رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

عکس های ووروجک

1391/1/28 0:51
1,744 بازدید
اشتراک گذاری

یه بستنی خامه ای که خودش داره بستنی می خوره

تازگی ها وقتی به رادین می گم مودب بشین تا عکست رو بگیرم دستهاش رو ایجوری جمع می کنه جلو سینه اش البته لحظه ای و باید سریع عکسش رو گرفت.

این جا هم داره دس دسی می کنه اخه موقع عکس گرفتن ازش یهو یه اهنگ شاد پخش شد و اقا شروع کرد به دس دسی و نانای

ووروجکم تاز خواب بیدار شده بود و داشت تو اتاقش بازی می کرد که متوجه شدم صداش نمی یاد تا این که رفتم و دیدم تو اتاق خودش نیست و دیدم  بی سرو صدا خودش رو رسونده بود اتاق دیگه و در رو هم بسته بود اروم که در رو باز کردم با این صحنه روبرو شدم

این جا هم که می بینین چشمهاشو این طوری کرده مثلا پیشی شده تا از دل من در بیاره و من عصبانی نشم اخه جدیدا وقتی بهش می گیم رادین پیشی شو چشم هاشو می بند و این شکلی میشه اینجا هم تا دیدمش گفتم پیشان چیکار کردی که سریع پیشی شد.(نمی دونم کجا و کی دیده که پیشی چشمهاشو این طوری می کنه که این هم یاد گرفته)

داشته باشین پاشو که کجا گیر کرده

تلاش برای بیرون کشیدن پا

اقا یاد گرفته که هر روز بعد از خواب ظهر گاهی یه بستنی نوش جون کنه جالب اینجاست که اصلا با رویه شکلاتی بستنی کاری نداره و فقط خود بستنی رو می خوره و وقتی به قسمت شکلاتیش می رسه با دستش جدا می کنه و می زاره رو زمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

عسل و غزل
28 فروردین 91 1:07
چه عکسای خوشگلی رادین جونم
رادین کوچولوی من میدونه قسمت شیری بستنی مفیده
این عکسای خوشگل نشون میده که پسر کوچولوی من قصد داره مهندس بشه


سلام مرسی خاله جون ،احتمالا مثل باباش مهندس بشه
متین مامی ایلیا
28 فروردین 91 1:07
پیشییییییییییییییییییییییی کوشولوی ناناز، وای دلم ضعف رفت دلم میخواست اون لحظه اونجا بودم و سفت بغلش میکردم


مرسی گلم ما هم با دیدن عکس های ایلیا جون دلمون ضعف می ره
عسل و غزل
28 فروردین 91 1:10
آپم بدو بیا


ای به روی چشم،در رو باز کن که رسیدم
مامانی درسا
28 فروردین 91 1:13
عزیزم قربونت برم با این بستنی خوردنت . شما هم مثل وروجک ما به همه چی کاری داری ...


سلام خدا نکنه،بله خاله حسابی فوضول شدم
مامان آرینا موفرفری
28 فروردین 91 1:25
سلام مامانی نمی گین نصف شبی با دیدن عکسای پرنس رادینم غش کردم کی به دادم برسه.رادینم محشری خاله جون.مامانی صدقه و اسپند دود کردن یادتون نره .


سلام گل مهربون مرسی شما لطف دارید از روی عروسک من ببوسید
ghazaleh
28 فروردین 91 9:48
الهی قربونش بشم من
پیشی نانازی !!
ای وروجک شیطون کجا رفتی تو پسمل گل
بوس بوس هزار تا


خدا نکنه گلم.ما هم بوس برای شما
A&S
28 فروردین 91 9:57
بوس بوس بوس براي رادين، كه انقدر عكس مسابقه اش خوشگل شده.
فقط رادين فقط رادين. شما برنده ميشي گل خوشگلم مطمئن باش.


مرسی خاله جون بوس های ابدار من هم تقدیم به خاله خوبم
نسترن(مامان نیروانا)
28 فروردین 91 9:59
نوش جونت عروسکم...اخه خودت قندو نبات و شکلات و بستنی هستی...پس ما هم با جازه شما رو میخوریم...


مرسی خاله ،خاله جون اماده خوردنم اول لپ هامو می خورین؟
مامان محیا
28 فروردین 91 10:19
جیگر خاله با این کارای خوشمزه ای که میکنی...میخورمتها. راستی نگین جون آرزوم بوده یه پسر این شکلی داشته باشم. هنوز دیر نشده مگه نه؟ خدا حفظش کنه..


سلام ایشاالله به ارزوت زود زود زود برسی.
لیلیان
29 فروردین 91 0:05
الهی قربونت برم شیرین عسل.مامان نگینش مرسی که عکسهای قند عسلو میزاری تا ماهم دلمون شاد بشه


خدا نکنه خاله جون،خواهش می کنم
مسافران آسمانی
31 فروردین 91 10:41
این چند روزه که من حسابی سرم شلوغ بود و نرسیدم بیام سر بزنم چقدر خبر جدید رو از دست دادم...وای عروسکم ...اونجا بودم میخوردمت با این بستنی خوردن نازت...مامانی من عاشق بستنی شکلاتیم...
رادینی جای منم بخور باشه...؟


پس خاله جون بیا که با هم بستنی بخوریم ما مانی هم عاشق بستنی شکلاتیه
مسافران آسمانی
31 فروردین 91 10:47

بعضی از عکساش باز نمیشن...من الآن گریه میکنما...؟
قربون خودتو پیشی شدنت برم...چه بانمکه این کارش...هرچند خودش یه کامیون نمکه ماشاالله...


ای جونم نه گریه نکنی که دلمون می گیره.
مامان طاها
31 فروردین 91 18:11
نوشه جوووونت.


مرسی خاله جون
sima
1 اردیبهشت 91 10:32
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
نازی من چه جالب بستنی میخوره .. من هم دلم بستنی خواست .. موچ موچ از طرف یه خاله شیکمو .. عزیزم فصل بهاره و اینجا هم هوا گرم شده یک روز بیاین با هم بریم پارک و باغچه و باغ توت .. تمام درختهای آلو گل دادن جوون میده واسه عکاسی از قند عسل ها ..

سلام خاله جون اگ بستنی دلتون می خواد زودی بیایین که باهم بستنی بخوریم،ما هم دلمون براتون تنگ شده به روی چشم
دخترک
3 اردیبهشت 91 18:30
سلام
چه پسر ناز و تو دل برو و زیبایی دارین
ماشالااااااااااااا
بهش رای میدم منم



مرسی عزیزم همیشه موفق باشی خانوم دانشجو و مهندس اینده
ilijoon
5 اردیبهشت 91 0:13
واي چقدر عكس هات ناز شدند جيگر


ایلیای شما که از همه نی نی ها نازتره خاله جون
مامانی وروجک
8 اردیبهشت 91 16:20
پسر وروجک شانس اوردی پیشم نیستی وگرنه اینقدر بوسه بارونت میکردم و میخوردمت که تموم بشی اینقدر تو شیطون بلایی


مرسی خاله جون شمالطف دارید ارمیا رو از طرف ما ببوسید