رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

تولد رادین جونه و هدیه خاله جون

1391/2/27 15:44
2,542 بازدید
اشتراک گذاری

این پست که برات گذاشتم هدیه خاله جون مامان ایلیا کاکل زریه برای شما،من خیلی خوشحال شدم چون دیروز نتونستم برات پست ویژه تولد بزارم و این کاری که خاله کرده خیلی خوشحالم کرد چون بیشتر عکس ها همون هایی بودند که خودم انتخاب کرده بودم تا برات بزارم ولی نشد و مشغله ی زیادی نزاشت.

ایلیا جون و مامان گلش دستتون درد نکنهhttp://eilyakakolzari.niniweblog.com/

چه لطیف است حس آغازی نو و چه زیباست روز آغاز تنفس… و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن! تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد نوزاد

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

                              

                                        اس ام اس تبریک تولد نوزاد

http://smilebox.com/playBlog/4d7a45314e4467304d6a593d0d0a&blogview=true        کساییکه اینترنت پر سرعت دارن میتونن ببینن خیلی خوشگله از دست ندین 

 

           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

نایسل
27 اردیبهشت 91 16:06
عزیززززززززززززززززززززززززززز دلم مبارککک باشه تولدشششش
ایشالا 120 سالگی اش خیلی هم ماشالا خوشگله شبیه خودته عزیززز دلم ای جان بوسسسس


مرسی خاله جون خوب مهربونم،چشمهات خوشگله که خوشگل میبینه عزیزم
ghazaleh
27 اردیبهشت 91 17:00
ای جان تولدش هزاران بار مبارک ا
انشاله عروسیش و جشن فارغ التحصیلیش از دانشگاه ببوسش از طرف من


مرسی عزیزم ایشاالله دامادی و جشن فارغ التحصیلی تربچه جون
مامانی وروجک
27 اردیبهشت 91 20:00
____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________█████████████
__________●_______███████████
_████____████____████████
██████_██████_____█████
█████████████_______██
_███████████_________█
___████████__●_______●
______█████____●______●
________██_______●_____●
__________█________●____●
: : : : : :★*☆♡*. ★*☆♡*
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚

تفلدت مفارک رادین جوووووووووووووووووووووووووووووووون الهی 120ساله شی.بوووووووووووووووووووووووووووووووس و کلی گل برای تو نانازی


مرسی خاله خوب و مهربونم دستتون درد نکنه
مامان سامیار
27 اردیبهشت 91 21:09
عزیز دلم تولدت مبارک .ایشالله جشن صد وبیست سالگی گلم


سلام خاله جون ممنون سامیار جون رو ببوسید
رادین عشق زندگی
28 اردیبهشت 91 13:18
عزیزم تولدت مبارک صد ساله بشی قند عسل


مرسی رادین جون و مامانی مهربون
مامان اميرحسين كوچولو
28 اردیبهشت 91 18:03
تولد ....تولد.........تولذت مبارك
مبارك .......مبارك ..تولدت مبارك
بيا شعمارو فوت كن تا صد سال زنده باشي
تولدت مبارك باشه عزيزم انشاالله كه ساليان سال تولدتو جشن بگيري
اين گلا هم هديه تولدت

مرسی خاله خوبمک خودتون گل هستید دستتون درد نکنه می بوسمتون
مامانی درسا
29 اردیبهشت 91 1:39
قربونت برم من خاله ..... چقده معروفی عزیزم ....... انشاالله 120 ساله شی آقا گل خاله .....سفرتون خوش منتظرتون هستیم


سلام خدا نکنه خاله جون ،لطف شما خاله های مربونم زیاده دوستتون داریم
لیلیان
29 اردیبهشت 91 1:54
دوست داشتنی ترین رادین جون دنیا تولدت مبارک عزیزم. امیدوارم زیر سایه خداوند و پدر و مادر عزیز همیشه سلامت و شاد باشی.خدارو شکر که تو هستی
خیلی دوستت دارم رادین جون گل پسر قند عسل


مرسی خاله جون مهربونم و ممنون به خاطر دعای خوبت شما هم همیشه سالم باشید و چه خوب که خاله ای مث شما داریم
ilijoon
29 اردیبهشت 91 12:25
اي جانم قربون پسر خوشگلمون بشم با اون باب اسفنجي اش دوستت دارم گلم


خدا نکنه عزیزم ما هم شمارو خیلی دوست داریم
ثمین
29 اردیبهشت 91 23:51
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
مهدی کوچولو
30 اردیبهشت 91 2:49
خواهش میکنم کار خاصی نکردم دوست داشتم در بزرگترین شادی زندگیتون شریک باشم ممنون که منو دوست دونستید بازم مبارک صد هزار سال همتون با هم زنده باشید و تندرست


مرسی گلم دسست درد نکنه که دوستی با شما برامون باعث افتخار و دلگرمیه که دوستهای خوبی داریم که به یادمون هستند
مبین فرفری
30 اردیبهشت 91 17:33
دست خاله جون درد نکنه


ممنون دست شما هم درد نکنه که برامون کامنت می زارید
مامان مهراد
30 اردیبهشت 91 19:08
تولدت مبارک عسل خاله قربونت برم


مرسی خاله جون خدا نکنه
مامان خورشيد
31 اردیبهشت 91 8:09
ببخشيد با تاخير تولد پسرمون مبارك. الهي ساليان سال به شادي و در كنار هم اين روز رو جشن بگيريد.



مرسی خاله مهربونم از روی خورشید خانوم ناناز ببوسید
سمانه مامان پارسا جون
31 اردیبهشت 91 11:05



مرسی عزیزم
مامان ایلیا کاکل زری
31 اردیبهشت 91 18:11
ای خاله قوربون چشمهای نازت بشه کجایی پس دلمون تنگ شده عزیزم قابلی نداشت ایشالا تولدت خاله حسابی میرقصم


سلام قربونت بشمخدا نکنه،رفته بودم تهران خاله جون،ایشاالله خاله
نسترن(مامان نیروانا)
1 خرداد 91 9:50
الهی فدات بشم خاله جون ....دیگه داری مردی میشی برای خودت...تولدت مبارک شیرین عسلم...


خدا نکنه خاله خوبم،مرسی مهربونم
حاج علی
2 خرداد 91 9:56
سلام رادین جون سلام مامانی خوبین رادین جون خوبه؟قبول حق باشه روزی خودتون انشالا با رادین جون ما هم دلمون واسه دوستای حاج علی تنگ شده بود رادین جونو ببوس
تولـــــــــــدت مبــــــــــــارک


سلام گلم زیارت قبول ،ایشاالله ماهم دلمون براتون تنگ شده بود
مامان امیرناز
2 خرداد 91 11:53
سلام عزیزم تولدت مبارک اقا خوشگله ایشالا صد ساله بشی مامانی اجازه میدین لینکتون کنم؟


سلام گلم مرسی خواهش می کنم باعث افتخاره
رادین عشق زندگی
2 خرداد 91 20:36
عزیزم تولدت مبارک
ممنون اره دیگه رادینی ما تپلیه همه چی میخواد بخوره


مرسی گلم ،ای قربون تپل خان بشم نوش جونش
مامی امیرحسین
5 خرداد 91 19:32
وای عسیسم...خیلی خوشگل بود.دست خاله درد نکنه. راستی لینک میکنم که تند تند به رادین خوشگلم سر بزنم.