رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

ممنون به خاطر وجود گلتون و یادگاریهاتون

1391/2/27 11:02
1,466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه سلام گرم و بهاری به شما دوست های گلمون،از همه ی دوستها و خاله های مهربونمون سپاس گذاریم و ممنون که به یادمون بودند و دیروز برامون پیام تبریک فرستادند،شرمنده همتون شدیم و بی نهایت از لطفتون سپاس گزاریم،ببخشید که نتونستم بیام و از تک تکتون تشکر کنم البته میام و لطفتون رو جبران می کنم،دیروز سرم خیلی شلوغ بود البته نه این که مهمون داشته باشم چون خودم هم مهمون بودم ولی از صبح با رادین بیرون بودیم و سر فرصت میام و براتون می نویسم که چیکارها کردیم الان هم باید برم و همه کارهام رو بکنم و اماده بشیم که عصر میریم تهرات و بابایی کار داره و از شما مهربون ها هم می خوام تا برامون دعا کنید تا موفق بشیم.اگه نتونستم پیام هاتون رو تائید کنم ببخشید حتما برگشتنی تائیدشون می کنم.

جا داره از الینا جون خواهر الیسا تشکر کنم که زحمت کشیدند و اولین هدیه رادین رو که تقویمی با عکس های رادین بود و خودشون درست کرده بودند رو چند روز قبل برامون فرستادند و  خیلی خو شحالمون کردند

 http://elisaaroosak.niniweblog.com/

 

سپاس و تشکر از خاله هدی محمد کوچولو و یاسی خانوم ناناز که امروز هم تولد یاسی خوشگله،زحمت کشیده بودند و تو وب خودشون بهمون تبریک گفته بودند و عکس رادین رو هم گذاشته بودند،دستتون درد نکنه

یاسی ناناز خودم تولدت مبارک فرشته کوچولو

            http://yasaminzahra-pouryasin.niniweblog.com/

با تشکر از مامان مریم محمد طاها قلب مادری که خانوم گل زحمت کشیده بودند و تو وب خودشون بهمون تبریک گفته بودند(دیروز تولد اقا طاها هم بود) طاها جون تولدت مبارک پاینده باشی گلم

http://mohamad-taha-jooon.niniweblog.com/

مامانی ارینا جونم دستتون درد نکنه واقعا سوپرایزتون عالی بود ،اشکمون رو در اورد،از خدا ممنونم که شما دوستهای گل رو دارم و از نی نی وبلاگ هم تشکر می کنم که باعث شده تا من با فرشته های مهربونی مث شما اشنا بشم دوستت دارم و بی نهایت ازت ممنون که برا رادین جشن تبلک تو وبتون گرفتین

http://arinapezhman.niniweblog.com/

دست گل همه ی خاله ها و دوستهامون درد نکنه که بهترین هدیه رو به من و رادین دادند و پیام های تبریکشون با ارزش ترین هدیه برای ماست که تا همیشه برای رادین به یادگار می مونه و مطمئنا رادین وقتی بزرگ بشه و پیام هاتون رو بخونه از داشتن دوست ها و  خاله های خوب و مهربون به خودش می باله و به شما افتخار میکنه.

دوستتون داریم  و باز هم ازتون سپاس گزار و ممنونیم و باز هم ببخشید اگه نتونستم تا موقعی که راهی تهران بشیم پیامهاتون رو تائید کنم .این گلها تقدیم به شما که خودتون گلید.

 شکلکهای جالب آروین       شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

بوسه های تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com رادین  ساله وشکلکهای جالب آروین روزه شکلکهای جالب آروین ساعت و

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آرویندقیقه ای تقدیم به شماThank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspace

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان محمد مانی
27 اردیبهشت 91 11:21

تولدت مبارک خاله انشالله 120 ساله بشی و خدا مامان نگین و بابا فرهاد را برات حفظ کنه.منم تو وبلاگمون برات جشن تولد میگیرم با یه روز تاخیر.


سلام مرسی عزیزم ایشاالله خدا شما رو هم 120 سال تندرست و سالم زیر سایه خودش حفظ کنه،دست گلت درد نکنه که اگه ما شمارو نداشتیم دلمون می پوسید دوستتون داریم
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
27 اردیبهشت 91 11:26
مرسي مرسي. خيلي لطف كردي عزيزم. راستي تولد رادين خوشگلم مبارك باشه. عكساشو زود زود برامون بذار نگين جونم


خواهش میکنم خاله گلمون دست شماهم درد نکنه و تولد یاسی جون هم مبارک
مامان اندیا
27 اردیبهشت 91 15:00
تولدت مبارک عزیزم ایشالا تولد 120 سالگیت گلکم


مرسی گلم لطف کردید
مامان آرینا موفرفری
27 اردیبهشت 91 15:06
سلام عزیزم من که کاری نکردم هر کاری برای رادین جون انجام بدم بازم کمه من رادین جونو خیلی خیلی دوست دارم و این کارو کردم تا فقط و فقط بهش بگم خیلی خیلی دوسش دارم و همین طور مامان مهربونشو.
عزیزم بازم می گم تولدت هزاران بار مبارک.



عزیزم خیلی خوشحالمون کردی دستت درد نکنه،ما هم شمارو خیلی دوست داریم و دقیقا همان حسی را که نسبت به رادین دارم به ارینا جون هم دارم،و شما هم جای خالی خواهر رو برام پر کردی می بوسمتون و خیلی دستتون دارم
مامان آرینا موفرفری
27 اردیبهشت 91 15:06
-----------------()---()-()-()-()
-----------------||---||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


.....$$$....$$$...............................................
...................................$$....................
..................................$$...........................................$$$....$$$.
....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$$
...$$$.........$$...$$......$$............$$...........$$$................................$$$
...$$$$$$$$$$$$$.......$$............$$$..........$$$................................$$$
......................$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


...............................$$.....$$$$$$$$$$$$
...............................$$.....................$$$
...............................$$.....................$$$
................................$$...................$$$
.....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$$$
...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$$
...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$$
..........................................$$........$
.........................$$$.............$$$$$$



مرسی مرسی مرسی دست گلت درد نکنه مهربونم
مامانی وروجک
27 اردیبهشت 91 19:49
...........$$$...............................................$$$
....................................................................
....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$
...$$$.........$$...$$.....$$............$$...$$.....$$
...$$$$$$$$$$$$$......$$............$$$$$......$$
.................$$........$..$$........$..$$........$..$$........$
...................$$$$$$....$$$$$$.....$$$$$$....$$$$$$
......................$$$.........$$$..........$$$..........$$$
.....................................
....................................$
.....................................$$
...............................$$.....$$$$$$$$$$$$
...............................$$.........................$
...............................$$......................$$
................................$$...................$$$
.....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$
...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$
...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$
..........................................$$........$
.........................$$$.............$$$$$$
.........................$$$................$$$




ممنون دست گلت درد نکنه
حاج علی
28 اردیبهشت 91 0:14
سلام خاله جون اول تبریک میگم تولد رادین جونو انشالا که صد ساله شه
راستی خاله جون من از زیارت برگشتم یه کوچولو خاطره نوشتم بیا بهم سر بزن


سلام حاجی کوچولو زیارت قبول سوغاتی برامون چی اوردی
مامان سامان
28 اردیبهشت 91 13:18
تولد پسرخوشکلم مبارک باشه قربون چشات شه خاله
ممنون میشم که لینکم کنین ونظر بدین
/www.saman_khan.niniweblog.com


سلام خدا نکنه خاله جون،به روی چشم با افتخار این کارو می کنیم
مامان اميرحسين كوچولو
28 اردیبهشت 91 18:09
با افتخار لينكتون كردم


مرسی خوشحالمون کردید
khahare elisa
29 اردیبهشت 91 19:57
سلام مامان رادین جون من که کاری نکردم کمترین کاری بود که از دستم بر اومد فقط خواستم رادین جون یه یادگاری از ما داشته باشه که امیدوارم خوشش بیاد. تولد رادین جون مبارک باشه با آرزوی بهترین ها


سلام به روی ماهت عزیزم بهترین هدیه رو بهمون دادی که هر وقت می بینمیش به یادت می افتیم و خوشحال میشیم که دوست گلی مث شما داریم
ثمین
29 اردیبهشت 91 23:53
سلام!
یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه:
چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟
خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن!
منتظرتون هستیم


سلام به روی چشم حتما میاییم پیشتون و نظر میزاریم
مامان محیا
30 اردیبهشت 91 13:57
عزیزم پس من عقب موندم. آخه از سه شنبه رفته بودم شمال..هرچند تبریکمو فرستاده بودم اما روز تولد رادین جونی نبود. ایشاله سایه تون بالا سرش باشه گلم


مرسی گلم شما هیچ وقت عقب نمی مونی چون گلی و لطفت همیشه شامل حال ما میشه می بوسمیت هم خودت رو هم دخمل ماهت رو
مامان آیهان
31 اردیبهشت 91 16:05
عزیزم رادین جونم قندعسلم تولدت مبارک باکمی تاخیرآخه شوهرعمه ی آیهانم فوت شده بودتومراسم بودیم.. شرمنده شدیم بازم پوزش


مرسی عزیزم،هر چی خاکه اون خدا بیمرزه باقی عمره شما خدا رحمتش کنه.
ilijoon
1 خرداد 91 11:56
بيا ديگه دلمون تنگ شده


دلما همبراتون تنگ شده بود