رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

11 ماهگیت مبارک

1391/1/26 16:21
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

          فرشته ناز مامان و بابا تولد 11 ماهگیت مبارک 

                                         

عشق ابدی من،تک ستاره قلبم  الان  شکلکهای جالب و متنوع آروین  شکلکهای جالب و متنوع آروین ماهه که تو از بهشت خدا تو اسمون ها کوچ کردی  و زمینی شد و شدی فرشته ی خونه ی ما،فرشته ای که با خودش تکه ای از بهشت رو برامون اورده ،فرشته ی پاکی که خنده هاش ،گریه هاش ،اداهاش،عطر تنش، رنگ چشماش و وجودش برامون تداعی کننده ی بهشت.فرشته ی ناز من ،ما با وجود تو بزرگی خدا و لطف و کرمش رو بیش از قبل احساس می کنیم و از تو به خاطر همه ی اینها سپاس گذاریم و  خدای مهربون رو که یکی از ناز ترین فرشته هاش رو به ما داده شاکریم.

 پرنس من خیلی دوستت داریم

                                  

               شکلکهای جالب و متنوع آروین

                                 شکلکهای جالب و متنوع آروین

             

 

  

                   

     

 

عزیزم از صبح این 5 باره که این پست رو برات نوشتم و البته با موفقیت گذاشتم تو وبت چون هر دفعه که کارم تموم می شد یا مابین کارم می یومدی و کاری می کردی که کامپیوتر قاط بزنه و دو بار هم خاموشش کردی منم که کم نمی یارمنیشخند بلاخره این پست رو گذاشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرینا موفرفری
26 فروردین 91 16:31
عزیزم 11ماهگیت مبارک.عزیزم همیشه شاد و سربلند و در همه مراحل زندگی موفق باشی.


سلام خاله جون مرسی شما و ارینا جون هم همیشه موفق و سر بلند باشید
A&S
26 فروردین 91 16:39
سلام عزيزانم ( ماماني نگين و جيگرم، رادين)
رادين عزيزم 11 ماهگيت مبارك. انشاءلله هميشه سلامت و تندرست باشي پسر قشنگم.


سلام گلم مرسی عزیزم خدا شما رو هم همیشه برا ما زیر سایش سالم نگه داره
A&S
26 فروردین 91 16:48
11 ماهگيت مبارك عزيزم. فدات بشم كه كم كم داري بزرگ ميشي. انگار ديروز بود به طور اتفاقي با وب شما آشنا شدم. و محو يه پسر عزيز و دوست داشتني و خوردني به نام رادين. چه زود گذشت. چه روزاي شيرين و قشنگي بود و هست.
رادينم از خداوند بزرگ سلامتي تو رو خواهانم. و سايه ي هميشگي پر مهر و محبت مامان و بابات كه مطمئناً واست خيلي زحمت كشيدن. اميدوارم هر روز برات بهتر از ديروزت باشه. رادين گلم يه خاله داري كه واقعاً و از صميم قلبش دوست داره.


سلام خاله جون ما هم هیچ وقت اولین باری که پیامتون رو خوندیم رو فراموش نمی کنیم و از بس شما خاله مهربونمون رو دوست داریم که اگه یه روز پیام ندین دلتنگ و دل نگرونتون میشیم
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
27 فروردین 91 0:07
واييييييييييييييييييي خدا چقدر هم سليقه ايم منم 11 ماهگي ياسمين رو با اين شكلك گذاشتم. يازده ماهگيت مبارك خوشگل ناناز و خوش تيپ من ديگه چيزي به يكسالگيت نمونده ها


سلام خوشحال می شم اگه سلیقه ام به شما نزدیک باشه خانوم گل.بله خاله جون به یک چشم بر هم زدنی گذشت و کم مونده یه سالمون بشه
A&S
27 فروردین 91 11:13
منم اگه يه روز بهتون سر نزنم و عكساي خوشگلتون رو نبينم، مطالب زيباتون رو نخونم. دلم براتون بي نهايت تنگ ميشه. دوستتون دارم.


مهربونم از بس به بو دنت عادت کردم که گاهی فکر می کنم از گذشته ها می شناسمت راستی می دونی رادین خاله نداشت ولی از وقتی این جا خونمون شد کلی خاله خوب پیدا کرد که یکی از بهترین و مهربونترین خاله هاش هم شما هستید و واقعا از ته دل دوستتون داریم


ghazaleh
27 فروردین 91 12:25
11 ماهگیت مبارک غنچه ناز و کوچک
بوسسسسسسس


مرسی خاله گلم
مامان علی
27 فروردین 91 14:35
خاله جونم یازده ماهگیت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



مرسی مهربونم
مامان وندا
27 فروردین 91 15:05
رادین جون 11 ماهگیت مبارک،ایشالا 110 سالگیت


مرسی خاله جون مهربون
A&S
28 فروردین 91 9:35
سلام عزيزم. دقيقاً منم همچين احساسي نسبت به شما دارم مهربون نگينم.
باعثه افتخاره كه من خاله رادين گلم باشم. منم خيلي خيلي دوستتون دارم. :


سلام از وقتی باهاتون اشنا شدم گاهی احساس می کنم که یه خواهر دارم و از این که اجی جونم اینقدر مهربونه خیلی خوشحال میشم.راستی باید از نی نی وبلاگ تشکر کرد که باعث شد ما ها هم دیگرو بشناسیم می بوسیمت
A&S
30 فروردین 91 10:44
براي نگين مهربونم كه انقدر دوستش دارم.
براي رادين گوگولي كه خاله، عاشقشه.


ماهم شمارو خیلی دوست داریم،خاله خوبم براتون یه سوپرایز دارم که به وقتش میگم.سوپرایزم مخصوص شماست که گل گلدونمونی.
مامان طاها
31 فروردین 91 18:11
11 ماهگیت مبارک عسیس خاله ان شا الله هزار ساله شی.


11 ماهگی طاها گلی هم مبارک
ilijoon
5 اردیبهشت 91 0:08
11 ماهگيت مبارك گلم فقط يه ماه ديگه مونده تا واسه خودت مردي بشي


مستی خاله جون بله شمارش معکوس شروع شده
behnam
2 خرداد 91 0:31
سلام رادین جون تولده 11ماهگیت مبارک


مرسی بهنام عزیز