رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

روز مادر

1391/2/22 1:19
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر روز مادر یعنی به تعداد همه ی روزهای گذشته ی من

                                                                             صبوری !

 

کارت پستال و متن های زیبا در وصف مادر خرداد 90

روز مادر بعنی به تعداد همه ی روزهای آینده ی من

                                                                            دلواپسی !

روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه ی خواب های کودکانه ی من

                                                                              بیداری !

 روز مادر یعنی بهانه ی بوسیدن خستگی دست هایی که عمری به پای بالیدن من

                                                                               چروک شد !

 روز مادر یعنی بهانه ی در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه ی سال های دلتنگی من بود .

 روز مادر یعنی باز هم بهانه ی مادر گرفتن

مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 2:30
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر . . .



روز شمت هم مبارک مامان مهربون دوست گلم
khahare elisa
22 اردیبهشت 91 11:19
روزتون مبارک باشه


مرسی دخمل گل و خواهر عزیزمون
مامان امیررضا
22 اردیبهشت 91 14:05
مامانی روزت مبارک .
ان شاا.. همیشه کنار نینی سالم و سرحال باشی


مرسی عزیزم روز شما هم مبارک همچنین
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:39
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
23 اردیبهشت 91 11:37
روزت مبارك نگين جون. انشااله هميشه شاد و سالم باشي


مرسی هدی جونم شما هم شاد و سلامت باشید
zahra
19 بهمن 91 6:47
خدا مادرتو برات نگه داره مادر من از پیشم رفته