رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

مراحل عاشق شدن !!

1391/3/2 3:20
1,897 بازدید
اشتراک گذاری
بعد یه روز یه نفر رو دیدم ...





اون این شکلی بود ! !







ما اوقات خوبی با هم داشتیم ..



من یه کادو مثل این بهش دادم





وقتی اون هدیه من رو پذیرفت ، من اینجوری شدم!



ما تقریبا همه شب ها ، با هم گفت و گو می کردیم ..





و این وضع من توی اداره بود ..





وقتی همکارام من و دوستم رو دیدند، اینجوری نگاه می کردند ..



 
 
و من اینجوری بهشون جواب می دادم ..





اما روز والنتاین ، اون یک گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه..



و من اینجوری بودم ...





بعدش اینجوری شدم ...



 
احساس من این بود ....





بعد اینجوری شدم ...



بله .. آخرش به این حال و روز افتادم ...





پدر عاشقی بسوزه !




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان خورشيد
2 خرداد 91 8:19
اي جانم خيلي بامزه بود. مرسي


خواهش می کنم عزیزم
نایسل
2 خرداد 91 12:01
چه باحاللللللللللللللللللللللللللللللللل


خودت هم با حالی عزیزم
نایسل
2 خرداد 91 12:01
اخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


جونم
نایسل
2 خرداد 91 12:01
قربونت برم عزیز دلم


خدا نکنه خاله جون
نایسل
2 خرداد 91 19:08



می بوسیمت
مامان سامیار
3 خرداد 91 3:54
نگین جون خیلی باحال بود ما که خوشمان امد
از این گل پسر خوش تیپ هم عکس بذار دلم براش خیلی تنگ شده مامانی


مرسی عزیزم به روی چشم گلم
مامان آرینا موفرفری
4 خرداد 91 1:38
خیلی بامزه بود عزیزم .
رادين عشق زندگي
10 تیر 91 12:53
خيلي خيلي بامزه بود