رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

خودت خومزه ای........

1390/11/17 23:40
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بستنی استوایی من،الاهی فدات بشم بعضی وقتها کار هایی می کنی که دلم می خواد بگیرم و بخورمت ولی بابایی نمی زاره بخورمت می گه من هم می خوام بخورمش.

جیگر طلا وقتی می می می خوری  پاهای ناز و توپولیت رو می یاری می زاری تو دهنم یا روی چشمم اخه خودت هم می دونی که جات رو چشمم و روی سرم تاج سرم،وقتی هم تو خواب می می می خوری پات رو می زاری رو شونم و من دلم ضعف می ره که نمی تونم بخورمت.

تازگی ها هم از بس شیطون شدی که یه جا بند نمی شی و همش دوست داری به چیز های جدید و تازه دست بزنی و چیز های جدید رو کشف کنی.وقتی پوشکت رو عوض می کنم پاهات رو می گیری و می بری تو دهنت و اجازه نمی دی که پوشک بهت ببندم وقتی هم که پوشکت رو پات می کنم تا تا موقعی که شلوارت رو پات کنم ده بار چسب پوشک رو باز می کنی و همین که می بندم دوباره بازش می کنی.

خلاصه که موموشم Emoticonخودت خومزهای کارهات هم بی نهایت با مزه

دوست دارم ،عاشقتم،نفسمی ،جونمی ،روحمی ،هستی منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آرینا موفرفری
18 بهمن 90 0:49
سلام مامانی مهربون.واقعا رادین خاله خواستنی و خوردنیه.خاله قربونش بره.رادین اگه می دیدمت فقط


سلام خانوم گل،خدا نکنه عزیزم
فاطمه
18 بهمن 90 1:27
سلام عزیزم
ممنون از اینکه افتخار لینک شدن تو وب خوشگل ترین پسر دنیا (رادین ناز و دوست داشتنیتونو ) بهم دادین.
ازطرف من این گل نازتو نو ببوسین


ما هم خوشحالیم که با بهترین خاله دنیا اشنا شدیم
ghazaleh
18 بهمن 90 10:18
حالا اول شیطونی هاش منتظر بقیش باش دیگه گازت یخچالت در امان نیست


شیطونی هاشون هم شیرینه
مامان علی
18 بهمن 90 10:33



مرسی علی جون
A&S
18 بهمن 90 10:42
رادين گلي هم شكلاته، هم بستني، هم شيريني. هم هلو. هم گيلاس،خلاصه خيلي خيلي خوشمزست. دلم ميخواد بخورمش.


مرسی عزیزم همیشه شرمندمون می کنی
سانی
18 بهمن 90 16:38
هزار ماشاله رادین جون خیلی نازه ...
براش اسپند دود کن خدای نکرده چشم نخوره....
امیدوارم همیشه در کنار هم تندرست و شاد باشید....


سلام خاله جون با چشم های ناز تون می بینید.شما هم همیشه سالم باشید و نی نی تون به سلامتی دنیا بیاد
مامان طلا
18 بهمن 90 20:06
عزیز دلم خیلی پسرتون تو دل برو ست. خداحفظش کنه


مرسی عزیز دلم شما لطف داری
مامانی درسا
18 بهمن 90 20:20
سلام دوست خوبم . وای از این دنیای بچه ها هر ثانیه ش هزار تا خاطره س . عزیزمو ببوس . خیلی دوستتون دارم .


هر دمشون با لحظه قبلشون فرق داره و این همون معجزه خداست
مامانی وروجک
19 بهمن 90 16:29
نگین جون دلمو بردی از بس از شیرین کاری های اقا رادین گفتی از طرفم یه بوس ابدار بکنش


سلام خاله جون من هم شمارو می بوسم
خاله مهسا
19 بهمن 90 16:59
سلام مرسی که به ما سر زدید چه عروسک خوشگلی دارید خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون میکنیم


سلام مرسی مهربونم دستت درد نکنه
یاسمین مامان سورنا
23 بهمن 90 1:10
الللللللللهی منم دلم ضعف رفت براش
کلی بوسش کن و بخورش پسرمونو مامانی
من در این مواقع به شوهرم میگم من کلی حق گردنش دارم پس میتونم بخورمش
نی نی مال مامانشه
رادین قشنگم هم که ماشالا مثل عروسکه حق داری مامانی
بووووووووس


سلام عزیزم بله که ما کلی حق گردنشون داریم من هم می خوام بخورمش ولی از دلم نمی یاد