رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

تو دلیل بودنی

1391/2/23 19:25
3,170 بازدید
اشتراک گذاری

می دونی که من با تو مادرم،

می دونی که با تو عاشق ترینم

می دونی که تو نفسی برای من همه کسی 

می دونی مث خون، جاری تو رگهامی

می دونی که تو یه فرشته ای که تو سرنوشتمی

می دونی که  تو برام تکی و بهترینی

می دونی که  ناز چشمهات رو به قیمت جون خریدارم

می دونی که با تو زنده ام

می دونی که برام نماد بهشتی

می دونی که برام ارامبخشی

می دونی که تسکین هر دردی

می دونی که دلیل بودنی

خوب اگه نمی دونی بدون،با تو عاشق ترین ، تو نفسمی و من از تو جون می گیرم ،یه فرشته ای که تو هوای تو اوج میگیرم .

اصلا می دونی چیه تو خود منی یا شاید هم من تو ام

نمی دونم تو منی یا من تو ام هر چی که هست من با تو زنده ام و با تو نفس میکشم تو دلیل بودنمی ،نه اصلا تو خود خود بودنی و من با تو توی بهشتم

 عکسهای دلیل زندگی رو می تونید تو ادامه مطلب ببینید

سر اشپز کوچکولوی من که خودش یه روزی به جای غذا قراره خورده بشه،ووروجک هر وقت من غذا درست می کنم میاد و یه قابلمه بر می داره و توش یه پیاز و یه سیب زمینی میندازه و هم می زنه تازگی هم یاد گرفته از لیوانش توی قابلمه اب میریزه و کمی هم نمک

در پس این چهره اروم و معصوم رادینی شیطون و وروجک قرار داره ،می گید نه خودتون ببینید

چون بابایی عاشق ژله است براش ژله درست کرده بودیم که قتی داشتم تزئینش می کردم ووروجک مث یه میو پرید و یه چنگ زد و یکی از ژله هارو برداشت و دیگه چیزی نمی گم خودتون ببینید......

ژله ی بیچاره که قبل از نابودی به این شکل بود

یه نانازی جیگر طلا که مامان جونش به جون اون بنده

قربون دندونای خرگوشیت بشم ،خرگوشک من ( اینجا بهش گفتم دندونات کو و رادین داره نشونشون میده)

پسمل ناناز من می تونه چند دقیقه سر پا بایسته بدون این که من کمکش کنم ،با واکرش میره و همین که پیش ماهی ها رسید واکر رو ول میکنه و سر پا می ایسته و وقتی خسته شد خودش میشینه

این هم از اقا کوچولو که  دوست داره وقتی از لالا بیسدار میشه بپیچمش  لای پتو ولی اگه تو خواب پتو رو بکشم روش با عصبانیت پرتش می کنه

پیاز برداشتم و می خوام سیب زمینی هم بردارم ولی مامانم نمی زاره

چه اسنک های خومزهای مطمئنا اگه سس بزنم خوشمزه تر هم میشه

وای چرا این جوری شد(داشته باشین انگشتش رو)

رادین سخت در حال مطالعه (فردا قراره برم لزمون پس باید حسابی اماده باشم)

شارژم داره تمم میشه برم خودم رو شارژ کنم و بیام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانه ملیکا
23 اردیبهشت 91 19:49
سلام عزیزم متن زیبایی بود
خدا نی نی خوشکلت رو واست نگه داره از طرف من ببوسش
ماشالله نی نی خیلی نازی داری
روز مادر رو به بهترین مادر دنیا تبریک می گم روزت مبارک


ممنون شما لطف داری،خدا خاله خبی مث شما رو هم برای ما حفظ کنه روز شما هم مبارک
ghazaleh
23 اردیبهشت 91 20:01
نسرین گلم دوست نازم روزت مبارک
انشاله بهترین اتفاقهای زندگی برات رقم بخوره و سالهای سال سایت بالای سر رادین نازم باشه
دوست دارم


مرسی عزیزم شما هم سالیان سال کنار همسر و پسر نازت خوشبخت باشی ما هم دوستون داریم و می بوسیمتون
متین مامی ایلیا
23 اردیبهشت 91 20:17
قربووووووووووووووووونت برم عزییییییییییییییییزم، از اول عکسات قربون صدقت رفتم
اخه چهههههههههههههههه پسری چقد تو ماهی که اینجوری به مامان نگین کمک میکنی نفس کوچولو عاااااااااااااااااااااااااااااشقتم من


ما قربونت بشیم عزیزم مرسی گلم از لطفت می بوسیمت
مهسا مامان مرسانا
23 اردیبهشت 91 20:42
عزیزم روزت مبارک......اولین سال حضور فرشته کوچولوتو در این روز زیبا تبریک میگم و امیدوارم همیشه لحظات شیرین و اینده ای روشن پیش رو داشته باشین....


مرسی گلم روز شما هم مبارک لحظه لحظه های شما هم پر باشه از خنده و شیرین چون قند و نبات
مامان خورشيد
24 اردیبهشت 91 9:14
واي روز به روز شيرين تر و خوشگل تر ميشه. واقعا چجوري نمي خوريدش!!!!!!!!
الهي بلا ازش دور باشه.


مرسی گلم لطف داری،چند بار خواستم قورتش بدم ولی نتونستم چون بابایی می موند
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:39

براي رادين جوجو


ممنون مهربونم
azad
25 اردیبهشت 91 0:24
عسله دیگه. ناز پسمل. مامانش اسفند یادت نره


مرسی مهربون از لطفتون بازم شرمندمون کردی