رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

خبر خبر

1390/11/13 1:35
1,532 بازدید
اشتراک گذاری

یه خبر جدید و داغ داغ

می تونید حدس بزنید چی شده؟

انار دونه دونه بچه ای دارم دردونه

                                   قشنگ و مهربونه

                                                   انار دونه دونه 

               سه چهار روز که بچم گرفتار دندونهwww.smilehaa.org

                                                   انار دونه دونه

               تو دهان بچه ام یه گل زده جونه

              گل نگو مرواریده مثل طلای سفیدهwww.smilehaa.org

بلاخره مروارید های اقا رادین جوونه زدند.www.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

دیروز ساعت16:18 دقیقه بود که رادین کنارم رو مبل نشسته بود و داشتیم تلوزیون می دیدیم،رادین صورت ماه شو چسبونده بود به بازوی من و گه گاهی با چشمخای خوشگلش به من نگاه می کرد و لبخند می زد که من متوجه شدم دندون جلو و سمت راست رادین جوونه زده و کلی خوشحال شدم و با بابایی شروع کردیم به نانای نانای کردن که رادین هم ذوق کرد و همراه ما نانای نانای کرد امروز عصر هم دیدم که دندون سمت چپ جوونه زده و می خواد بیداد بیرون.www.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

رویش اولین مرواریدات مبارک عشق من و بابا،من و بابایی تو فکر بر گذاری یه جشن دندونی برای شما هستیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ایلیا
13 بهمن 90 10:44
رویش مرواریدهای خوشگلت مبارکه عسلم قوربونت بشم دیگه داری مرد میشی


سلام خاله جون مرسی
مامان آرینا موفرفری
13 بهمن 90 11:35
مبارک مبارک مبارک.عزیزم دندون ناز و تازه مبارک.مامانی می دونم چه حالی داری منم وقتی آرینا دندون در اورد تا چند روز هیجان داشتم و مرتب می بوسیدمش.


سلام عزیزم ؛خیلی حس خوبیه چون نی نیت داره بزرگتر و کامل تر میشه
ثمین
13 بهمن 90 13:32
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!


چشم ثمین جونم حتما می یاییم و کارهای خوبت رو می بینیم
مامان مسافر كوچولو(اميررضا)
14 بهمن 90 10:51
سلان نگين جون مباركتون باشه.مواظب نيني پسرمون و مرواريداش باش.


سلام عزیزم مرسی از لطفتون
مامان آیدین
14 بهمن 90 19:22
سلام فندوق جون خوبی رویش دندونای نازت مبارک به ما هم سری بزن چون هم سننیم.


سلام مرسی خاله جون،حتما مییاییم دیدنتون
تینا
15 بهمن 90 13:02
سلام رادین اقا به به مبارک
پیش رادین ما هم بیا خوشحال میشیم بیای رادین ما چند ماه از شما کوچیکتره تقریبا 3 ماه اگه دوست داشتی باهم دوست بشین خبرم کن


سلام خاله خوشحال میشیم که یه داداشی داشته باشم
سمانه مامان پارسا جون
15 بهمن 90 21:24
مبارک باشه عزیز دلم
مرواریدای خوشگلت مبارک
دیگه رفتی جزو آجیل خورا


سلام خاله جون بله من هم اجیل خور شدم
مامان طاها
16 بهمن 90 8:54
سلام خاله جووووووووووووووون.
مرواریدهای قشنگ شما هم مبارک باشه عزیزم.
دووووست دارم.
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.


من هم شما و طاها جون رو دوست دارم بوس
سفانه مامان شهداد
16 بهمن 90 22:59
مباااااااااااااااااااارکت باشه عزیزم.......... الهی به سلامتی و خوشی....... فدای این خوشگل پسر دندون طلا........ ببوسش هزار تااااااااااا


خدا نکنه خاله جونم شما هم عشق ما شهداد جیگر طلا رو ببوسید
متین مامی ایلیا
20 بهمن 90 12:20
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا من چند روز نبودم الان چه خبرای خوبی خوندم، رادین جونم شبا تنها میخوابه، افرین نی نی جونم
دندونت مبارک خاله ایشالا همیشه سلامت پیش ماما و بابات خوش و خرم باشی یه عالمه بوس برات


سلام مرسی خانوم گل شما هم همیشه شاد و خرم کنار هم باشید