رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

رادین به روایت تصویر

1391/1/28 21:08
2,916 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام ،امیدوارم که حال هم دوستهای گلمون خوب خوب خوب باشه،رادین کلی عکس براتون اورده.

اول از مه عکس های پیکنیک روز جمعه که رفته بودیم رو براتون می زاریم،اخه روز جمعه صبح که از خواب بیدار شدیم بابایی گفت حاظر شید تا صبحونه رو بریم بیرون و ما هم بی خبر از همه جا با این تصور که می خواییم بریم رستوران  حاظر شدیم و دست خالی راه افتادیم که تو راه متوجه شدیم بازم مثل  همیشه بابایی برامون سوپرایز داره و وقتی به محل مورد نظر رسیدیم دیدیم بابایی گلمون صبح که ما خواب بودیم بیدار شده و همه چی رو اماده کرده و اون روز صبحونه و نهار مهمون بابایی بودیم و حسابی هم بهمون خوش گذشت،مرسی بابایی گلمون که همیشه با کارهات سوپرایزمون می کنی و دوست داری که ما همیشه خوشحال باشیم.

فدای پسملی نازم با اون صورت نشسته اش ،موش بخوره تورو نمک دون  من

یه عکس هنری از غروب یه روز خوب بهاری

یه خانواده ی خوشبخت که بابایی شون رو هم خیلی دوست دارند

 

یه نی نی ناز و مامانش

خوب الان نوبت من که خودی نشون بدم ،مامان و بابا صبحونه و نهار درست کردند من هم یه چایی رو اتیش درست کنم که تو این هوای خنک می چسبه

خوب حالا چایی توش بریزم

حالا بربرم تا اب جوش یریزم توش

این هم نتیجه کارم ،خوش رنگ شده

عکسهای هنری مامان

ووروجک کتاب خون من

خوب اون تموم شد برم یکی دیگه بردارم و بخونم

 اهان این خوبه همین رو می خونم

این هم یه ووروجک عاشق لباسشویی

اقا کوچولو بیسکوییت خورده و خورده ریزه هاش ریخته زمین و نمی خواد به مامان زحمت بده و خودش شروع می کنه به نپتون کشیدن(جوجو خان دیده بود که وقتی خرده بیسکوییت یا کیک می ریزه رو زمین من نپتون دستی می کشم اون روز هم که بیسکوییت خورده بود شروع کرد به تمیز کردن،وقتی متوجه شدم که رفته و نپتون رو برداشته سریع خودم رو رسوندم تا اگه بزن به دهنش ازش بگیرم ولی دیدم جوجوم باهوش تر از این حرفهاست و می خواد خونه رو تمیز کنه.)

برم اشپزخونه رو هم نپتون بکشم اخه مامانی که نهار درست کردنی هر چی خورد می کرد می ریخت رو زمین

ببینید با چه دقتی هم داره کار می کنه خداییش خوب هم نپتون می کشه و گاهی هم می داد بهم تا خالیش کنم

اقا کوچولوی عاشق کلید و پریز

مامانی داری چی کار می کنی عکسم رو می گیری تا مدرک جرم ازم داشته باشی

بلاخره هر طوری شده خودم رو می رسون اون بالا

بلاخره که رسیدم  این بالا

 

خوب مامان جونم داره میره الان راحت می تونم با گوشی مامان مهین(مامان بزرگم)بازی کنم

برم تو قسمت بازی هاش

ای وا مامان اومد ،مامانی چه زود برگشتی

مامان!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟این نون همشه برا منه!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب پس الان بهش حمله می کنم

این هم عکس رادین تو مهد کودک افق ،رادین یکشنبه هفته گذشته رفته بود مهد پیش نازلی تا تو جشن تولد یکی از دوستهای نازلی خانوم شرکت کنه

این هم خود نازلی خانوم

قربون اون چشمهات و نگاه معصومت بشم

این جا هم داره پیشی میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

الهام مامان رامیلا
28 فروردین 91 23:53
سلام نگین جان رادین جونم ماشالله خیلی نازه شبیه خودته خدا براتون نگه داره انشالله خواهر منم ماه دیگه زایمان داره اونم می خواداسم نی نی شو بزاره رادین من خیلی این اسم رودوست داشتم و بهش پیشنهاد دادم از طرف من ببوسش این وروجک رو خوشحال میشم پیش ماهم بیایی در ضمن به رادین جونم رای می دیم


سلام مرسی گلم،ایشاالله خواهرتون هم به راحتی و بدون هیچ مشکلی فارغ می شه و نی نی ناز میاد بغلش ایشاالله گل پسرتون مثل اسمش جوتنمرد و بخشنده میشه به روی چشم میاییم دیدنتون
لیلیان
29 فروردین 91 0:13
دوستم گل پسرت خیلی شبیه خودته.عاشق این عکسهایی هستم که داستانشو هم زیرشون می نویسی


مرسی گلم ما هم عاشق گل وجودشما هستیم
عسل و غزل
29 فروردین 91 1:31
این پسر بلا خیلی شبیه مامانشه
نگین جون اینقد عکس گذاشتی که نمیدونم راجع به کدوم نظر بدم
تواون عکسش که لباسش سبزه و گوشی مامان جون دستشه خیلی خوشگل شده هزار ماشالا


مرسی عزیزم بله همه می گن که شبیه خودمه،مهربونم دیروز عصری که رادین و بابایی باهم مشغول بودند من هم همت کردم و کلی عکس گذاشتم اگه تعدادشون زیاد بوده و حوصله تون رو سر برده ببخشید.
صوفیا
29 فروردین 91 3:23
عکساتون خیلی قشنگه و رادین مثل همیشه خوشگل وخوش تیپ


مستی ممنون گلم خودتون قشنگین که همه رو قشنگ می بینین
نی نی های حاجی-مامان مریم
29 فروردین 91 9:24
سلام
برا پسر گلتون اسفند دود کنید خیلی ناز
اگه اشکالی نداره از طرف من لپشکشانیش کنید
خداحفظش کنه
دوست داشتشد تشریف بیارید اون وراخوشحال می شیم


سلام عزیزم مرسی شما لطف دارید،گلم خیلی دلم می خواد مهمون خونه ی مجازیتون بشم ولی حیف که ادرستون رو برامون نذاشتید ،لطفا ادرستون رو بزارید تا زود زود بیاییم پیشتون
A&S
29 فروردین 91 14:55
سلام نگين عزيزم. من تعداد زيادي نظر گذاشتم. ولي تو قسمت نظرات به جز يك نظر ، چيزاي ديگه اي نديدم. ميشه نظرات من نيومده باشه؟


سلام گلم عزیزم همه نظرات خوبت اومده قصور از من بوده که نتونستم همشون رو تائید کنم چون تا خواستم نظرات رو تائید کنم و جواب بدم خان گوگولی اومد و گوجو گوجو(بغلم کن )کرد و فقط تونستم به یکی از نظرات خوبت جواب بدم اخه ما هر وقت بخواهیم نظرهارو تائید کنیم اول از همه برا شمارو تائید می کنیم که هر وقت اومدید بتونیت جوابهامون رو بخونید بازم ببخشید که منتظر موندید.

خانومی ادرس ایمیلم رو دیدی ؟
مامان ایلیا کاکل زری
29 فروردین 91 16:27
سلام عزیزم مرسی از نظرت خیلی دلم گرفته بود دیگه نباید به هیچکسی اعتماد کرد اما نقابش افتاده میدونم کاره کی بوده اصلا باورم نمیشه فقط برای اینکه با من شوخی کرده باشه این کارو بکنه تو رو خدا مواظب رادینم باش عاشقشم بالای عکسات یه چشم نظر میزاشتی عکسها همشون نازن خیلی دلم میخواست رادینمو محکم میبوسیدم و گازش میگرفتم تپلی خاله ایلیای دوم من و اگه ایلیا تپل بود اینها اسمهای رادین کوچولوهه


سلام خواهش می کنم من هم که خوندم دلم گرفت تا یه روز فقط فکر پی اون بود ،ولی هرکی بود چه شوخی بدی کرده بود واقعا که ولی عزیزم اگه دوستت هم باشه کله اش به یه جایی خورده و هوایی شده.ایلیا جونم روببوس دوستون دارم خیلی زیاد و دلم براتون به اندازه سوراخ جوراب مورچه شده.
مامان ایلیا کاکل زری
29 فروردین 91 16:34
چه قدر مامان رادین جون باسلیقه هست هم از انتخاب لباسش هم از نگهداری لباسهای ووروجک معلومه خوشگلم دستت درد نکنه


سلام مرسی عزیزم به خانومی و با سلیقه بودن شما که نمی رسم.
ریحانه جون
29 فروردین 91 18:22
سلام .. عکساتون قشنگ بود... مخصوصا عکس کنار ماشین لباسشویی ...!!!
به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم..


سلام گلم با چشمهای قشنگتون دیدید.به روی چشم مگه میشه به دیدن خاله مهربونی مث شما نیاییم
عسل و غزل
30 فروردین 91 0:53
اتفاقا از این همه عکس خوشگل من و دخملام خیلی لذت بردیم اونم هزار تا


مرسی عزیزم خوشحالم کردید
سحر
30 فروردین 91 1:15
____$$$$__________$$$$$
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$______$
$$$$$$$$$$$$$$$$________$$$$________$
_$$$$$$$$$$$$$$__________$$__________$
_$$$$$$$$$$$$$___________$___________$
_$$$$$$$$$$$$$_______________________$
__$$$$$$$$$$$$_______________________$
___$$$$$$$$$$$_______________________$
____$$$$$$$$$$_______________________$
_____$$$$$$$$$_______________________$
______$$$$__$$$__$$$$$_______________$
_______$______$_$_____$_____________$
______$_______$$______$_____________$
______$________________$___________$
______$________________$__________$
_______$_______________$_________$
_______$______________$_________$
________$_____________$________$
_________$___________$$______$
__________$_________$__$____$
___________$_______$_____$$
____________$$___$$
______________$$$
_______________$

برای رادین ناناز


مرسی خاله جون مهربونم من همکلی بوس ابدار برای شما میفرستم
متین مامی ایلیا
30 فروردین 91 1:46
وای خدا! نگین جونم چقدر رادین شبیه خودته، ایشالا که سه تایی همیشه شاد و خوشبخت باشید
من که دلم واسش ضعف میره خیلی ماچش کن و اسپند یادت نره


سلام گلم مرسی خانومی شما هم خوشبخت و شاد باشید.بوس های ابدار رادین تقدیم به شما و ایلیا جونم
مامانی درسا
30 فروردین 91 2:41
مامانی عکسا که طبق معمول همیشه فوق العاده بودن و عسل خاله هم که ماشاالله مثل همیشه خوردنی . راستی کامنت نی نی های حاجی نظرمو جلب کرد آدرس وبشو واست میزارم چون لینکمه http://navadeganegholamreza.niniweblog.com/


سلام گلم مننون عزیزم لطف داری.
مرسی از اطلاعی که دادی بوس بوس بوس
ghazaleh
30 فروردین 91 9:22
سلام خانومی
رادین گل از همه جهت به شما رفته ها انگار خودت کوچولو شدی ای جانم
خدا حفظ کنه این خانواده خوشبخت رو
بوس بوس بوس


مرسی عزیزم بله قیاقش که کپی منه بیچاره بابایی خودشم میگه که این پسملی هیچ چیزش شبیه من نیست ولی تا حدودی اخلاقاش مث باباییشه
A&S
30 فروردین 91 10:49
بله عزيزم ديدم. ولي تمام ديروز رو هر چي سعي كردم، ارسال نمي شد. حتي امروز هم يه چند دفعه اي امتحان كردم. مطمئن باش برات مي فرستم گل مهربونم.


مرسی عزیزم دست گلت درد نکنه می بوسمت و بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستم.
راستی من ماه به ماه ایمیل هام رو چک نمی کردم ولی از روزی که قراره عکس گلت رو بفرستی هر روز چکشون می کنم.بانی خیر شدی عزیزم
A&S
30 فروردین 91 11:10
نگين جونم ميدونيد چيه؟ وقتي كه جواب نظرات خودمو مي بينم واقعاً احساس خيلي خوبي دارم، انگار كه قلبم بهتون نزديك ميشه. مهربونيت و خانوميتو لمس ميكنم. من هيچ وقت با كسي دوست صميمي نبودم. حتي سر كار. من هيچ وقت با كسي دوست نبودم كه انقدر دوستش داشته باشم. خيلي ها خواستن و ميخوان با من دوست باشند ولي من اخلاقيات خاصه خودمو دارم. ولي از شخصيت شما بينهايت خوش اومده.
اميدوارم از من ناراحت نشيد كه گفتم نظراتم چي شده؟ اومده يا نه؟


سلام گلم مرسی از احساس خوب و پاکت عزیزم ما هم شمارو خیلی دوست داریم و خوشبه حال ما که افتخار دوستی با شما نصیبمون شده.
خانومممگه میشه از دست، گلی مث شما ناراحت شد.
در ضمن با هر اسم،شکل و قیافه ای که بیایی باز هم خاله خوب خودمونی و ما دوست داریم.
مامان محیا
30 فروردین 91 11:18
خوشبحال بابای رادین که تا چشم وا میکنه دوتا عروسک میبینه.. عینک گذاشته تا قشنگتر ببینه.. ایشاله همیشه شاد و خوشبخت باشید..


سلام گلم چرا خودتون رو نمی گید که دوتا فرشته ی ماه هستید که دوره بابایی رو گرفتید.همچنین
A&S
30 فروردین 91 15:46
يك خانواده خوب و مهربون و عزيز و دوست داشتني.
انشاءلله در پناه خداي بزرگ سالم و تندرست و خوشبخت باشيد. دوستتون دارم.


مرسی گلم ما هم شمارو دوس داریم شما هم موفق باشید
مامان آرینا موفرفری
31 فروردین 91 1:07
سلام عزیزم انشااله که همیشه شاد و سلامت باشید.مامانی آرینا هم عاشق کلید و پریزه در کل عاشقه برقه.رادین جونمو بوس بارونش کنید.


سلام شما هم همیشه شاد باشید ،فداش بشم من که همه کارهاش بامزه ست از طرف من ببوسیدش
khahare elisa
31 فروردین 91 2:45
سلام چه نی نی نازی دارین خدا براتون حفظش کنه وبلاگتونم خیلی قشنگه


سلام مرسی گلم مرسی که به ما سر زدید
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
31 فروردین 91 9:43
خدايا چقدر مامان و ني ني بهم شبيه هستين ماشااله پس بگو اين خوشگله روي كي رفته، ماشااله ماشااله
عكسا هم مثل هميشه عالي بود. دست بابايي مهربون و با محبت و قدردان هم درد نكنه. بقيه آقايون ياد بگيرن به جايي برنمي خوره خدا خيرش بده كه دل زن و بچه رو شاد كرده



بله خاله جون همه میگن شبیه مامانیم هستم ،شما لطف داری عزیزم.
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
31 فروردین 91 9:45
عكسش با ماشين لباسشويي عالي بود. درضمن اين گل پسر خوشگل بايدم توي كاراي خونه كمك به حال مامان مهربونش باشه، آخه از باباي خوبش ياد گرفته. همه تون عالي و نمره همه تون بيسته ماهه رادين خوشگل و آقاي خودم


مرسی گلم ایشااللهکه بزرگ شدنی هم کمک حالم باشه.خاله از فرشته های شما که ناز تر نیستم اون ها خیلی خوردنین
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
31 فروردین 91 9:47
يه سوال؟ ميگم مگه تبريز سرد نيست كه لباسهاي نازك پوشيدين؟ ما الان توي شيراز اين چند روزه داريم يخ مي زنيم (بخصوص من) هوا يهو عوض شد و از بهاري يه ذره به اسفند شبيه شده


سلام عزیزم نه سرده نه گرم بهاریه دیگه ولی عصر ها خنک میشه البته این پسملی ما هم از روز اول از گرما فراریه،خاله جون اگه سرده تونه بیایید اینجا قدمهاتون رو چشم
نسترن(مامان نیروانا)
31 فروردین 91 10:09
وای وای ...چه کردی !!!! همه رو دیونه کردی با این عکسایی که از عروسک گذاشتی...من چشمام شور نیست ولی تو رو خدا اسفند یادت نره عزیزم برای این خانواده دوست داشتنی...در ضمن این ماه خاله واقعا فتوکپی برابر اصل امیدوارم همیشه جمع 3 نفرتون شاد و سلامت باشه دوست خوبم


مرسی اله جون شما لطف دارید،بله عزیزم همه میگن شبیه خودم ،شما هم همیشه شاد و خندون باشید
مسافران آسمانی
31 فروردین 91 11:11
واقعا عکست هنری بود نگین جون...خیلی قشنگ بود...بوس بوس و دستت درد نکنه...
دست آقای همسر هم درد نکنه که سورپرایز معرکه ای داشتن واستون...


خواهش می کنم با ذوق هنریت دیدیشون خدا اقای پدر شما رو هم حفظ کنه
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 11:20
خیلی نانازی
رادین جونم میبوسمت


مرسی من هم شما رو می بوسم
مامان ایلیا کاکل زری
31 فروردین 91 16:38
سلام سلام نگین جون چه جوری رای میدیم ؟؟؟؟نگین کامپیوتر من عکسهای بالایی رو باز نمیکنه


سلام مرسی گلم عزیزم بعضی وقتها سیستم مشکل پیدا می کنه دوباره امتحان کنم اگه نشد خبر بده
مامانه ملیکا
31 فروردین 91 16:38
سلام
ماشالله چقدر اقا پسر خوشکل هستن خدا واستون حفظش کنه
ماشالله به این چشمات
عکسهایه جدید واسه ملیکا گذاشتم حتما به ما سر بزنید


سلام خاله چشمهاتون خوشگله که خوشگل می بینید.به روی چشم
مامان آروین
31 فروردین 91 17:41
سلام
هزار ماشالا پسر ناز و خوشگلی داری خدا حفظش کنه ایشالا در کنار هم همیشه شاد و سلامت باشید در ضمن ممنون که به ما سر زدید


سلاممرسی خدا اروین رو هم زیر سایه پر مهرش حفظ کنه.
مامان طاها
31 فروردین 91 18:10
خاله قربون اون چشمهای آبی و قشنگت بره.
هزار ماشا الله.


خدا نکنه خاله مهربونم
مامان آرینا موفرفری
31 فروردین 91 23:55
سلام دوست عزیزم با جونو دل به پرنس رادینم رای دادم.
فدای رادین خوشگل و متفکرم بشم الهی .


سلام جونتون سلامت دستتون درد نکنه،خدا نکنه خاله جونم
مامان آرینا موفرفری
31 فروردین 91 23:58
راستی هر وقت با ارینا می شینیم پای نت و وب رادین جونو با آرینا نگاه می کنیم آرینا با شوق و ذوق میگه نیییی نییییییی آرینا وقتی بخواد یه موضوعی رو با هیجان بگه اون کلمه رو می کشه.


ای قربون ارینای گلم بشم ،فدای اون نییییییییی گفتنشم بشم
sima jOOn
1 اردیبهشت 91 10:20
سلام نازنینم . قندعسلم . ماشاله چقدر بزرگ شدی یکی یه دونه من کی میای اینجا نیشگونت بگیرم از اون ماچ های آبگوشتی بکنمت .. دلم برایت تنگ شده . دیشب با عمو رامین نشستیم عکسهای قشنگ تون را سیر کردیم ولی یک مدته اینترنتم خراب شده نمیتونم نظر ارسال کنم الان هم کلی باز و بسته کردم . خیلی دوستت داریم .. از راه دور میبوسمت .


ما هم شمارو خیلی دوست داریم خاله حجم کار بابایی زیاد شده ایشاالله تو اولین فرصت می یاییم دیدنتون
sima
1 اردیبهشت 91 10:27
========================================
=============###======##=======###======
=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==
===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========
===================###=================
.
پسملی جیگر ما عجب لباسهای خوشگلی به تن اش کرده بخصوص لباس سبز سربازی چقدر بهش میاد .. تو این عکس هم شبیه ایلیا افتاده من یک لحظه دیدم تعجب کردم این همه شباهت ممکنه .. دو تا پسر عمو مثل اینه که تو وبلاگ با عکسهای نازشون گلخونه باز کردن . ماشاله پسمل نازم . دلم برای بوسیدنت . بوییدنت لک زده ..پس کی میای اینجا .. نازی تو دلتنگ ما نیستی ؟ معلومه این همه عاشق و دلشیفته داری کی یاد ما می افتی ؟


مرسی خاله جون شما با چشمهای خوشگلتون می بینید ،خوب پسر عموییم دیگه،به عمو رامین هم سلام برسونید.در ضمن شما تو دل ما یه جای مخصوص داری که هیچ کسی نمی تونه پرش کنه
مسافران آسمانی
2 اردیبهشت 91 18:44
الهی نگین جون...چند روز پیش که آمده بودم وبلاگ رادینی ، فقط چند تا از عکسای رادین جون باز شد امروز خواستم به مامان محمد کوچولومون نشون بدم آخه عاشق رادین جونه...عکسای خودتونم باز شد...عزیزم خیلی ملوسی ماشاالله...رادینی هم شبیه خودته...خدا هر دوتون رو برای آقای همسر حفظ کنه و بالعکس...


سلام گلم مرسی از لطفتون ما هم عاشق فرشته های ناناز شماییم.خدا شما و فرشته هاتون رو هم حفظ کنه
ilijoon
5 اردیبهشت 91 0:28
ماماني چقدر نازي ماشاالله ان شاالله هميشه در كنار هم خوشبخت باشيد عكس هاي گل پسري هم مثل هميشه زيباست


سلام مرسی با چشمای نازتن می بینید شما هم سعادتمند و شاد باشید
عمه جونی
5 اردیبهشت 91 18:16
این پسره خیلی جیگره خدا حفظش کنه
به ماهم سر بزنید


سلام مرسی که به دیدنمون اومدید به روی چشم
ilijoon
5 اردیبهشت 91 21:59
مامان جوني خصوصي كه گذاشته بودمو خونديد؟


سلام بله عزیزم ممنون از مهربونیت.
زهرا مامان مه سما
6 اردیبهشت 91 20:49
هزار ماشالله پسرتون خیلی نازه


سلام مهربونم ممنون که با اومدن و کامنتتون وبمون رو مزین کردید ولی ای کاش ادرسی از خودتون برامون می زاشتید تا ما هم به دیدنتون بیاییم
مامانی وروجک
8 اردیبهشت 91 16:12
تو همه ی عکسا رادین جون خوشمزه و خوردنی بودن یه سبد پر از بووووووس برای رادین جون ناز


ممنون رادین هم سبدتون رو پر از بوس های ابدارش کرد و براتون فرستاد
مامان آیهان جون
18 اردیبهشت 91 17:00
سلام نگین جان، رادین چشم خوشگل خاله، چقد شبیه مامان گلشه، خیلی وقت بود نتونسته بودم بهتون سر بزنم دلم براتون یه ریزه شده بود، ممنون که شما مرتب بهمون سر میزدین. رادین جیگر حسابی بزرگ شده، ماشاءالله انقد نازه که آدم میخواد حسابی تو بغلش بچلوندش


سلام گلم مرسی عزیزم چشمهاتون خوشگله که خوشگل می بینه،عزیزم نبودید دلمون براتون تنگیده بود اساسی گلم از روی فرمانروا ببوس