رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

مادر يعني.........

1390/11/18 17:20
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

مادر يعني به تعداد همه روزهاي گذشته تو، صبوري! مادر يعني به تعداد همه روزهاي آينده تو ،دلواپسي! مادر يعني به تعداد آرامش همه خوابهاي کودکانه تو، بيداري ! مادر يعني بهانه بوسيدن خستگي دستهايي که عمري به پاي باليدن تو چروک شد! مادر يعني بهانه در آغوش کشيدن زني که نوازشگر همه سالهاي دلتنگي تو بود!
مادر يعني باز هم بهانه مادر گرفتن....

تقدیم به مادرم که عاشقانه دوستش دارم و هیچ وقت هیچ وقت نمی تونم زحمات بی دریغ و محبتهای بی ریاشو جبران کنم

و تقدیم به همه ی مادر هایی که اسوه ی عشق اند و ایثار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا مامان مرسانا
18 بهمن 90 19:07
خیلی لذت بردم.....راستی غذا خوردن مرسانا رو دیدی؟؟؟؟؟


امشب میام دیدنش
مامان نسترن
18 بهمن 90 20:43
به به چقدر زیبا بود...روزی هزار بار خدا رو شکر می کنم از اینکه یک (مادر) هستماین گلهای زیبا برای مامان نگین مهربون


مرسی عزیزم خودت گلی،هزاذان بار خدارو شکر که مارا لایق مادر بودن دانست
A&S
19 بهمن 90 9:49
مامان نگين به خاطر همه زحمتهايي كه ميكشي دست گلت درد نكنه. انشاالله هميشه سالم و تندرست باشي.


سلام گل ناز مرسی که این همه به من لطف داری
مامان محمد پارسا
19 بهمن 90 19:01
سلام عزیز
خیلی زیبا نوشتی خدا رو شکر خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم


سلام مرسی عزیزم همچنین
مامان آرینا موفرفری
21 بهمن 90 1:15
مادر شاهکار طبیعته.


واقعا همین طوره خدا همه مادر هارو سالم و تندرست نگه داره
مامان مهراد
21 بهمن 90 19:18
واقعا عالی بود نوشته خوبی بود
راستی عزیزم من وهمسرم یه وب دیگه ساختیم اگه شد یه سر به ما بزنید واگه تونستین مارو لینک کنید البته من با اجازتون شما رو لینک کردم آدرس ما اینه http://beroozebashim.niniweblog.com با نام (ما همیشه به روز هستیم )


سلام حتما میاییم دیدنتون
ilia jon
29 بهمن 90 21:29
سلام ماشاالله پسر نازي داريد خدا حفظش كنه من ايليا جون هستم وبلاگ ندارم ولي به وبلاگ دختر داييم reihanehjoon سر بزنيد


سلام ایلیا جون مرسی که به ما سر زدید کاش خودت هم وب داشتی تا روی ماهت رو می دیدیم .به روی چشم گل پسر
ilia jon
1 اسفند 90 22:16
سلام رادين جون بد قولي كردي به وب دختر داييم سر نزدي البته وب دختر داييم ورود پسرها رو ممنوع كرده ولي چون شما دوست من هستيد ميتونيد وارد بشي به زودي من هم وب ميسازم


سلام ایلیا جون عزیزم من بد قولی نکردم شما ادرس وب دختر دایی نازتون رو برام نذاشتین ،این دفعه حتما ادرس رو بزار تا بهش سر بزنم