رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

با تو حال و هوام معرکه ست

1391/2/19 15:59
2,781 بازدید
اشتراک گذاری

این هم از عکسهای رادین که قولش رو بهتون داده بودیم،تو این پست فقط عکسهایی رو که تو ارومیه ازش گرفتم می زارم و تو پستهای بعدی عکسهایی رو که تو این مدت ازش گرفتم حتما براتون می زارم.

این عکس رو جمعه که رفته بودیم پارک و شما بغل بابااحد بودی ازت گرفتم نفسم

برا دیدن عکسها تشریف بیارید ادامه مطلب

 

فسقل خان  نشسته  و داره نخود پاک می کنه فداره به مامانی جونش کمک می کنه،البته بیشتر از این که کمک کنه کارش رو زیاد کرد چون تا روزی که برگردیم هر جا پا می زاشتیم نخود می رفت زیر پامون

پیشی ملوسم شکلکهای جالب و متنوع آروین اونجا رفتی چیکار شکلکهای جالب و متنوع آروین

یه  جوجه اردک140.gif که  تو سبدگیر افتاده

فکر کردین می تونین منو این تو نگه دارین الان خودمو نجات میدم

دیدین گفتم اون زیر نمی مونم

Dj رادین(البته رادین با اجازه دای جون هادی رفته اون تو تا برامون اهنگ بزاره و چه حرفه ای هم این کار رو انجام می داد و ضبط رو روشن می کرد وcd هارو جابه جا می کرد و صدای ضبطرو بلن می کرد و بااین کارهاش همه مخصوصا خودش و دایی ذوق می کردند) Dancing Animation _ dinamobomb

جوجو طلای من در حال خوردن هندونهقهقههنیشخند

با قاشق نمیچسبه باید یه جور دیگه بخورمشني ني شكلك

خوب این مدلی بهتره

پبشنهاد رادین، می تونید بهد از خوردن هندونه پوستش رو کلاه کنید  تا سرتون بی  کلاه نمونه  درست مث من

وقتی نی نی شیطون باشه و وروجک مامانی مجبور میشه به جای این که لباسهاش رو بزنه به جالباسی نینی رو از اونجا اویزون کنه، موموشی من قربوت بشم شکلکهای جالب و متحرک آروین

این عکسهارو تو حیاط خونه بابایی جون اینها گرفتیم و همه ی این گلهارو بابایی جون خودش کاشته البته گلهای خوشگل زیادی تو حیاط هستند ولی چون شما رو زمین نمی نشستی نتونستم از بقیه عکس بگیرم اخه وقتی می زاشتیمت رو زمین دوست داشتی سر پا بایستی و من می ترسیدم زمین بخوری اخه ثابت که نمی ایستادی همش دوست داشتی به گلها حمله کنی و بکنی و بخوریشون

هر چند که تحت هر شرایطی کارخودت رو میکنی و به گلها حمله ور شدی

گلبرگ گوشهی لبت سندی هست بر ادعای من برای خوردن گلها

جوجه طلای خوشتل خودمی شکلکهای جالب آروین

فندق کچولوی من اینجا زیر درخت فندق نشستی و داری از هوای لطیف بهاری لذت می بری

 شکلکهای جالب آروین  شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین  شکلکهای جالب آروین

این جا هم پارک بودیم،وقتی رسیدیم پارک بردمت به محل بازی بچه ها و شما خیلی خوشحال بودی وبا خنده داشتی نی نی هارو نگاه می کردی و به من نشونشون می دادی تا این که چشمت افتاد به نی نی هایی که سوار چرخ و فلک بدند و با چنان حسرتی بهشون نگاه می کردی که دلم نیمد اونجا نگهت دارم و برگشتیم پیش مامانی جون اینها و پیششون که بودیم بادکنک هارو دیدی و مامانی جون هم رفت و برات یکی خرید و شمابا این بادکنک ماجراها داشتی و مدام پرتش می کردی رو زمین و میگفتی (get de) یعنی رفت و بابا احد برات میاوردش و تا میدیدیش میگفتی(gal de) یعنی اومد و بازم با خنده کارت رو تکرار میکردی

قربونت بشم که ازبس شیطونی و بازی کرده بودی خسته شدی و تا گذاشتمت تو کالسکه ات لالا کردی اخه همش دوست داشتی بزاریمت رو زمین و از دستهات بگیریم تا راه بری و کل پارک رو با پاهای کوچولوت پیاده روی کردی قربونت بشم که با تاتی تاتی کردن شما هممون ذوق میکردیم و با هر قدمی که بر می داشتی من پرواز میکردم فدات بشم که با پاهای کوچولو،سفید و توپولیت و با قدمهات پارک محله رو متبرک کردی

فدای تو بشم وقتی که داشتی راه میرفتی هرکی بهمون می رسید می ایستاد و نگاهت می کرد و بعد با خنده می بوسیدت ،واقعا که دیدن فرشته هاخیلی شیرینه چون ادم بیشتر به قدرت خدا پی میبره و با هر نینی میشه جلوهای از عظمت و بزرگی خدا رو دید.خدا خودش همه ی نینی هارو زیر سایه اش سالم و تندرست نگه داره.

رادینم وقتی تو محل بازی بودیم شما خوشحال بودی و من خوشحال تر از شما چون این دفعه موقع دیدن بازی نینی ها شما بغلم بودی و من با خیال و رویات به نی نی ها نگاه نمی کردم،خوشحال بودم چون من هم مث بقیه ی مادر ها نی نیم رو برده بودم پارک و نگران این بودم که مبادا توپ نینی ها و یا خودشون که بدو بدو می کردند بهت بخوره،خوشحال بودم چون بین اون همه فرشته یه فرشته هم متعلق به من بود و هر از گاهی با خوشحالی نگاهش دریاییش رو  تو چشمهای بیتابم می ریخت و بهم می گفت ماما و من بال در میاوردم و تو هوای عشقش پرواز می کردم، ازت ممنونم چون با تو بهترین حال و هوارو دارم و با تو هوای دلم لطیف چون هوای بهاری اردیبهشت ماهه.

پسندها (1)

نظرات (26)

متین مامی ایلیا
19 اردیبهشت 91 17:15
عاااااااااااااااااااااااشق هندونه خوردنتم خیلی نانازی خوردی
آخه موش موشی بین مبلا چیکار میکنی؟ فکر کنم تو هم مثل ایلیا عاشق جاهای تنگ و دنجیا
DJ بودنم بهت مییاد قند عسل در همه حال خوردنی هستی


سلام خاله جون بله خاله هر جایی که به اندازه یه موش جا داشته باشه من میرم اونجا ، خاله حاظرم تو تبلک ایلیا به عنوان dj بیام ایلیا رو ببوسید
عسل و غزل
19 اردیبهشت 91 18:49
نگین جون عزیزم
عکسا مثل همیشه عالی بود و شکار لحظه ها.اونجا که نی نی جونمو به جالباسی آویزون کرده بودی خیلی با نمک بود و اون خنده ی بانمکش نشون از شیطنتش داشت.
چقد بامزه هندونه میخوره مثل دخملای خودمهخدا حفظش کنه
هزار تا بوس واسه نی نی جون گلم


مرسی عزیزم،بله خاله جونش عاشق شیطنت و کارهای غیر عادیه ،خدا دخمل های ناز شما رو هم حفظ کنه
مامانی وروجک
19 اردیبهشت 91 20:48
واااای رادین جون با این همه عکسای ناز و جالب خیلی با حال بودی . مخصوصا اونایی که پوست هندونه رو گذاشتی رو سرت و اونی که اویزون شدیامیدوارم همیشه شاد و خندون باشین


مرسی خاله مهربون شما هم همیشه شاد و خندون باشید
مامان آرینا موفرفری
20 اردیبهشت 91 0:38
مامانی هر وقت می خوام عکسای پرنس رادینم رو ببینم باید یه لیوان اب قند هم کنار باشه اخه من که غش کردم برای این قند عسل.می بوسمت عزیزززززززززززززززززززززززم.


ای قربون تو مهربونم بشم من پس ما با دیدن دخمل گلت چی کار کنیم
مامان آرینا موفرفری
20 اردیبهشت 91 0:39
خصوصی داری دوست گلم.


مرسی عزیزم
مامان طاها
20 اردیبهشت 91 8:26
خیلی شیرین شدی عزیز خاله.
نگین جون تو رو خدا حتمآ اسفند دود کن.
رادین جون ما حسوداش خیلی زیادن.


مرسی عزیزم لطف داری به روی چشم
مامان ایلیا کاکل زری
20 اردیبهشت 91 10:13
نگیییییییییییییییییییییییییییییین دلم خیلی میخواد رادینو بغل کنم و ببوسمش از عوض من یه ماچ ابدارش کن خیلی نازه شیطونک روز بروز شیرینتر میشه هزار ماشالا واقعا دلم واسش تنگ شده با این عکسها هم که حالم خرابه از اون پاهای تپلش حتما یه گاز محکم بگیر از عوض من


سلام مهربونم ما هم دلمون برای شما تنگ شده مخصوصا برای چشمهای خوشگل جیگر طلا ،نفرین به دوری و جدایی
مامان محیا
20 اردیبهشت 91 12:17
این مادر و پسر گوگولی رو باید حصار کرد و بعد بردشون پارک. خاله خوشگلا رو میدزدن ها...ب...س


عزیزم از بس دلت پاک ومهربونه و چشمهات خوشگل که همه رو خوشگل می بینی
khahare elisa
20 اردیبهشت 91 13:14
رادین جون روز به روز داره خوشگل تر میشه بعد از گذاشتن عکساش حتما واسش اسپند دود کنین ایشالا همیشه شاد و خوشحال باشین تولدش هم پیشاپیش مبارک باشه


مرسی گلم با چشمهای خوشگلت می بینی
مامان محیا
20 اردیبهشت 91 14:32
عزیزم کدومش؟ مناسبتهای اردیبهشتبخشش پدر :

مرسی گلم

مامانی نریمان
20 اردیبهشت 91 15:41
خاله لاله فدای اون چشای قشنگ و صورت مثل گل
تو خودت گلی کنار گل هم ایستادی دیگه



ممنون خاله عزیزم شما هم گل هستید یه گل خوشگل که لنگه ندارید
مامان بهراد
21 اردیبهشت 91 0:51
یعنی من عاشق این عکستم
بعد دیدن این عکس خاله ضعف کرد...........
این بوس ها همه مال توئه............
........


ما هم عاشق شما و بهرادیم می بوسیمتون هزارتا نه بیشتر


مامان بهراد
21 اردیبهشت 91 0:54
راستی خاله... مامانیت هم مثل خودت خوشگل



قربونت بشم که با چشمهای خوشگلت می بینی
سفانه
21 اردیبهشت 91 2:27
لاحول و لا قوت الا بلا علی العظیم...... بخدا عاشق خودت و پسرطلاتم.... اگه امروزم نمیومدی بهم سر بزنی فکر میکردم که باهام قهر کردی... خونده بودم که رفته بودی مسافرت.. الهی همیشه خوش باشیو مسافرت بری. ولی فکر کردم زودتر میای بهمون سر میزنی آخه نیست که خیلی مهربونی و هی تند تند میای وقتی نمیای دلم تنگت میشه دوستم... نگین جون نمیدونم چرا ولی بنظرم رادین خیلی جاها شبیه شهداده... حالا سفیدیشه؟ روشن بودن موهاشه که شهداد کمتره البته... لبهاشه و فرم دهنش که خیلی بنظر من میاد... یا درشتی چشمهای نازشه... نمیدونم ولی بدون رادینت رو مثل پسر خودم دوست دارم... الهی که خدا حفظش کنه....بوووووووووووس


الاهی فدای تو بشم من،مگه من می تونم با مهربونی مث شما قهر کنم،عزیزم نتونستم بهت کامنت بزارم چون سرم حسابی شلوغ بود ولی به دیدنت می یومدم،من هم دقیقا احساسی عین احساس شما رو دارم و وقتی عکس شهداد رو به باباییمون نشون دادم اون هم حرفم رو تائید کرد دوست دارم به اندازه خواهر نداشتم و عاشق شهدادتم همان طوری که عاشق رادینم
سفانه
21 اردیبهشت 91 2:29
راستی نگین جونم بازم یه سوال... خیلی دیم که عکسهای چیز خوردن رادین رو میذاری... واقعا وقتی میذاری جلوش میخوره یا فقط بازی مکینه؟ زیاد میذاری جلوش که عادت کنه؟ ببخش من اینقدر سوال میکنم... دلم میخواد از تجربه های خوبت استفاده کنم.. تو خیلی با سلیقه و کدبانو و مادری آخه.... بووووووووووووووس


عزیزم رادین میوه و بیسکویت و ماست بستنی اگه جلوش بزارم با اشتها می خوره یعنی در کل هر چیزی به غیر از غذا البته نکه کامل بخوره ریخت و پاش هم می کنه ولی دوست دارم که احساس استقلال بکه،غذار و هم با بازی و کلک به خوردش می دم و غذاهای ابکی رو نسبتا بهتر از پلویی ها می خوره
مسافران آسمانی
21 اردیبهشت 91 11:39
چه عکسای خوشکلی...معلومه هم حسابی بهش خوش گذشته هم دل همه رو برده این عروسکت نگین جون...همیشه به تفریح...


مرسی عزیزم با چشمهای خوشگلت می بینی،جای شما خالی
نسترن(مامان نیروانا)
21 اردیبهشت 91 13:10
الهی قربونت برم که اینقدر ماههههههههههههههههی...تو رو خدا نگین جون اسپند فراوون برای این عروسک دود کن...والا ما هم از دیدن این عکسا خال و هوامون معرکس


خدا نکنه عزیم،به روی چشم،قربون دلت و حال و هوات بشم من
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:45
واي جيگر چه عكس هاي خوشگلي گذاشتي دست مامان جوني درد نكنه دست گل پسرمون هم درد نكنه كه كمك مامان جونه


مرسی عزیم با چشمهای خوشگلت می بینی
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:46
آخه ناز پسري پوست هندونه رو كه نميخورند


خاله اخه هندونم تموم شده بود
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:47
چه كلاه خوشگلي


قابلی نداره خاله خودم ساختمش
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:48
چقدر بامزه رو جا رختي چيكار ميكني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مواظب باشيد نيفته


خاله من عاشق کارهای بامزه و غیر عادیم که تو شیطنت باشه
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:49
واي چه گلهاي قشنگي
به به مامان جون خوشگل هم كه اينجاست پس كجاست بابايي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام خاله جون مرسی از لطفتون خاله بابایی پیشمون نبود
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
23 اردیبهشت 91 11:41
عالي بود مثل هميشه
فقط يه چيزي. ميون گلها حساسيت به هم نزنه پسمل خان. گرده گل خيلي روي ريه بچه ها اثر بدي داره. ببخشيد فضولي كردم


مرسی عزیزم،قربون خاله مهربون و نکته سنجم بشم عزیزم زیاد نگهنداشتیم فقط به اندازه چند تا عکس بازم ممنون از یاد اوریت
عمه آتنا
24 اردیبهشت 91 18:07
هزار ماشااله


مرسی عزیزم
sara
22 اسفند 91 21:35
slm me mamani nisam 18 salame az mamanayi mese u ham k ingad b fekre bachashonan tashakor mikonm negin jan eid ham pishapish mobarak
sara
20 فروردین 92 18:28
salam negin jon radin che mahe mashala chegdm topole khoda negahesh dare kheily ham karash ba mazast khodtm k kheily nazi mibooosameton azizam