره، بيسته بيسته. خانوم و خوش سليقه.
همسرم، همه ي هستي ام
6 تیر 91 9:54
نگين جونم، رادين جوجو ، دلم براتون يه ذره شده. زودي بيايد. قربونتون برم. دوستتون دارم.
متین مامی ایلیا
6 تیر 91 19:47
تولدت مبارک پسره خوشمزه دوست دارم رادینی، یه عالمه دلم واسه خودت و مامان نگین جون تنگیده بود ولی چون میدونستم مامان جونت در تدارک تولده گل پسره تحمل کردم دیگه دستت درد نکنه مامانیه فرفره واقعا بر گذاریه تولد سخته راستی نگین جون من کنجکاو شدم میشه بگی چند سالته؟ البته اگه ایراد نداره ها
سیما
6 تیر 91 21:16
رادینم تولـــــــــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــارک عزیزم خیلی دلم میخواست تو جشن تولدت شرکت کنم ولی سعادت نداشتیم . از همینجا میبوسمت . منتظر عکسهای جشن هستیم .. مامان جون هم دستش درد نکنه این همه پر انرژِی بوده
مامان گلی
6 تیر 91 22:48
تولدت مبارک عزیزم انشالله همیشه شادو خوب وخوش باشی
مامان سامیار
7 تیر 91 2:42
گل خاله تولدت مبارک .ایشالله تولد 120 سالگی . مامانی زود عکسا رو بذار دلمون اب شد
خاله هدي ياسمين زهرا و محمدكوچول
7 تیر 91 2:48
مباركه خوشگله ولي ما عكس ميخوايم
مامان مهراد
7 تیر 91 13:14
تولدت مبارک خاله جون
کلکسیونی از ایده های نو
7 تیر 91 13:14
تولده وای مبارکه
مه لقا
7 تیر 91 23:26
مامان نگین پس کی عکسا رو میزاری دلمون اب شد اینجوری که تعریف کردی .........................انشالله جشن تولد 100سالگیش زیر سایه پدر ومادرش
متین مامی ایلیا
8 تیر 91 1:38
بیاااااااااااااااااااااااااااااااااا دیگه رادینی بیا همه چیز و برامون تعریف کن ، عکسای خوشمزتو بذار دلم تنگید اخه
مامان آرینا موفرفری
8 تیر 91 2:06
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(●)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$ مامانی با سلیقه خسته نباشی.رادین جونم یه عالمه
azad
8 تیر 91 10:06
همیشه به شادی انشاالله
مامانی درسا
9 تیر 91 11:33
مبارکت باشه عزیزم ..... همیشه خوش باشی ..... پسرم پس چرا برای جاهای خوب خوبش نبودی و لالا کردی عزیز دلم یه بوس جانانه برای شما .... که زود میخوابی .... عزیزدلم منتظر عکسای خوشگلت هستیم
؟
9 تیر 91 13:41
Pas ax haye radin kocholo ro key mizarin
مامان آرینا موفرفری
9 تیر 91 23:19
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک ttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com
عمه جونی
9 تیر 91 23:56
عمه قربون مهربونیت امیدوارم همیشه جشن و شادی باشه تو زندگیت عزیزم
maman e maneli
10 تیر 91 0:53
salam mashaalah che naz e in pesmali web zibaee darid
همسرم، همه ي هستي ام
10 تیر 91 8:18
سلام گلهاي زيباي من. صبحتون بخير. دوستتون دارم.
ilijoon
10 تیر 91 8:56
اگر ممكنه آدرس وب ايليا جون بزرگ مرد كوچك رو تو لينك دوستاتون به صورت زير تغيير بديد ilijoony.niniweblog.com
ilijoon
10 تیر 91 8:58
فرفره جون بي زحمت عكسهاي تولد گل پسري رو زودتر بذاريد دلمون يه ذره شده
ilijoon
10 تیر 91 8:58
به افتخار مامان جون هورااااااااااااااااااااا
مامان محمد مانی
10 تیر 91 15:40
بابا نگین جون دلمون آب شد هر روز میام عکسهای تولد را ببینم و می بینم که خبری نیست پس کی عکسهای تولد پسرم را میگذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شیوا
10 تیر 91 16:31
سلام عزیز دلم جشن تبلدت هم مبارک باشه
شیوا
10 تیر 91 16:31
دست مامانی گلم درد نکنه که همش به فکرته
شیوا
10 تیر 91 16:32
دوستت دارم پیش ما هم بیا