رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

دوستت دارم بدون هیچ دلیلی

1391/1/26 20:46
2,300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موموش من،این پست رو که برات می زارم شما 11 ماه و 11 ساعت و 11 دقیقه است که وارد دنیای من شدی ،اومدی تو دنیای ما و خودت شدی همه ی دنیامون،و این 11 ماه چه زود گذشت انگاری همین دیروز بود که با کلی استرس و خوشحالی رفتیم بیمارستان تا شما بیایی بغلمون و چه لحظه های  شیرینی بود تورو برای اولین بار دیدن و چه حس شیرینیه داشتن  یه فرشته که تو دنیا فقط و فقط متعلق به توست و هیچ کسی نمی تونه ادعایی در موردش داشته باشه یه فرشته که جز خدا هیچ کسی توانایی افریدن حتی یه تار موش رو نداره و خدای مهربون اون فرشته رو که با تمام دقت و هنر و ظرافتش خلق کرده و داده به تو .

تو این 11 ماه رو زمین نبودم بلکه با دیدنت و چشم دوختن به چشم های اقیانوسیت رو اسمونها پرواز می کردم و دنیا با همه ی بزرگیش برا من تو چشمهای تو خلاصه شده .

دوستت دارم ای دوستت داشتنی ترین،دوست دارم چون از وقتی اومدی خونم بوی بهشت گرفته،دوستت دارم چون از وقتی کنارمی خودم رو به خدا نزدیکتر می بینم،دوست دارم چون با بودنت تمام لحظه های تنهاییم پر شده از شوق بودنت،دوستت دارم چون با تو لایق واژه مقدس مادر شدم ،دوستت دارم چون تو با همه ی کوچکیت و بچگیت به من فهماندی که قادر نیستم حتی ذره ای از محبتهای بی دریغ مامان و بابام رو جبران کنم،دوستت دارم چون از وقتی به چشمان تو زل می زنم می فهمم که زین پس نباید بدون شرمندگی به چشمهای معصوم مامان و بابام نگاه کنم.

با وجود تو فرشته ی پاک وزیبای خدا مادر شدم باشد که لایق این اسم باشم و تنها یدک کش این نام مقدس نباشم لایق باشم تا انچنان که پاکی ،پاک تربیتت کنم و چون سدی در مقابلت باشم تا نگذارم به سوی نا پاکی ها قدم برداری ،کنارت باشم انچنان که مادر و پدر مهربانم کنارم و پشت و پناهم بودند تا به جایی که هستم برسم و با نگاه کردن به پشت سرم و گذشته ام احساس غرور کنم که وجود دو تکیه گاه و پناه هیچ وقت اجازه سقوط به من ندادند با این که همیشه حق انتخاب را به ما داده بودند و در ازادی متلق بودیم ولی هرجا که بودیم سایه پر مهرشان را بالای سر خود احساس می کردیم و با درایت طوری خطرات را به ما نشان می دادند که از سر غرور جوانی و جهالت با انها لج نکنیم تا پشیمان نشویم و حال احساس خوشبختی بکنیم.ای کاش خداوند قدرتی به من دهد تا من هم مثل مامان و بابام بتوانم تورا انچنان که شایسته هستد بار بیاورم و تربیتت کتم بدون این که نوجوانی و جوانی تو فاصله ای بین دنیای بزرگ سالی و کهنسالی من بیندازد.

                              دوستت دارم بدون هیچ دلیلی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ناهید
26 فروردین 91 21:28

سلام وب جالبی داری اگه میشه به وبم بیا واسم یه نظر بزار خوشحال میشم
بوووووووووس
فدات شم رادین جون چه خوگشلی
فدات
بایدم مامانت دوست داشته باشه



سلام خاله جون مرسی که افتخار دادید و مهمون خونه مجازیمون شدید به روی چشم حتما می یاییم دیدنتون،
خدا نکنه خاله جون با چشمهای خوشگلتون می بینید
بابای ملیسا
26 فروردین 91 22:35
با سلام . کلبه کوچیک و مجازی ملیسا خانم با عکسهای جدید و قشنگش روشن و زیباتر شد . لطفا اگر قدم رنجه کردید و تشریف آوردید ، لف کنید و قشنگترین شعر ، قشنگترین حرف دل ، قشنگ ترین آرزو ، قشنگترین دعا ، خلاصه قشنگترین چیزی رو که می تونید به ملیسا هدیه بدید رو دریغ نکنید و تو قسمت نظرات بهترینها رو برای دوردونه حقیر بنویسید . ممنون میشم . تمام این دعاها و آرزوها ، نصیحتها و حرف دلها یک روزی می شن چراغ راه ملیسا .



حتما می یاییم دیدنتون
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
27 فروردین 91 0:04
يازده ماهگيت مبارك خوشگل خودممممممممممممم


عزیزم 11 ماهگی یاسی هم مبارک


مامانی درسا
27 فروردین 91 2:29
یازده ماه یازده ساعت و یازده دقیقه یت مبارک گلم مامانی واقعا" دقیقه به دقیقه این فرشته ها خاطره س منتظر یک سالگی تولد و عکسای خوشگلش هستم و دارم روز شماری میکنم .


سلام مرسی از لطفت بله هر لحظشون یه خاطره زیبا و تکرار نشدنیه.ایشاالله
مسافران آسمانی
27 فروردین 91 10:49
11ماهگیت مبارک عروسک خوشکل...وای مامانی چیزی تا یک سالگیش نمونده ها...؟
چه احساس لطیفی داری نگین جون...انشاالله خدا هم آقای همسرس و هم رادین جوجوی قشنگ رو در پناه خودش نگه داره و همیشه در کنار هم شاد شاد باشید...


بله لحظه هاو ثانیه ها بی وقفه و همچون باد از پی هم می گذرند و این چند ماه هم مث برق و باد گذشت و داریم به تولد 1 سالگیش نزدیک میشیم.خدا همه ی فرشته های زندگی شما رو هم زیر سایش حفظ کنه و همیشه شاد باشید
A&S
27 فروردین 91 10:51
رادين جونم چيزي به يكسالگيت نمونده ها. بازم ميگم 11 ماهگي پسر عزيزم، كه انقدر دوستش دارم مبارك.


مرسی خاله جون ای کاش می شد تو جشن تولدم شما هم کنارم بودید
مامان شایان
27 فروردین 91 11:16
پسر خوشگل 11 ماهگیت مبارک. خیلی زیبا و ناز هستی. واقعا که چشم تیله ای مامان و با بایی. خدا نگهدارت باشه. به ما هم سر بزن.همه گلها مال خودت.


مرسی خاله جون با چشمهای خوشگلتون می بینید ،به روی چشم می یاییم دیدنتون،خودتون گل هستید
A&S
27 فروردین 91 11:16
بوس باطعم توت فرنگي براي رادين قشنگ و دوست داشتني خودم.
رادين گلم من از بوسيدن شما اصلاً سير نميشم. هر چند كه اين بوسا، بوس مجازيه ولي چاره چيه؟ خدا رو شكر همين هم براي من خيلي لذت بخش و شيرينه.


سلام خاله جون ی بوس اب دار رادینی برای خاله مهربون خودم ،ای کاش تو این دنیای مجازیمون می تونستیم همدیگر رو ببینیم و فاصله ی مکانی نداشتیم
ghazaleh
27 فروردین 91 12:24
رادین جان انشاله که بزرگ شد ی و این پستای ناب مامانتو خوندی قدرشو حسابی بدونی گل پسر
خدایی خیلی حق داره به گردنت


بله خاله جون همه ی مامان ها به نوعی گردن نی نی هاشون حق دارند ولی واقعا همه ی نی نی ها قدر دان مامان هاشون هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محیا
27 فروردین 91 13:13
جیگر تولدت نزدیکه ها. مامان خوش سلیقه میدونم از الان بفکر تولدی.. یا شایدم هنوز از اون جشن دندونی خسته ای ؟ امیدوارم خسته نباشی و پاشو زودتر تم ها رو جمع و جور کن.. خواهر!! دست رو زخمم نذار. منو یاد کفشها انداختی.. شانس اوردم کفشه اندازه بچه اش نبود و بزرگ بود. سریع کفشایی که برا محیا کوچیک شده بود و دادم برد برای اون بنده خدا و اونو پس گرفت. باور کن همش فکر میکنم کفش مردم پاشه..میخوام سر فرصت یکی براش بگیرم. البته از روزی که پس آورد همش بارونه و محیا چکمه اش رو میپوشه.. عکس کفشاشو میذارم. قهوه ایه است.

سلام گلم بله تولدش نزدیکه ولی می خواهیم تولد مفصل رو یه ماه دیرتر براش بگیریم تا همه مهمون هامون بتوند بیاند.حالا بازم دستش درد نکنه که پس اورده نگه نداشته تا بچشون بزرگ شدنی پاش کنه،ایشاالله یه جفت خوشگل ترش رو براش می خرید ولی این دفعه به باباییش بسپارید که اون هارو نبخشه چون خودش می افته تو خرج.
مامان وندا
27 فروردین 91 15:03
عزیزم چقدر احساستو زیبا نوشتی، امیدوارم همیشه خدا رادین جونو براتون نگه داره


مرسی گلمخدا نی نی گل شمارو هم براتون نگه داره
A&S
27 فروردین 91 15:49
سلام نگين جونم.حالت خوبه؟ ميخوام عكس خودم و همسرمو واست بفرستم. ايميل داري؟ البته اگه تمايل داريد؟


سلام عزیزم خیلی هم خوشحال میشیم ،بی صبرانه منتظر دیدن روی گلتون هستیم.
negin2190@ymail.com
نسترن(مامان نیروانا)
27 فروردین 91 21:47
الهی خاله فدات بشم که وقتی می یام پیشتون جون میگیریم...ببخشید عزیزم اگر این روزا نمی تونم هر روز سر بزنم اخه خاله حسابی سرش شلوغه ولی همیشه دوستون دارم و عاشقتونم...نگین جون واقعا عکس گل پسری عالیه..نفس خاله همیشه برندس.معلومه که می یام و رای میدم


سلام عزیزم مرسی از لطفتون ما هم وقتی گل دخمل شمارو می بینیم روحمون تازه میشه ،فدات عزیزم می دونم با این نی نی ها و کار خونه واقعا گاهی ادم نمی دونه کی شبشد.مرسی پی خودتون رو برای بوس های رادین اماده کنید
مامان آرینا موفرفری
27 فروردین 91 22:49
سلام عزیزم.آدرس وب ilijoon رو برات می ذارم امروز برام کامنت گذاشته بود.
ايليا جون بزرگ مرد كوچكilijoon.niniweblog.com



مرسی گلم دستت درد نکنه
مامان آرینا موفرفری
27 فروردین 91 22:50
سلام مامانی با جونو دل به پرنس رادینم رای می دم.


مرسی عزیزم پس رادین هم از حالا بوس هاش رو براتون می فرسته
ilijoon
5 اردیبهشت 91 0:10
چه زيبا نوشتي نگين جون ان شاالله ساليان سال در كنار هم خوش باشيد دوستتون دارم


همچنین شما هم سالیان سال کنار هم شاد باشید و شاهد موفقیت هم دیگر