رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

23/11/90

1390/11/23 23:55
753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شبتون بخیر، جمعه شب جشن دندونی من بر گزار شد وکلی هم به همه خوش گذشت البته جای همتون خالی بود.مامان و بابام کلی برام زحمت کشیده بودند و مامان نگین سنگ تموم گذاشته بیود طوری که باز هم مثل همیشه همه مامان کوچولوی من رو تحسین می کردند.دست مامانی جون و بابایی جونم هم (مامان و بابای مهربون و فرشته ی مامان نگین)درد نکنه که از جونشون مایع گذاشتند و از روز پنچشنبه تا امروز ظهر سر پا بودند و کار می کردند و امروز ظهر بعد از این که کار ها تموم شد حاظر شدند و رفتند ارومیه و من دلم براشون تنگ شده چون خیلی خیلی دوستشون دارم،بقیه هم مثل مهمون امدند و همراه مهمون ها رفتند وتا حالا هیچ خبری ازشون نیست و دریغ از گفتن یه خسته نیاشید و دستت درد نکنه به مامان نگین و مامان ژیلا جونم،هر چند که اصلا برامون محم نیست که بگن یا نه چون چیزی از ما کم نمیشه فقط خودشون رو بد می کنند ،با خنده های من،قدر دانی های لحظه به لحظه ی بابایی و شادی وخوشحالی بابایی جون،مامانی جون و دایی جون هام هست که خستگی از تن مامان نگینم بیرون میره.

مامان نگین فردا با عکس های جشن دندونی مییاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نسترن
24 بهمن 90 1:27
مبارکت باشه عزیزم...دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه و امیدوارم وقتی بزرگ شدی قدر زحمتاشونو بدونیبرای دیدن عکسای خوشگلت بر می گردم


خواهش می کنم خاله.حتما بزرگ شدم قدر دان زحماتشون میشم
خوشحال میشم بازم بیایین دیدنمون
A&S
24 بهمن 90 11:15
سلام به مامان نگين، مامان جون رادين. رادين جونم حالش چطوره؟واقعاً دستت درد نكنه بابت جشن دندوني كه واسه پسر پسر قند عسلمون گرفتي. خسته نباشي.



سلام خاله جونم خواهش می کنم جاتون خالی بود
مامانی وروجک
24 بهمن 90 13:30
سلام نگین جون خسته نباشی عزیزم جشن دندونی اقا رادین رو هم تبریک میگم انشالله دامادیش


مرسی عزیزم ایشاالله دامادی وروجک ناز شما
ghazaleh
24 بهمن 90 14:13
سلام نگین جان
مبارک باشه و خسته نباشی دوستم
همیشه همینطوریه یه عده مثل مهمون میان و بعدا به اندازه صمیمی ترین فرد شاکی ان
خودت و نی نیت و عشقه بقیه کشکن


مرسی گلم قربون مهربونیات بشم
مامان محیا
24 بهمن 90 14:32
مبارک باشه گل پسی.. بابا ناراحت نباش..میدونم منظورت کیان؟؟؟مال ما که اصلا نیومدن شادیمونو ببینن.. چه برسه به تشکر..خودتو و پسرتو عشقه..


سلام عزیزم نه بابا ناراحت نیستم چون با دیدن بابایی و خنده های پسرم دنیا برام شیرین میشه
مامان آرینا موفرفری
24 بهمن 90 16:09
رادین عزیزم جشن دندونی مبارک.مامانی گل دست شما هم درد نکنه خسته نباشید.یه عالمه
یاسمین مامان سورنا
25 بهمن 90 1:47
سلام عزیزم خسته نباشی جیگر این گل پسرمون برم من که دیگه دندون در آورده رادین جونو ببوس مامان نگین
خدا مامانی و بابایی رو سالم نگه داره واست عزیزم


سلام خانوم گل مرسی عزیزم شما هم سورنا جون رو ببوسید.
الاهی امین
مامان رامیلا
25 بهمن 90 16:05
یادمان باشد اگر دور شدیم،این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم.
***********HAPPY VALENTINE**********


ولنتاین شما هم مبارک
A&S
26 بهمن 90 10:30
سلام به رادين گلم. خوبي خاله جون؟ از لطف بي نهايتت ممنون و سپاسگزارم كه ميگي جات خالي بود. بهت خوش گذشت؟ قربونش برم. رادين جونم من راهم به شما دوره. ولي خيلي دوست دارم يه دو هفته اي مرخصي بگيرم و بيام شهر زيباتونو ببيبنم، شنيدم خيلي باصفا و ديدنيه. ولي افسوس كه نميتونم اينقدر مرخصي بگيرم. ميبوسمت خيلي خيلي زياد پسر گلم.


سلام ما هم خوشحال میشیم که خاله خوبمون رو از نزدیک ببینیم و افتخار بدن و مهمونمون باشند.خاله جون مگه شما کجا زندگی می کنید
A&S
26 بهمن 90 16:09
سلام سلام صد تا سلام به مامان خوب و مهربون و نازي مثل مامان نگين و پسمل خوشگل و خوردني اي مثل رادين طلا.


سلام به خاله مهربون و ناز خودمون
A&S
29 بهمن 90 10:59
سلام، به مامان نگين و پسر نازمون.
عزيزم من تهران زندگي مي كنم.


سلام خاله جون زیاد هم دور نیست ما هم تبریزیم اگه فرصت کردید حتما بیایید و چند روزی مهمون ما باشید
متین مامی ایلیا
29 بهمن 90 19:29
واقعا دستت درد نکنه، جشن رادین جون عالی بود، از این مهمونا همه تو خوانوادشون دارن که کمک نمیکنن هیچ تازه کلی توقع هم دارن، بی خیالی بهترین چیزه، به قول خودت که نوشتی با یه خنده نی نی همه خستگیه ادم در میره


سلام عزیزم مرسی گلم شما و ایلیا جون هم عالی و بی نظیر هستید. بله نی نیمون رو عشقه
A&S
30 بهمن 90 15:34
سلام پسمل ناز و خوشگله خودم.
مامان رادين حالا كه فكرشو ميكنم ميبينم راست ميگين زياد هم دور نيست، ولي اگه بتونم يه مرخصي توپ بگيرم، حتماً ميام ميبينمتون. خيلي خيلي دوست دارم با خانم خوب و محترمي مثل شما و پسر عسلتون آشنا بشم.


بله که زیاد هم دور نیست ما هم خیلی دلمون می خواد شمارو از نزدیک ببینیم وبا خاله مهربون وگلمون از نزدیک اشنا بشیم،خانومی خودت محترم وبا شخصیت هستی که مارو هم خوب می بینی