رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

کوچولوی تقلید کار

1390/11/17 0:47
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی من،الاهی فدات بشم که این روز ها هر کاری مامان و بابا انجام میدن شما هم دوست داری انجام بدی.

دیروز که با هم رفتیم حیاط تا توی برف ها ازت عکس بگیرم(بعدا می یام و عکس هاتو می زارم) وقتی برگشتیم خونه چون من تنبلی کرده بودم و پوتین نپوشیده بودم و با دمپایی بودم پا هام یخ زده بود باهم رفتیم و جولوی شومینه نشستیم و من پا هامو گرفتم جولوی شومینه تا گرم بشن و شما هم به تقلید از من این کار کردی و بعد هم چون دیدی دستهام رو هم گرفتم جلو اتیش شما هم دستهای نازتو اوردی جلو و مدام به من نگاه می کردی که هر کاری من می کنم شما هم انجام بدی.

نفسم دیشب هم که من و بابایی داشتیم تخمه میشکوندیم و فیلم می دیدیم یهو چشمم به شما افتاد و دیدم داری به ما نگاه می کنی و بعد به تقلید از ما دستت رو می بری رو روروئکت و بعد می بری سمت دهنت و درست عین بابایی سرت رو برمی گردونی و تلوزیون می بینی و باز دو باره کارت رو تکرار می کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرینا موفرفری
17 بهمن 90 1:03
ای جانمممممممممم.خاله قربونش بره.


خدا نکنه خاله جونم
یاسمین مامان سورنا
17 بهمن 90 3:29
الهی قربونش برم من این گل پسر تپل مپل و خشگلمون رو
داره مردی میشه واسه خودش مامانی
عزیزم من چندین بار بهتون سر زدم ولی وقتی می خوام واست نظر بزارم نمیشه
امیدوارم فکر نکنی به یادتون نیستیما
من و سورنا دوستون داریم


ممنون عزیزم ما هم خیلی دوستتون داریم
مامان مهراد
17 بهمن 90 11:27
سلام خوشگل خاله خوبی افرین هزار افرین


سلام خاله مهربون مرسی
ghazaleh
17 بهمن 90 15:50
الهی قربونش برم من
اینقده ناز می شن وقتی ادای بز رگترارو در می ارن بوسسسسسسسسس


اره عزیزم دل ادم براشون ضعف میره
مامان رامیلا
17 بهمن 90 17:11
سلام عزیزم مرسی از اینکه به ما سرزدید قربونش برم رادین جون خیلی بامزه و بانمک شده هزار ماشاءا... .


مرسی خانومی دلمون برا رامیلا جون تنگ میشه زود زود میاییم ببینیم چی کارا میکنه این عروسک
A&S
18 بهمن 90 9:05
اي شيطون بلا. قربونت برم.چشاش بخورم.عزيزمي


خدا نکنه خاله گلم
مامانی درسا
20 بهمن 90 11:53
همین شیرین کاری هاشونه که دل منو میبره . مامانی از طرف من حسابی ببوسش .


به روی چشم عزیزم