رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

من اومدم

1391/3/1 16:58
1,632 بازدید
اشتراک گذاری

                             شکلکهای جالب آروین

سلام ما برگشتیم،البته دیروز اومدیم ولی از بس خسته بودیم که فقط تونستیم بهتون سر بزنیم ولی خسته گی اجازه نداد تا براتون کامت بزاریم یا حتی پیام هاتون رو تائید کنیم ولی قول می دیم امشب بیاییم دیدنتون،

امروز مامانی من رو برد مرکز بهداشت تا واکسن 1 سالگیم رو بزنند ولی بازم قصر در رفتمشکلکهای جالب آروین چون واکسن موند برای روز چهار شنبهناراحت شکلکهای جالب آروینقد و وزنم خیلی خوب بود و خانوم دکتر خیلی راضی بود و می گفت از هم سن و سالهاش بزرگتره (ماشاالله ماشاالله به خودم) ولی مامانی گلایه می کرد که غذا کم می خورم طوری که تو این چند روزه که مسافرت بودیم فقط شیر خوردم و یه وعده اون هم با کلی ادا و اصول غذا خوردم که خان.م دکتر هم توصیه کرد که مامانی کمتر بهم شیر بده تا بیشتر غذا بخورم اخه هر چی بیشتر شیر می خورم مامانی هم اذیت میشه مخصوصا که فقط از یه می می می خورم.بهد از این که از بهداشت اومدیم بیرون مامانی من رو برد پارک و کلی با نی نی های دیگه بازی کردم حتیبا یه نی نی که اسمش اقا مهدی بد دوست شدم و باهم الاکلنگ بازی کردیم.مامانی کلی ازم عکس گرفته که براتون میزاره همتون رو دوست داریم و می بوسیمتون تو این چند روزه دلمون براتون خیلی تنگ شده بود همه شما شدین جزئی از خانوادمون.شکلکهای جالب آروین

دیروز اومدیم ولی امروز بابایی بازم رفت به شهر فرنگ(تهران) و شب قراره برگردهفایشاالله که صحیح و سالم بره و برگره پیشمون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ایلیا گلی
1 خرداد 91 17:42
سلاممممم
ماشالله چه پسر نازی داری ..بوسسسسسسسس برای رادین جیگر
من شما رو لینک کردم شما هم اگه دوست داشتین این کارو بکنین......
به ما هم سر بزنین


سلام ممنون چشمهاتون خوشگله که پسرم رو ناز می بینه ممنون که لینکمون کردید و ما هم با افتخار این کار رو می کنیم
sima
1 خرداد 91 19:16
به سایت بیا تو آریایی سر بزن دوست من
http://bia2ariae.ir



مرسی گلم
ilijoon
1 خرداد 91 23:40
خوشحالم كه اومديد حالا زود بياييد بگيد كجاها رفتيد دوستتون دارم


سلام به روی چشم ما هم دوستتون داریم
مهدی کوچولو
2 خرداد 91 1:37
به به همیشه به شادی و بازی عزیزکم زیاد نگران واکسن یک سالگی نباش که اصلا حتی متوجه زدنش نمیشی خوشگلکم.از غذا خوردن نگو که اه از نهادم برمیاد مهدی خان هر چی بزرگتر میشه بدتر میشه


ایشاالله،بله گلم نی نی ها هر چی بزرگتر میشند کارهاشون هم عجیبتر میشه
لاله مامانی نریمان
2 خرداد 91 2:03
سلام به به به چه عجب چشممون به جمال پستتون روشن شد کجا بودی این چند روز دلمون تنگ شده بود واستون
اول از همه تولد عشقم مبارک به وبلاگ پسر خاله جونش ایلیا خان رفتم خاله جون کلی زحمت کشیده بودن دستشون درد نکنه ولی نشد کامنت بذارم گذاشتم خودتون بیاین تا به خودتون تبریک بگم امیدوارم صد ساله شی رادینم


سلام سلام صد تا سلام به خاله خوبم ممنون زحمت کشیدید دوستتون دارم و می بوسمتون
مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 2:08
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که برگشتی دلم براتون یه ذره شده بود.رادین جونم خوبه .خاله چرا غذا نمی خوری؟؟؟؟فدات بشم من .



سلام خاله ما هم دلمون براتون تنگ شده بود ،خاله بیشتر دوست دارم با غذا بازی کنم
مامان روشا
2 خرداد 91 2:12
آقا رادین آش کشک خالته.آول تا آخر باید بزنی جیگرم.



بله خاله جون دست رو دلم نزار
مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 2:20
خصوصی عزیزم.


ممنون
مامان خورشيد
2 خرداد 91 8:17
عزيزم مهرشاد برادرزادمه كه با خورشيد برام هيچ فرقي نداره و هميشه بهش مي گم پسرم
بيصبرانه منتظر ديدن عكس هاي پسر گلمون هستم.



خدا هر دوشون رو براتون حفظ کنه به روی چشم عزیزم
مامان شايان جون
2 خرداد 91 10:02
سلام
ماشااله به رادين خوشكله چشم تيله اي
با تاخير 7 رزه تولدت مبارك
هزار تا بووووووووووووووس


مرسی عزیزم رادین هم شمارو می بوسه
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
2 خرداد 91 10:13
به سلامتي... ماشااله خوشگل خودم. خداروشكر كه همه چي خوبه. انشااله كه هميشه سالم و سلامت و پرانرژي باشه خوش تيپ خان.


سلام خاله جون ممنون ایشاالله یاسی و محمد کوچولو و شما هم همیشه سالم و شاد باشید
مامانی درسا
3 خرداد 91 2:49
هورا رادینی برگشت ...... مامانی یکی یکی از شماها رو دوست دارم وقتی به وبی میرم که چند روزی آپ نکرده خیلی نگران میشم ...... حالا خوشحالم به سلامت اومدین انشاالله همیشه خوش و سالم باشین ...... منتظر عکسای آقا پسر گلیم هستم


سلام مرسی ما هم شمارو خیلی دوست داریم و دلمون براتون تنگ شده بود به روی چشم عزیزم