رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

یه روز خوب

1390/11/14 18:31
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملی گل من عزیزکم دیروز زنگ زدم و مهمونهای جشن دندونی رو دعوت کردم اخه ایشاالله قراره این جمعه ای که پیش رو داریم برات یه جشن دندونی بگیریم تلفنی با مامانی جون همه ی قرار مدار هارو گذاشتیم.

گل پسرم دیروز روز خیلی خوبی بود چون هم بابایی امتحانشو خیلی خوب داد،هم تولد مامانی جون بود هرچند که ما ازشون دور بودیم ولی خیلی خوشحال بودیم که خدا چند سال پیش تو 13 بهمن بهترین مامان دنیارو  افریده و  این فرشته شده مامانی جون ما،شکلکهای جالب آروینهمچنین دیروز که از خواب بیدار شدیم دیدیم همه جا مثل یه عروس ناز طور سفید به سر کشیده.

مامانی  جون عزیزمون،مهربون ترین فرشته ی روی زمین  شکلکهای جالب آروینتولدت مبارک خیلی خیلی دوست داریم

دیشب  رفتیم خونه ی ویدا جون و اونجا متوجه شدیم که تولد اقا صمد هم هست و حسابی بهمون خوش گذشت هر چند که شما توی هیچ یک از عکسها نیستی چون خواب بودی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نسترن
15 بهمن 90 12:12
مبارک باشه عزیزم...هم تولد مامانی و هم در اومدنه مرواریدهای رادین نازنین.امیدوارم همیشه شاد باشید.برای رادین دوست داشتنی و مامان گلش


سلام خاله جون زنده باشید مرسی از لطفتون
ghazaleh
15 بهمن 90 14:29
تولدش مبارک عزیزم
قربون اون دندونای نقلیش برم من بوسسسسسسسسسسسسسسس


سلام مرسی عزیزم،خدا نکنه
سمانه مامان پارسا جون
15 بهمن 90 21:28
تولد مامانی جونتون مبارک
رادین گلمو میبوسم


سلام مرسی خانومی رادین هم شمارو می بوسه
مامان آرینا موفرفری
16 بهمن 90 1:15
سلام عزیزم.امیدوارم هرروز برای شما روزخوبی باشه.به مامان جون از طرف من تبریک بگید.


مرسی ایشاالله روزهای شما هم پر از خنده و شادی باشد.ممنون گلم
شيوا مامان پارسا و پري ناز
16 بهمن 90 2:02
رادين جونم دندونت مبالك باشه من كه خبلي خوشحال شدم اميدوارم جشن دندوني خوبي داشته باشي و مامان جونو اذيت نكني


مرسی عزیزم
شيوا مامان پارسا و پري ناز
16 بهمن 90 2:03
الحمدلله دست پارسا جونم خوب شد ممنون از احوال پرسيتون بوس


خدارو شکر از طرف من ببوسیدش
مامان ایلیا
16 بهمن 90 15:42
تولد تولد تولدت مبارک
باورت نمیشه ولی تو جشن ندا چشمم دنبال زنعمو بود که تولدش رو بهش تبریک بگم چه خوبه این وبلاگ رو داریم عزیزم مارو دعوت نکردی ها؟؟؟؟؟؟؟؟
شوخی کردم نمیتونیم بیایم که فدای رادینم بشم ببوسش حتما


سلام عزیزم مرسی از لطفت،خوشبخت بشه ندا جون.عزیزم شرمنده ایشاالله تولدش
A&S
16 بهمن 90 17:51
مباركه مباركه مباركه مباركه 1- تولد ماماني جونت كه انشاءالله هميشه سالم و سلامت باشه. 2- دندوناي خوشگل، مثل مرواريد پسر پسر قند عسلم. ميبوسمتون هم رادين جوجو رو هم مامان نگينشو.


سلام مرسی خاله جونم خدا شما رو رو هم سالم وسر زنده نگه داره ما هم شمارو می بوسیم