رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

پسر شیرین تر از عسلم

1391/1/28 2:48
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

پسملی نانازم این روزها از بسکارای شیرین می کنی که دلم برات ضعف می ره ،تازگی ها عاشق هرچی کلید ،پیریز و دکمه ستش شدی و مدام ازمبل بالا میری تا کلید برق رو بزنی و چراغهارو روشن کنی،با بابا احدهم که بیرون میرین تا چشمت به ایفونها می افته با دست نشونون می دی تا بابا احد ببردت و شما زنگ خونه هارو بزنی.

خوشتلم وقتی از خواب بیدار می شی دوست  داری بپیچمت لای پتو واگه من این کارو نکنم خودت می ری رو پتوت داراز می کشی و پتورو می پیچی دور خودت نکه بچه بودی قنداقت نکردیم ارزو به دل موندی و مثل نی نی های قنداق شده می ری لای پتو و سرت بیرون می مونه.

قهرو شدی بد جوری و وقتی قهر می کنی دل سنگ برات کباب می شه چه برسه به من که یه مامان دل نازکم،وقتی چیزی باب میلت نباشه قهر می کنی اون هم به این شکل که اگه سر پا باشی و من کنارت نباشم سرت رو می زاری رو مبل و دستهای کوچولوت رومشت کرده و می زاری زیر چشمات و ریز ریز گریه می کنی اگه هم کنارت باشم سرترو می زاری رو زانوم واین کارهارو می کنی،و اگه رو زمین باشی می ری سمت اتاقت و دمر میشی وسرت رو می زاری رو بالش و بازم دستهای مشت کردت می ره زیرچشمهات و ریز ریز گریه،دیشب خواستم ببینم واقعا قهرو شدی یا نه و وقتی می خواستم بخوابونمت قیافم رو ناراحت کردم و ابرو هام رو گره کرده و بهت گفتم بخواب که دیدم پتورو کشیدی روسرت و پشتت رو کردی به من و با حالت همشگی قهری شروع کردی به گریه و من دیدم کم مونده دوارهای اتاق هم گریشون بگیره چه برسه به من که قلبمی و با هر گریه ات قلبم از جا کنده میشه،محکم بغلت کردم و بوسیدمت.

تازگی ها تا چیزی دستت می دم که بخوری اولش به من تعارف می کنی و تا من ازش نخورم دست بردار نیستی امروز هم که هویچ دادم تا بخوری گرفتی به سمت من و گفتی (یه)یعنی بخور.

وقتی بهت می گم بوس بفرست لبهات رو غنچه میکنی و یه صدایی مثل بوسه کردن درمیاری و کلی می خندی،وقتی هم من برات بوس میفرستم و میگم بگیرشون دستهات روبالا میبری که مثلا گرفتی و بعد مشتشون می کنی و میبری طرف دهنت.می گم رادین دندونات رو نشون بده دهنت رو باز می کنی و سرت رو می گیری به سمت بالا،تا می گم گوشهات کو گوشهات رو می کشی،تا می گم پیشی شو چشمهات رو می بندی و می خندی و وقتی می گم چشمک بزن چشمات رو می بندی و سرت رو تکون میدی.

ای باهوش من 4 رنگ قرمز،زرد،ابی و سبز رو میشناسی دو ماه پیش برات یه جعبه مکعب گرفتیم که توش 16 تا مکعب که چهارتا چهارتا یک رنگن داره و وقتی مکعب هارو می ریزم جلوت و هر رنگی رو که می خوام و  هر مکعبی رو که دستم میگیرم و رنگش رو نشونت میدم از بین 16 مکعب جدا می کنی و بهم میدی،البته 1 ماه رو این مسئله کار کردم تا یاد گرفتی،ولی به هر حال باهوشی پرنس من.

بقیه شیرین کاریهات رو هم بعدا میام و با کلی عکس برات می زارمشون چون الان حسابی خوابم می یاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

Aghbanoo
28 فروردین 91 5:13
عکسارو نتونستم ببینم
خدا همه نی نیارو حفظ کنه!!امین
خوشحال میشم به وبلگ منم سر بزنید


سلام و ممنون که با حظور گرمتون خونمون رو گرمتر کردید حتما به دیدنتون میاییم
مامان محیا
28 فروردین 91 9:57
سلام من حتما هستم و به رادین گلی رای میدم. هنوز خستگی مسابقه قبلی تو تنمه شرکت نکردم..راستی کجا عکسها رو نگه میدارن من که ندیدم..


سلام گلم مرسی خانومی،عزیزم تو همون ادرسی که زیر عکس رادین هست صفحه 5
ghazaleh
28 فروردین 91 10:01
چقدر بچه ها کاراشون کپی همه فرقی نمی کنه جنسشون
تو سن رادین عزیزم شایان دقیقا این کاراومی کرد حالا قرطی قدش بلند شده دستش به پریز برق می رسه و روشنش می کنه که هیچ تازگیا خاموششم میکنه این تربچه


بله همه نی نی ها کارهاشون شبیه همه و با هر کاری که می کنند قند تو دل مامان و باباهاشون اب میشه.فدای تربچه بشم من که می خواد به اقتصاد خونه کمک کنه ومبلغ فیش برق تون بیاد پایین
نسترن(مامان نیروانا)
28 فروردین 91 10:04
الهی همیشه سالم و شاد باشی پسر خوشگلم و قدر این مامان مهربونو که اینقدر برای شما تلاش میکنه تا بتونی پیشرفت کنی رو بدونی...


سلام مرسی گلم ایشاالله همه نی نی ها قدر مامان هاشون رو بدونند
A&S
28 فروردین 91 10:04
واقعاً رادين جوجوي مو طلايي شيرين تر از عسله.
من كه در اين مورد هيچ شكي ندارم.


مرسی خاله خوبم که مهربونیات از هر شیرینی شیرین تره
A&S
28 فروردین 91 15:38
راي ما فقط رادين مو طلايي. رادين دوست داريم رادين دوست داريم.


سلام خاله جون خوبید خاله مامان ادرس ایمیلش رو براتون گذاشته تو مون پستی که نظر داده بودید و خواسته بودید
لیلیان
29 فروردین 91 0:08
قربونت برم پسر باهوش خوشمزه خوردنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی. قربون قهر کردنت که اونم شیرینه


خدا نکنه خاله جون فعزیزم از بس خوردنی قهر می کنه که ادم دلش براش می سوزه
مامان محیا
29 فروردین 91 8:24
خودت جیگری پسرت هم جیگر. مخصوصا وقتی موش میشه.. دست اقای پدر هم درد نکنه...


مرسی گلم ،بله خاله جون اون موقع اگه ببینیدش مطمعنا قورتش می دین
A&S
30 فروردین 91 10:36
سلام به نگين جونم
این پسر شما منو هلاک کرده انقدر از صفحه مانيتور بوسش کردم، كه حال اومدم.
ایشالا همیشه زیر سایه شما و همسر گرامیتون سالم و تندرست باشه.


مرسی عزیزم شما همیشه بهمون لطف داشتی
مسافران آسمانی
31 فروردین 91 11:09
الهی...چقدر این بوس فرستادناشون قشنگه...ماشاالله به این زبل خان خوشکل و خوردنی...خاله جون مراقب باش همه استعداداتو رو نکن یهو میبینی از دست مامان و بابا میدزدنتا...از ما گفتن بود نگین جونی...
پسرت بهش میاد که فیزیکدان بشه...نه اینکه رشتمه و خیلی عاشق فیزیکم...اما خداییش به تریپشم میادا...


مرسی عزیزم نه بابا خاله این یه گوشه ای از استهداد هام بود.،خدا کنه به خاله خوبش بره
ilijoon
5 اردیبهشت 91 0:22
بابا باهوش



مرسی گلم