رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

با تو عاشق ترینم ،با تو مجنون ترینم

1391/2/19 21:08
1,452 بازدید
اشتراک گذاری

                                    شکلکهای جالب آروین

                                                     شکلکهای  جالب و متنوع آروین

 

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

لمس بودنت مبارک هستی من،دوستت دارم و از تو بهترینم سپاسگزارم برای تمام لحظه های ناب بودنت

برای تمامی تلاش هایت، برای داشتنت که اگرنبودی جان و  نفسی هم در من نبود

دوستت دارم و خواهم داشت چون تو بهترینی و من با تو و در کنار تو بهارامش می رسم،دوستت دارم چون در غم ها و شادیهایم ،دلگرفتی هایم،تنش هایم و در لحظه های بیقراریم تنها اغوش توست که ارامم میکند و چشمان سیاه تو زمانی که به من خیره میشوی اتشی در دلم بر پا می کند که هر انچه که در دل دارم می سوزاند و عشقت را شعله ور تر می کند،دوستت دارم چون نفس ها گرم تو و صدای زیبایت شور و هیجانی دو باره در من به وجود می افریند.

دوستت دارم چون با تو خوشبخت ترینم،

دوستت دارم چون رادین را از تو و با تو دارم

دوستت دارم بدون یچ بهانه ای و بدون هیچ دلیلی.

فقط ماندم ،ماندم در این که چگونه خدا را شاکر باشم به خاطر این همه خوشبختی.

با تو عاشق ترینم باتو مجنون ترینم فرشته ی من و عشق ابدی من و رادین سالروز شکفتنت هزاران بار مبارک و هزاران بوسه تقدیم به تو و قلب پاکت و چشمان سیاه زلالت

                                   شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

 

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

 

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

 

آغاز بودنت مبارک

                                         شکلکهای جالب و متنوع آروین

                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامانی وروجک
19 اردیبهشت 91 21:50
تولد تولد تولدت مبارک هورااااااااااااا رادین جون یه سالگیت مبارک انشالله 100ساله شی و در کنار مامان نهربون وژدر خوبت همیشه شاد باشی


مرسی خاله خوبم ولی امروز تبلک باباییم هست و هفتهی دیگه همین روز تبلک خود خودمه بازم ممنون از تبریک تون
مامان آرینا موفرفری
20 اردیبهشت 91 0:37
سلام دوست عزیزم تولد همسر گرامی مبارک.همیشه شاد و سلامت باشید.
دوست عزیزم برایت بهترین و شیرین ترین روزها رو ارزو می کنم.همیشه خوشبخت باشید.


سلام مهربون ترینم مرسی گلم،شما هم همیشه سالم و شلامت و سعادت مند باشید
رادین مامان پری
20 اردیبهشت 91 2:10
گل پسری تولدت مبازک ایشاله خداتورو برای مامان وبابائیت حفظ کنه یه عالمه بوس



سلام خاله جون مرسی از تبریکتون ،خاله مهربون ای کاش ادرستون رو می زاشتید تا بیاییم دیدنتون


مامان ملیکا
20 اردیبهشت 91 2:31
سلام
تولد ادین جان مبارک
ما خیلی وقته از اینکه شما رو لینک کردیم خوشحالیم
سعادتمند باشید
رادین جان را ببوسید


سلام مرسی گلم،
باعث افتخار ماست که بین دوستاتون جایی داریم
متین مامی ایلیا
20 اردیبهشت 91 2:50
مبارکه نگین جون ایشالا همیشه شاد و خوشحال در کنار هم زندگی کنید


مرسی گلم شما هم شاد و خوشحال باشید
مامان محیا
20 اردیبهشت 91 12:07
تولد بابایی و پسری و مهمتر از همه روز زن مبارک..


مرسی گلم روز شما هم مبارک
رادین مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 13:45
نگین جان من مامان رادین عسلی هستم از دوستانتون از اینکه پسرت ترکی هم حرف میزنه خیلی خوشم میادافرین گلم


سلام گلم ،بله یکی از دوستهای خوبمون که خیلی هم دوستش داریم،خاله جون حالا اگه خودتون بشنوید کلی کیف می کنید
مامانی نریمان
20 اردیبهشت 91 15:23
سلام خاله جون
با یک روز تاخیر تقدیم به تو که عشقمی


((امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدت

انگار که فرشته ای از ازل رسید

فرشته ی من تولدت مبارک))





سلام خاله خوبم ،خاله جون تاخیر نکردید هنوز 6 روز مونده به تبلکم
مامانی نریمان
20 اردیبهشت 91 15:25
در ضمن خاله نگین جونم ما که لینک هستیم
ولی آدرس رو گذاشتم به هر جهت
رادین جون عاشقتم



مرسی عزیزم که بهمون سر میزنید از روی ماه نریمان جون ببوسید
مامان اندیا
20 اردیبهشت 91 15:30
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم ایشالا تولد 120 سالگیت قربونت برم مامانی تونستی حتما برا گل پسرت اسفند دود کن


ممنون گلم،عزیزم شما لطف دارید
عسل و غزل
20 اردیبهشت 91 16:05
تولدت مبارک پسر قشنگم
ایشالا صد ساله بشی جیگر خاله
میبوسمتتتتتتتتتتتتت


مرسی خاله جون مهربونم من هم شمارو می بوسم
مامان امیرحسین
20 اردیبهشت 91 16:16
سلام تولد بابایی رادین خوشگله مبارک باشه .انشاله همیشه در کنار هم خوش باشید.اگه اجازه بدید تبادل لینک کنیم


سلام مرسی عزیزم شما هم همیشه خوشبخت و شاد باشید
مامان ریحان عسلی
20 اردیبهشت 91 19:31
سلام عزیزم
تولدت مبارک آقا رادین ایشالا 120 ساله شی خاله جون
ممنونم که به ما سر می زنید
خصوصی



سلام مهربونم مرسی خاله جون ،خواهش میکنم دلمون مارو می کشه به وبتون چون دخمل نازتون رو دوست داریم
khahare elisa
20 اردیبهشت 91 21:27
سلام مامان رادین جون من واسه رادین عزیز یه کادوی مجازی آماده کردم تو دنیای مجازی بهتر از اینو نتونستم پیدا کنم روز تولد رادین جون چون تولد خودمم هست نمیتونم بیام وبلاگشو ببینم واسه همین گفتم اگه میشه ایمیلتون رو بدید تا براتون بفرستم که اولین کادوی رادین جون باشه

ای جونم دست گلت درد نکنه که با این کارت حسابی شرمندمون کردی و کلی هم سوپرایز شدیم تولد خودت هم مبارک خیلی خوشحالم که تولد یه ابجی مهربون با تولد رادین تو یه روزه.بازم مرسی دستت درد نکنه
negin2190@ymail.com

متین مامی ایلیا
20 اردیبهشت 91 23:58
تولد همسره خوبت و بهت تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال با شادی و سلامتی در کناره هم زندگی کنید
نگین جون من یه بار دیگه هم تبریک گفتم ولی تو نظرات نبود


مرسی گلم،بله پیام تبریکتون رسید ولی ببخشید ک نتونسته بودم تائیدش کنم شرمنده روی ماهت شدم
عمه جونی
21 اردیبهشت 91 0:20
سلام ببخشید دیر اومدم
من و کیان کوچولو هم تولد بابای رادین جونو تبریک میگیم
روزتون پیشاپیش مبارک مامان رادین


خواهش میکنم ،از روی کیان جونم ببوسید ممنون از تبریکتون
شیوا
21 اردیبهشت 91 0:38
رادین جونم پیشاپیش تولد یکسالگیت رو تبریک میگم و 5 تا گل می فرستم روزی یه دونه پر پر کن هر وقت تموم شد روز تولدته تفلدت مبارک از طرف پارسا و پریناز



مرسی خاله خوبم شما خودتون گلید ،پارسا جون و پریناز جون رو ببوسید
شیوا
21 اردیبهشت 91 0:41
نگین جونم روز مادر بر تو مامان مهربون مبارک
انشالله یه تولد توپ براش بگیری


مرسی گلم روز شما هم مبارک مامان مهربون و دوست گل خودم می بوسمت


مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 1:25
مامانی سلام ..... هزار تا سلام ..... ما اومدیم با کلی خبر ...... که البته به نوبت میذاریم ....... اما دلمون تنگیده بود بسیار واسه شما و گل پسرم ...... حالا اومدم فقط ببنمتون ولی سرفرصت میام ..... مطالب این چند روزه رو میخونم ..... دوستتون دارم ...... عزیزمو ببوس و تبریک آقای پدر و همسری مهربان مبارک ......


سلام خاله جون خوش اومدید دلمون براتون تنگ شده بود،مرسی از تبریکتون شما هم درسایی جون رو ببوسید
سفانه مامان شهداد
21 اردیبهشت 91 2:31
الهی خاله سفانه قربون اون چشمهای زیبات بشه شازده کوچولوی ناز... تولدت مبارم عزیز دلم... الهی که همیشه سلامت باشی تا زندگی مامان و بابای گلت هم رنگارنگ و شاد باشه با حضورت.... نامدار باشی ایشالله......... عاشقتم ..... بووووووووس و تبریک به مامان نگین مهربون.......
مامان محمد مانی
21 اردیبهشت 91 12:05
سلام خاله
تولدت مبارک . انشالله 120 ساله بشی.

وای که چقدر شماها زود بزرگ میشید.
نگین جونی رمزم


مرسی عزیزم بله به یه چشم برهم زدن و به اندازه یه نفس عمیق کشیدن بزرگ میشند ،ممنو از رمز
نسترن(مامان نیروانا)
21 اردیبهشت 91 13:07
ای جون دلم نفس کوچولومبارک باشه 1 سالگیت عروسک قشنگم....الهی 1000 ساله بشی خاله جون و اینده روشن و زیبا پیش رو داشته باشی وای ببین حالا مامان نگین عزیز و مهربون و خوش سلیقه چه تولدی بگیره برای این فرشته...از الان لحظه شماری میکنم تا عکسا تو ببینم و هی از ذوق جیغ بزنم... خیلی دوستون دارم

مرسی عزیم،قربون دل پاک و مهربونت بشم چه دعای خوبی کردی،خاله جون تبلکم رو قراره تو خرداد بگیرند
مامان آرینا موفرفری
21 اردیبهشت 91 18:20
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .



مرسی عزیزم همچنین
مامان بهراد
21 اردیبهشت 91 20:35
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر

قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .



ممنون گلم روز شما هم مبارک
نسترن(مامان نیروانا)
21 اردیبهشت 91 22:23
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم :
تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی
همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک


مرسی از بابت تبریکت و متن زیبات،روز شما هم مبارک بهترینم
مامان ایلیا کاکل زری
21 اردیبهشت 91 22:41
تمام عالم امکان فدایت ای مادر

تمام عمر میکنم دعایت ای مادر

تمام روزی من از دعای خیر تو بود

وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر

چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم

وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر

چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی

واز خدا طلبم من شفایت ای مادر

چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر

چکار کرده ام عمری برایت ای مادر

هزار بوسه به دستت برای این همه مهر

هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر
روزت مبارک گلم


مرسی عزیزم روز شما هم مبارک مامانی خوشگل و ناز
مامانی وروجک
21 اردیبهشت 91 22:56
چه اشتباه لپی بود ببخشید من متن رو تند تند خوندم متوجه نشدم بابایی رادین جون تولدت مبارک


مرسی عزیم اشکالی نداره ما به حساب تولد رادین گذاشتیم بازم دست درد نکنه
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:42
تولد تولد تولدت مبارك ان شاالله جشن 120 سالگيت عزيزم

شرمنده كه دير اومدم كامپيوترمون مشگل پيدا كرده بود به نت دسترسي نداشتم ولي اينو بدون خيليييي خيلييي دوستتون دارم


خواهش میکنم عزیزم همیشه شاد و سر افراز باشید