رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

عکسهای فندق کوچولو

1390/11/12 18:22
3,266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،این چند روزه تا می خواستم عکس های رادین رو بزارم اینترنت قاط می زد تا این که دیشب کلا قطع شد و من هر کاری کردم نتونستم دوباره وصل بشم امروز صبح هم با شرکت سرویس دهنده تماس گرفتم و گفتند مشکلی نیست تا این که بعد از کلی کند و کاش دیدم مشکل از کامپیوترم و اینترنت هیچ مشکلی نداره و این جناب کامپیوتر  هستند که هوس ویندز جدید کردند.این هم چند تا از عکس های رادین البته با تاخیر.

 

ساعت 6:30صبح روز شنبه توی قطار،کم مونده  رادین چشم تیله ای برسه به تهدان

خونه ی خاله ایم و گوشی مامان داره اخرین نفس هاشو می کشه چون چند لحظه بعد به دست توانای من(رادین)نابود خواهد شد

صحبت کردن اجازه نمی ده که خانوم ها پاشن و غذا درست کنند باید خودم دست به کار شم

 قربون چشمهای نازت بشم عروسکم

اینجا حاظر شدم تا همراه مامان برم خونه ی پدوین خاله(خاله بابا فرهاد)

پسر خاله شدم(نفت می خوای،نون بگیرم،اب بیارم،خوب مگه چی یه)

و این هم مراسم پشمک خورون من

 بعد از مراسم پشمک خورون که رفتم حموم البته مامان می خواد اول پشمکهایی که به سر ، دست و پا م چسبیده رو تمیز کنه

 این جا هم خونه ی عمو حمید (عموی بابا)

 این ها هم عکس های جشن هشت ماهگیم هستند

به به عجب کلاهی ،حالا این کلاه رو سر کی بزارم

کسی پیدا نشد پس میزارم سر خودم تا سرم بی کلاه نمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامانی فری
12 بهمن 90 18:32
ماشالله به این گل پسر عگسها خیلی خیلی قشنگن مامان هنرمند و با سلیقه وقت کردی به منم سر بزن مرسییییییییییییی


سلام خاله جون با چشمهای قشنگتون می بینید حتما می یاییم دیدنتون
مامان نسترن
12 بهمن 90 20:08
اخیییییییییییی ناز نازی....عکسات عالی بودنمی یای با هم دوست بشیم


سلام چرا که نه خوشحال می شم دوست خوبی مثل شما داشته باشم
مهسا مامان مرسانا
12 بهمن 90 20:35
هزارررررررررررررررررررررر ماشااللله............عزیزم شما عروس نمیخواین؟؟؟؟ مرسانا با کمال میل حاضره ها.....تو رو خدا اسپند دود کنین براش...قربون اون چشمهای خوشگلش.....عاشق اون عکس چسر خاله ایش شدم.....عزیزم خوشحال میشم به ما هم سر بزنی......با اجازت میخوام لینکت کنم....میخوام همش داماد ایندم رو ببینم


سلام چرا منتش رو هم می کشیم عروس به این خوشگلی کیه که نخواد. من هم لینکتون می کنم
سیما
12 بهمن 90 21:16
…´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,…)!))!)…..,(
“,¨¨¨¨_)–“–“——/_.
قربونش برم عجب پسر خوشملی .. ناز من یک بغل از طرف من .. مامانی برایش اسپند دود کن ..


سلام خاله جونم دوست دارم هوارتا
مامان آرینا موفرفری
13 بهمن 90 0:19
سلام مامانی مهربون.رادین خاله حرف نداره.دلم میخواد بخورمشششششش.


سلام خانوم گل مرسی از لطفی که به رادین و من دارید
مامانی فری
13 بهمن 90 0:35
ماشالله به این گل پسر عزیزم یه وان یکاد یا چشم زخم براش تو وبلاگش بذار از نصیحتهای یه مادر بزرگ ببخشید هاااااااااااااااا


سلام به روی چشم عزیزم
فاطی
13 بهمن 90 8:20
سلام.
براش همش اسپند دود کنید. کوچولوی ناز نازی هر روز نازتر از امروز.قربون چشاش بشم عسل خاله.
بووس به روی ماهش.


سلام خاله جونم چشمهای شما نازه که من رو ناز می بینید
مامان ایلیا
13 بهمن 90 10:42
سلام وای هزار ماشالا به این ناز پسر چقدر بزرگ شده و خوردنی از عوض من و ایلیا یه ماچ گنده به اون لوپهای تپلی.
همشون خوشگلن خصوصا تیپ مردونه خیلی بهش میاد


سلام مامان جیگر طلا رادین و من هم شمارو می بوسیم
مامان علی
14 بهمن 90 22:58
سلام به مامان نگین و رادین خاله
آفرین به هر دو
چه خوشکل رادین خاله هزار ماشالاااااااااااا مامانی اسپند یادت نره هاااااااااا
زنده باشی وسلامت گلم.


سلام عزیزم چشمهات خوشگل می بینه گلم بوس برای شما
ghazaleh
15 بهمن 90 14:26
خدا حفظش کنه
تو روخدا اینقدر دلمون و نبر خوشگلم


سلام خدا تربچه جون رو هم حفظ کنه
مامان آیهان جون
15 بهمن 90 18:20
خیلی خوردنی و جیگریییییییییییییییییییییییییییییی



مرسی خاله جونم
A&S
16 بهمن 90 17:56
واي چه عكساي خوشگلي، واي چه پسر ناز و ملوس و عروسكي.واي چه صورت ماهي، اين پسر اسمش چيه؟ آهان يادم افتاد، رادين جوجو تويي؟ تو كه هر روز ماهتر و خوشگل تر و دلبرتر از روز قبل ميشي. واسه خودت يه جنتلمني شديا،بخولم چشاشو،بخولم صورت مثل ماهشو


مرسی خاله خوبم با این همه مهربونیت خیلی دوست داریم
سفانه مامان شهداد
16 بهمن 90 23:03
لا حول و لا قوت الا بلا علی ا لعظیم.... هزار الله اکبر.... هزار ماشالله.... تورخدا عکسهای این بچه رو میذاری مدام براش اسفند دود کن نگین جونم.... چشمم کف چاهاش.... خدا برات نگهش داره ایشالله.... قربونش بشم من........ عاشقشم بخدا.....


مرسی عزیزم شما لطف داری به شا پسر قند عسلت که نمی رسه
عسل و غزل
27 بهمن 90 13:54
الهی قربون چشای خوشگلت و لب خندونت بشم


سلام خدا نکنه