رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

ای پسر ددری

1390/12/29 0:46
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم ،عزیزم مامانی بلاخره امروز کارهاشو تموم کرد.می گم امروز فکر نکنی که من تنبلم و کند کار می کنم نه عزیزم کار خونه تکونی من 20 اسفند تموم شده بود ولی حیف که همه ی زحمتهام به باد رفت چون درست فرداش اقای نجار که چند ماه پیش بهش سفارش یه کمد دیواری برای راه رو و یه کمد برای فضای خالی بالای یخچال رو داده بودیم اورد و تا روز جمعه کارش طول کشید وهمه جا دباره گرد و خاک و بهم ریخته شد هر چند که الان هم کارش کامل تموم نشده ولی صبح جمعه بابایی قبل رفتن زنگ زد و با تهدید ازش خواست که بیاد و کارش رو تموم کنه البته کارهای داخلی کمد دیواری مونده که اونهارو هم موکول کردیم به بعد از تعطیلات عید ولی کمد ها خیلی خوب و شیک شدند چون طرحشون رو من و بابایی داده بودیم.تو این چند روزه شما هم خیلی بی تابی می کردی طوری که روز شنبه با این که حسابی هوا سرد بود و برف زیادی باریده بود ولی لباس تنت کردم و باهم رفتیم بیرون و چون همه جا برف و یخ بود مطمعن بودم که اگه ماشین ببریم تو برف ها گیر می کنیم با کالسکه بردمت هر چند که روی اون همه برف هدایت کالسکه هم واقعا دشوار بود و از بس خوشحال بودی که وقتی تو پارکینگ گفتم اگه ناری شال گردنت رو ببندم نمی برمت با کمال تعجب دیدم اجازه دادی شالت رو ببندم و فقط چشمهات بیرون بود ولی باز هم از برق چشمهات مشخص بود که خوشحالی که اومدی بیرون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران مامان
29 اسفند 90 1:06
درود بر شما
پیشاپیش سال نو مبارک. امیدوارم تا همیشه زیر سایبان حمایت پروردگار باشید. خدا فرزندتو برات حفظ کنه.


سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک خدا شما رو هم حفظ کنه و همیشه شاد و تندرست باشید


عزیزم لطفا ادرس وبتون رو برام بزارید تا بیام دیدنتون