رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

کیک تبلک بابایی

1391/2/22 2:50
2,134 بازدید
اشتراک گذاری

سشنبه که رز تبلک بابایی بود من و مامان صبح رفتیم بیرون تا هم یه چیزی برا بابایی بگیریم و هم مامان کمی خرید کنه،موقع رفتن من دست یه نی نی ی چیز رنگی رنگی دیدم که خیلی خوشم اومد و همش چشمم دنبالش بود اخه اسباب بازی نی نی خیلی خوشتل بود و وقتی باد بهش می خرد مث توربین هایی که بابایی اینها روی کوه عون ابن علی نصب کردند تکون می خوذد و می چرخید مامانی هم چن دید من ازش خوشم اومده و چشمم دنبالشه راهمون رو کج کرد و از یه مسیر دیگه رفتیم تا من نبینمش واز این که از اون ها ندارم غصه نخورم ،خرید هامون رو کردیم و داشتیم بر می گشتیم که جلوی یه فروشگاه که لباس نی نی گولو میفروشه ایستادیم و مامان مشغول دید زدن به لباس ها بود که برق یه چیز خوشتل چشمهای من رو به طرف خودش کشید و کمی که دقت کردم دیدم بله کمی پایین تر از فروشگاه  کنار خیابون پره از اون چیز رنگی چرخون که دست نی نی بود کلی خوشحال شدم و جیغ کشیدم اولش مامان ترسید و فکر کرد اتفاقی برام افتاده و من و بوسید و گفت جیگر طلام چی شده و من با خوشحالی و خنده های همراه با جیغ  با انگشتم به  اون وسیله های رنگی که داشتند می چرخیدند اشاره کردم ونشون مامانی دادم  مامانی هم من رو برد نزدیک و من بعد از کمی نگاه کردن یکیش رو انتخاب کردم یعنی با دستم کشیدمش و مامانی یه چیزی از تو کیفش در اورد و به اقای فروشنده داد که من بعدا فهمیدم اون کاغذها پول بودند که مامانی بهش داد و در ازای اون کاغذها این وسیله ی رنگی که حالا می دونم اسمش فرفره هست برای من شد.

بعد این که برگشتیم خونه مامان دستبه کار شد و برای بابایی کیک پخت و با م تزئینش کردیم ،مامانی هر سال برای بابایی جشن تبلک مفصل و سوپرایزی می گرفت ولی امسال به خاطر من نشد و قرار بود  جشنمون سه نفره برگزار بشه،و عصرمامانی همه چیز رو مرتب کرد و کیک رو گذاشت رو اپن و کنارش هم کلی شمع روشن کرد و یه متن زیبا هم برای بابایی نوشتیم و دوربین رو هم زوم کردیم رو در ولی بابایی کمی دیر کرد و من دیگه خسته شده بودم و لالا داشتم  و دیگه نتونستم چشمهام رو باز نگه دارم اخه لالا اومده بد و مهون چشمهام شده بود پس به ناچار رفتم و خوابیدم وجشن دو نفره برگزارشد البته من که خواب بودم بابایی و مامان اومده بودند و با من عکس گرفته بودند.

برای دیدن عکسها لطفا بیایید ادامه مطلب

دارم میرم تا به مامان جونم کمک کنم

این هم عکس کیک تبلک بابایی که من و مامان درستش کردیم

اون ادمکی که مامان با توت فرنگی درست کرده و وسط کیکه نماد رباتیه که بابا داره درستش میکنه

این هم عکس ففره ره ی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان رامیلا کوچولو
22 اردیبهشت 91 3:02
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک


روز شما هم مبارک مامان گل و مهربون
متین مامی ایلیا
22 اردیبهشت 91 3:02
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .


روز شما هم مبارک مهربونترین مادر و دوست گلم
متین مامی ایلیا
22 اردیبهشت 91 3:03
چرا نظرای من تو پستاتون تائید نمیشه یعنی هیچکدومش نیومده براتون؟


سلام عزیزم ،قربونت برم نظراتت اومده ولی قصور از من ببخشید چون این روز ها فقط نصف شبها می تونم بیام و تا وب رو باز می کنم به دوستانم سر مبزنم و اگه بتونم مطلب میزام و گاهی چند تارو تائید می کنم البته اگه اقا کوچولو اجازه بده.بازم ببخشید
مامان رامیلا کوچولو
22 اردیبهشت 91 3:05
تولد بابایی مبارک باشه .


مرسی گلم
مهسا مامان مرسانا
22 اردیبهشت 91 11:02
. ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین

آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم
عزیزم روزت مبارک



سلام روز شما هم مبارک موفق باشید و شاد
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 11:42
فردا نه
…چند ساعت بعد هم نه
…چند ثانبه دیگر هم نه…
…همین الان
……برای مادرت یک کاری بکن
اگر زنده است دستش را
اگر به آسمان رفته است …قبرش را….
اگر پیشت نیست …یادش را….
اگر قهری…چهره اش را….
اگر آشتی هستی پایش را…
ببوس…….
روز مادر مبارک


سلام روز شما هم مبارک موفق باشید و شاد،متنت هم عالی ب.د دستت درد نکنه
مامانی سید کوچولو
22 اردیبهشت 91 14:07
سلام. روز زن و روز مادر مبارکت باشه


سلام روز شما هم مبارک موفق باشید و شاد
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:33
به به چه مامان هنرمندي تولد بابا جون مبارك باشه
چقده كيكتون خوشگل شده دلمون آب افتاد


مرسی عزیزم از لطفتون ،فدای دلتون بشم من
سفانه
22 اردیبهشت 91 17:16
هم مامان ماهی هستی عشقم هم همسر مهربون و عزیزی هستی... خشته نباشی نازنینم.. تولد همسرت هم مبارک... الهی که همیشه سه تایی در کنار هم شاد و سلامت باشین... البته در کنار بچه های بعدی هههههه


مرسی عزیزم خودت هم گلی و ماه و ستاره مهربونم شما هم همیشه موفق و شاد باشید
عسل و غزل
22 اردیبهشت 91 21:54
مامان مهربون روزتون مبارک


روز شما هم مبارک مهربون ترینم
عسل و غزل
22 اردیبهشت 91 21:56
چه کیک خوشگلی چه خانم با سلیقه ای دست شما درد نکنه خسته نباشی نگین نازنینمتولد همسرس هم مبارک باشه


مرسی عزیزم لطف داری می بوسمت
عمه جونی
22 اردیبهشت 91 22:45
سلام تولدت مبارک بابای رادین
مامان جون رادین کوچولو روزتون مبارک


مرسی عزیزم ،ایشاالله روزی که خودت مامانی بشی
سیما
22 اردیبهشت 91 22:52
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود

و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود

روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد..
.


قربون تو خواهر مهربونم بشم عزیزم روز تو هم مبارک

مامان اندیا
22 اردیبهشت 91 23:25
عزیزم تولد بابا جونت مبارک
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
تو روزگار غریب با غم دل اشنایی
مینویسم از سر خط
مادر ای معنی بودن ، مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن روزت مبارک مادر مهربون


فدات عزیزم ممنون روز شما هم مبارک
مامان سامیار
23 اردیبهشت 91 2:56
به یاد می آورم لحظه های فراز را که : صدای او اعتبارم می بخشید و لحظه های نشیب را که اعتمادم به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . . روزت مبارک
مامان سامیار
23 اردیبهشت 91 3:03
به یاد می آورم لحظه های فراز را که :

صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم

به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . .

روزت مبارک


ممنون روز شما هم مبارک
مامان مهراد
23 اردیبهشت 91 7:34
—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
—–-▒███████████▒
—▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
-▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒
-▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒
-▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒
—▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒
—–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒
——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒
———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒
———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒
————▒██▒▒██████████████▒▒██▒
————–▒██▒▒████████████▒▒██▒
—————-▒██▒▒██████████▒▒██▒
—————–▒██▒▒████████▒▒██▒
——————-▒██▒▒██████▒▒██▒
———————▒██▒▒████▒▒██▒
———————-▒██▒▒███▒▒█▒
————————▒██▒▒█▒▒█▒
————————-▒██▒▒▒█▒
—————————▒██▒█▒
—————————♥♥♥♥♥♥
—————————-♥♥♥♥♥
——————————♥♥♥
—————————-—♥♥
———————————♥
روزت مبارک مامانی


روز شما هم مبارک مهربونم
مامان طاها
23 اردیبهشت 91 10:32
وحشی ترین گلها به عظمت باران تعظیم میکنند و "تو" همان باران قابل تعظیمی.

"روزت مبارک"



مرسی از پیام تبریکت روز شما هم مبارک
آزي
23 اردیبهشت 91 10:44
آخييييييييييي تولد باباي رادين مبارك هزار ساله باشه سايه اش بالاي سر پسرشو ماميش باشه. تازه روز مادر و زن هم به تو نگين جان مبارك عشقم اميدوارم تو هم هزار ساله باشي و سايه سر همسر و پسر گلت باشي عزيزم


مرسی گلم ،ایشاالله ساله بعد تو روز مادر رادینت هدیه اش رو با بوسه هاش و شیرینی مامان گفتنش بهت میده
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
23 اردیبهشت 91 11:36
مبارك باشه تبلك بابايي مهربونت. دست شما و ماماني هم درد نكنه.
راستي مامان نگين مهربون، روز مادر و روز زن مبارك باشه. رادين چي بهت هديه داده


سلام مرسی ،بوسه های شیرنش و مامان گفتنش
مامان محیا
23 اردیبهشت 91 14:26
تبلک بابایی مبارک..فرفره هم مبارک. خاله خوشتل من..


مرسی مهربونم
مامانی نریمان
23 اردیبهشت 91 14:30
تولد همسرت رو بهت تبریک میگم همچنین روز خودت رو


مرسی عزیزم روز شما هم مبارک
مه لقا
23 اردیبهشت 91 17:03
سلام
مامان نگین عزیز روزت مبارک الهی که همیشه سایه ات بالای سر رادین خان وهمسر گرامیت باشه
تولد اقای همسر هم مبارک
تولد فسقل خاله کی هست؟؟؟؟


سلام خاله جون خوبید روزتون مبارک،خاله تبل من 26 اردیبهشت یعنی سشنبه همین هفته،خاله جون اگه وب دارید لطفا ادرسش رو برامون بزارید