رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

دوستت دارم روزت مبارک

1391/2/22 1:35
1,646 بازدید
اشتراک گذاری

 

   

 

 

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد. مادر عزیزم روزت مبارک

     

مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.

 

مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، مادرم تورا عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق میورزم روزت مبارک باد.

مامان گلم دوستت دارم به اندازه همه ی زحماتی که برای من کشیده ای.

نمی دونم چراروز مادر که نزدیک میشه دلم می گیره ،نمی دونم شاید اون موقع ها که پیش مامانم بودم به خاطر این دلم می گرفت که مامانم از مادرش دوره و بعدها هم چون مامانی روز های مادر به خاطر از دست دادن مامانش اون هم تو جوونی ناراحت میشد دلم میگرفت و الان ها هم به خاطر این که خودم از مامانم دورم دلم میگیره ولی پارسال برعکس همیشه شاد بودم چون هم خودم مامان شده بودم هم مامان مهربونم کنارم بود و خوشحال بود

خدای مهربونم به حرمت یگانه بانوی دو عالم،دخت پیامبر خودت نگه دار مامان خوبم باش و خودت حافظ همه ی مامان ها باش و عمری با عزت و تنی سالم به همه ی پدر ها و مادرها اعطائ بفرما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:38
مادر عزيز روزت مبارك


روز شما هم مبارک عزیزم
مبین فرفری
24 اردیبهشت 91 2:47
الاهی آمین برای سلامتی مامانامون


الاهی امین
مامان خورشيد
24 اردیبهشت 91 9:19
الهي خدا سايه مامانتون رو ساليان سال رئي سر شما و رادين عزيز باشه.


مرسی گلم سایه شما هم سالیان سال بالا سر خورشید باشه