رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

انتظارلنتظار انتظار............

1391/2/25 15:08
2,157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی من٫عزیز دلم یه سال پیش همچین روزی داشتیم به لحظه موعود  نزدیک میشدیم،دیگه لحظه های سخت و کش دار اتظار بار و بندیلش رو جمع می کرد تا بره و جاش رو بده به ثتنیه های شیرین بودنت و لمست و بوییدنت،من چه قد خوشحال بودم که از فرداش قراره به جای این که تو دلم باشی قراره بیایی تو بغلم و دیگه وقتی میرم سونو با حسرت و اشتیاق به مانیتورش زل نمی زنم و چشمهام رو به روی ماهت می دوزم و یه دل سیر نگاهت خواهم کرد،خوشحال بودم چون می دونستم فردا با دیدن چشمهات و بغل کردنت همه ی سختی ها فراموشم میشه ،چون دیگه از فردا یه فرشته قرار بود بیاد و قدم رو چشمهامون بزاره و بشه چشم و چراغ خونمون.

یادم سال پیش همین موقع وقتی رفتم حموم کلی گریه کردم طوری که بابایی جون و مامانی جون و بابا فرهاد نگران شدند و سراسیمه خودشون رو رسوند و تا علت گریه های من رو که تبدیل به هق هق شده بود رو بدونند،می دونی دلیل گریه هام چی بود،گفتم چون اخرین باری که با رادین رفتم حمومو بعد از این دیگه هر جا که من میرم و هر کاری که من می کنم رادین باهام نیست،چون من بعد دلم خالیه از وجود یه موجود ناز که هدیه ی خداست،دلم گرفته بود چون دیگه با من و تو وجود من نفس نخواهی کشید و خودت مستقل خواهی شد،چون دیگه از جون خون من قرار نبود تغذیه کنی و بعد از این شیر خواهی خورد.دلم گرفته بود ولی احساس این که لمست خواهم کرد لبخند رو به لبهام میاورد.

سال پیش این موقع همه تو تکاپو بودند و اتاقت رو اماده می کردند البته اتاقت از دو ماه پیش اماده بود ولی مامانی جون سیسمونی رو برای دیدن مهمون ها اماده می کرد،همه برای رسیدن فردا لحظه شماری می کردیم و دوست داشتیم زود صبح بشه و بریم بیمارستا تا بیایی پیشمون،اون شب من و بابایی تا صبح نخوابیدیم و برای شما فیلم گرفتیم و کلی برات حرف زدیم که وقتی بزرگ شدی نشونت میدم.

اون شب داز ترین شب برای من بود حتی طولانی تر از شب یلدا چون چشم انتظار دمیدن صبح بودم و منتظر اولین چشمک خورشید تا زودبریم بیمارستا و تورو برای همیشه کنارمون داشته باشی،اون شب کلی نماز خوندم و دعا کردم تا خدا جون همانطور که تا این لحظه کمکمون کرده فردا و فرداها هم کمک حالمون باشه تا بدون هیچ مشکلی زمینی بشی.

وای که نه ماه چه لحظه های شیرین ،سخت و کشداری بود نه ماهی که به اندازه نه سال گذشت ولی 26 اردیبهشت این انتظار به سر اومد و شما اومدی تا لحظه های کشدار انتظار رو برامون شیرین کنی.

پارسال این موقعه ها ثانیه به ثانیه مون پر بود از انتظار  انتظار انتظار انتظار............................................

و از وقتی که به دنیا اومدی زمان به سرعت برق و باد حرکت می کند و عقربه های ساعت به دنبال هم می دوند و با بودنت چه زود یک سال به سر امد طوری که بعضی اوقات دلم می خواست می تونستم زمان رو از نگه دارم تا از لحظه لحظه های بودن در کنارت،نوزادیت،و توانایهایت که هر لحظه به روز می کردی بیشترین استفاده را بکنم،یک سال گذشت و من خیلی حرف ها که دلم می خواست برات بنویسم رو نتونستم بنویسم،یک سال گذشت و من دلم برای نوزادیت تنگ میشه،یک سال گذشت و از خدا می خوام که وقتی به این یک سال فکر می کنم احساس نکنم که فرصتهایی بوده که از دست دادم.

دوستت دارم ای پایان همهی اتظار ها

دوستت دارم ای نهایت عشق و تمنا

دوستت دارم فرشته ی پاک خدا

شمارش معکوس برای لحظه ی شکفتنت شروع شده نفسم

الان که دارم برات می نویسم شما با عمه جون رفتی بیرونو من چه دلتنگتم ،از این که ازم دوری دلم گرفته  با این که می دونم تا ساعتی دیگه بر می گردی و فاصله ای بینمون نیست ولی باز هم دلتنگتم.

ازت می خوام هیچ وقت هیچ وقت تنهام نزاری چون نفسم بی تو میگیره و حتی کوچکترین سلول های تنم هم تو را تمنا می کنند ای ارام جان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان بنیتا
25 اردیبهشت 91 20:34
سلام
ماشالا چه پسر نازی


مرسی از لطفتون
مامان رامیلا کوچولو
25 اردیبهشت 91 21:08
بهترین تبریک ها رو در زیباترین کادوی آرزو پیچیده و با بر چسب سلامت به آدرس زیباترین گل تقدیمت می کنم .
* روزت مبارک *


مرسی مهربونم دست گلت درد نکنه
مامان ایلیا کاکل زری
25 اردیبهشت 91 23:40
اینهمه گل زیبا تقدیم به رادین چشم ابی و مامان مهربونش تولدت مبارک عشق من


مرسی خودت بهترین گل دنیایی عزیزم
مامان ایلیا کاکل زری
25 اردیبهشت 91 23:42
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک



مرسی عزیزم ما هم با زبان ساده می گیم دوستتون داریم
مامانی درسا
26 اردیبهشت 91 0:30
داره بارون مياد خوب که نگاه کردم.
.
.
.
هوا که ابري نبود...
.اون فرشته ها هستن که دارن گريه ميکنن......
آخه يکي ازشون کم شده
مهربون ترين تولدت مبارک
وای رادین عزیزم تولدت هزاران بار مبارک عزیزم خوشگل خاله ..... منتظر عکسای خوشگلت هستم ...... برات آرزوی بهترینها رودارم .....وامیدوارم همیشه و همیشه شاد وسرحال وسالم زندگی کنی ..... وزیز سایه پدر و مادرت بزرگ شی الهی آمین .....بوس بوس


مرسی عزیزم از پیام تبریک خوبت دوستت دارم و براتون بهترین هارو ارزو می کنم چون بهترینید و لایق بهرین ها درسا جون من رو ببوسید


مامان آرینا موفرفری
26 اردیبهشت 91 0:38
زیبا ترین ترانه زمینی آهنگ تپش قلب فرشته ای آسمانی است.

تولد فرشته ی آسمانیت مبارک.




مرسی عزیزم دوستت دارم هوارتا ارینا رو ببوس
متین مامی ایلیا
26 اردیبهشت 91 0:51
جوجو جونم ایشالا که هر روزت یه تولد برات باشه و شاد شاد شاد باشی خیلی دوست دارم
نظرات من که تائید نمیشه نگین جون ولی من از رو نمیرم و همچنان براتون نظر میذارم
چووووووووووووووووووون دووووووووووووووووووووووستون دارم


سلام گلم مرسی از پیام تبریکت،دوستت داریم و از ما دلخور نباش که دلمون میگیره
مامان روشا
26 اردیبهشت 91 1:36
سلام .تولد رادین عزیزم رو تبریک میگم.امیدوارم سالیان سال به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنید.خیلی پسر خوشگلی دارید خدا حفظش کنه.خوشحال میشم به وبلاگ دختر منم سر بزنید و اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک داشته باشیم .


سلام ممنون که به ما سر زدید و برای رادین یادگاری گذاشتید ،خدا دخمل ناز شما رو هم حفظ کنه به روی چشم ما هم از این که دوست خوبی مث شما پیدا کردیم خیلی خیلی خوشحالیم
مهدی کوچولو
26 اردیبهشت 91 2:24
با شما از وبلاگ ارینا جون اشنا شدم تولد ثمره عشقتون مبارک جاودانه باشید تا ابد از اسمون براتون طلا بباره


خوشحالمون کردید مرسی دوست خوبم ما هم برای شما بهترین هارو از خدا می خواهیم
متین مامی ایلیا
26 اردیبهشت 91 2:44
قربونت برم من هیچوقت ازت ناراحت نمیشم و نظرتم پاک نمیکنم، خیلیم دوست دارم با اینکه تا به حال هم و ندیدیم ولی مثله خواهرم برام عزیزی و رادینم مثل ایلیا دوست دارم، همیشه وارد وب که میشم اول به صفحه رادین نگاه میکنم، یه وقت ناراحت نشیا، خیییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم
راستی تولد رادین مبارک ایشالا همیشه شاد و خوش و موفق باشه البته در کناره شما و همسره گرامی
بازم میگم خیلی شما و رادین و دوست دارم


قربون تو بشم که دلت مث اینه صافه و مث یه فرشته مهربونی،مل هم شمارو خیلی دوست داریم از روی ایلیا جون ببوسید و همیشه شاد باشید
مامان طاها
26 اردیبهشت 91 8:49
اینبار نوبت تو بود....اشکم رو در اوردی الهی من فدای این پسر بشم....قدمهات پر خیر و برکت...زندگیت پر از نوای الله اکبر و نور اذان...راهت خدایی و تنت سالم... تولدت مبارک رادین گلی....شیرین ترین پسر دنیا....و یه تبریک مخصوص برای یکسال پدر و مادر بودنتون.....به مهربانترین های زندگی رادین....میبوسمت رادین خاله



قربون اشکات بشم من ایشاالله هیچ وقت چشمهات بارونی نشه و فقط اشک شوق و خوشحالی چشمهای زیبات رو بارونی کنه،می بوسمت و تولد طاهارو تبریک می گم با ارزوی بهترین ها
مامان ایلیا کاکل زری
26 اردیبهشت 91 9:39
سلام سلام الان درست 1 سال و 8 دقیقه هست که رادین رو داریم خدایا صد هزار مرتبه شکر از روی ماهش ببوس تولدت مبارک عزیزم


ممنون مهربونم عزیزم ما هم شمارو خیلی دوست داریم از روی جیگر طلا ببوس
مامان علی خوشتیپ
26 اردیبهشت 91 9:53
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی


مرسی عزیزم ممنون که بهمون سر زدید و برای رادین یادگاری گذاشتید
مامي نسيم ( مامان ملودي )
26 اردیبهشت 91 10:40
عزيزم تولدت مبارك


ممنون مهربونم
ilijoon
26 اردیبهشت 91 11:11
رادين عزيزم روزت مبارك ان شاالله 120 سالگيت عزيزم


مرسی عزیزم می بوسمت ایلیا جون رو ببوسید
ilijoon
26 اردیبهشت 91 11:15

براي رادين گلم


شما خودتون گلین
مسافران آسمانی
26 اردیبهشت 91 11:35
سلام نگین جون
تولد رادین جونی مبارک...الهی که این عروسک خوشکل دوست داشتنیتو خدا برات نگه داره و تولد 120 سالگیشو براش جشن بگیری عزیزم...
لپای نازشو ببوس محکم ، خیلی دوست دارم این رادین جوجویی رو...خاله جون بازم تولدت مبارک


سلام عزیزم مرسی ایشاالله شما هم 120 سال با عزت زندگی کنید ما هم خیلی دوستون داریم و می بوسیمتون
سحر
26 اردیبهشت 91 15:52
``````````` ✬ '✧ '✬
````````` __♜_♜_♜__
``````` `{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
'``` ✩`{✫/\/\✰/\/✰/\/\✫}` ✩
'``` ♖_{♖___♖__♖___.♖}_♖
``` {/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
``{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}

'``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
`` {===================}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}

```````` * ` ` * ` ` *
'```````` 0 ` ` 0 ` ` 0
```````` ||___||___||
```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` *
```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0
'```_||_{_______”_____}_||_
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{_____________”________}



به به چه کیک های خوشگل و خومزهای خاله دستت درد نکنه
سحر
26 اردیبهشت 91 15:52
تولدت مبارک خاله جونییییییییییییییییییییییییی


ممنون خاله خوب و مهربونم
سحر
26 اردیبهشت 91 15:53
_________________s$$$s_________________________
________________s$$$$$s________________________
______________s$$$$$$$$_______________________
_________s$$$$$$$??????________________________
_______s$$$$$$$$s??????_____®j_________________
_______$$$$????????????____$____________________
_______$$$s????????????___$__ $®__εїз_Ƹ̴Ӂ̴Ʒ_εїз_____
______s$$??????????????__$__ $___________________
___s$$$$s??????????????_$__$_____________________
___$$$$????????????????$$$$______________________
___s$$$??????????????$$$$$_______________________
_____$$??????????$$$$$$____________εїз_Ƹ̴Ӂ̴Ʒ_εїз___
_____...$$$s??????$$$$s__________________________
__s$$$$$$????$$$$s_____________________________
s$$$$$$??__$$$$s_____εїз_Ƹ̴Ӂ̴Ʒ_εїз________________
$$$$$$??___$$s_________________________________
_________$__________________________εїз_Ƹ̴Ӂ̴Ʒ_εїз_
________$_$___________________________________
_______$_$__________________** ________________
______$__$__________**_____*__*_______________
_____$___$_________*__*___*__*_______******__
____$____$__________*__*__*________**:::::::*_
___$___________________*__*_______**:::::::::*_
________________________*__*_____**::::::::::*_
_________________________*__*___*::::::::::::*__
__________________________*_*__*:::::::::::::*__
______________**********__##*:::...::::::::*___
___________**::::::::::::::::::^^*:::***:::*___
__________**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*__
__________**:::::::::::::::::::::^^^*::::::::::::*__
____________**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*___
______________****::::::::::::::^^^********____
_________________**::::::::::*_^^^**___________
__________________**:::::::*___^^_____________
____________________*****_____________________
__$$$$$$$$$_____________________,,$$$$$$$______
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$_______
____$$$$$$$$$$$$__ ._____.___$$$$$$$$$$$_______
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$________
____$$$$$$$$$$$$$$,, '._,'_$$$$$$$$$$$$$_________
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:,$$$ $$$$$$$$$$$________
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****________
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,_____________
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,________
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$________
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$..______
_$*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*___*$,____
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,___'*___
______,,$*$,$$**'___________'***$$***,,__________
____,,**__ '_.*__________________*__________




دستتون درد نکنه بهترینم می بوسمت
مبین فرفری
26 اردیبهشت 91 16:03
تولدت مبارک عزیزم


ممنون مامان عروسک فرفری مبین جون رو ببوسید
سمانه مامان پارسا جون
26 اردیبهشت 91 16:24

تولدت مبارک رادین خوشگله


نگین جون تولد گل پسرت مبارک
ایشاا... 120 ساله بشه
از طرف من ببوسش


ممنون گلم،من و رادین هم شمارو می بوسیم پارسا گل مارو ببوسید
سمانه مامان پارسا جون
26 اردیبهشت 91 16:25
___________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$

تقدیم به رادین جونم و مامان گلش


مرسی عزیزم خودت بهتر و زیباتر از هر گلی هستی
خاله هدی یاسمین زهرا ومحمد کوچول
26 اردیبهشت 91 17:39
تولـــــــــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــارک زیباترین شادباشهای من و همه خانواده رو پذیرا باشین. انشااله 120 سال با عزت و شادی و سربلندی زندگی کنی. ماه تابان خانه ات باش رادین عسیسم


سلام مرسی،ممنون از پیام زیباتون میشه شاد و موفق باشید
خاله هدی یاسمین زهرا ومحمد کوچول
26 اردیبهشت 91 17:56
به وبلاگ یاسی هم سر بزنین. پست ویژه تولد رادین جون توشه


سلام به روی چشم دست گلت درد نکنه خاله جون
رادین عشق زندگی
26 اردیبهشت 91 18:07
کوچولو خاله تولدت مبازک نازنینم


مرسی عزیزم سلامت باشید
زیبا
26 اردیبهشت 91 21:43
عزیزم تولدت مبارک


ممنون گلم دستتون درد نکنه
مامان گلی کیمیا
26 اردیبهشت 91 22:34
رادین جون تولدت مبارک انشالله درکنار مامان وبابا 120ساله شی (مامان گلی وبلاگی یاسمین زهرا عاشق شما فرشته ها)


مرسی عزیزم ،ممنون که برا رادین پیام کذاشتین و این بهترین هدیه برای رادین هستش
مامانی طهورا
26 اردیبهشت 91 23:07
گل پسر تولدت مبارک


مرسی مهربونم
سیما
27 اردیبهشت 91 0:14
سلام عزیزم قند عسلم . تبریک دست خالی من را با سخاوت بی حدت بپذیر . ماه گلم تولدت مبارک . امید در کنار خانواده گرم و صمیمی لحظات شادی را بگذرانی و پله های موفقیت را یکی پس از دیگری با سربلندی طی کنی ..







سلام گلم ممنون از ارزوی قشنگت الاهی امین
sima
27 اردیبهشت 91 0:17
__$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$
تــــــــــــــقديم بـــــــــــه تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو...


خودت که گلی خاله جون
sima
27 اردیبهشت 91 0:18
-----------------()---()-()-()-()
-----------------||---||-||-||-||
------------------{*~*~*~*~*~*~*}
-----------------@@@@@@@@@@@@@@@
--------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---------------@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------------{~*~*~*~*~تولدته~*~*~*~*~*~}
-----------{~*~*~*~~ نميخواي بياي! ~~*~~*~*}
-----------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
--------------@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


دست خاله جونم درد نکنه
مامانی درسا
27 اردیبهشت 91 7:55
مامانی نیستی ؟ حسابی سرت با پسرمون و مهمونیش گرمه ..... بیا منتظریم


سلام عزیزم سرم شلوغ بود ولی نه برای تولد رادین اخه جشن تولد مفصلش رو نگه داشتیم برای ماه بعد
مامان آرینا موفرفری
27 اردیبهشت 91 11:17
مامانی خصوصی.


ممنون گلم