رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

مامانی من کارهای جدید می کنم

1390/6/23 11:24
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

سلام  عشق من وبابایی 2 روز پیش یعنی تو3 ماهگی 26 روزگی تونست به تنهایی غلط بزنه ودست کوچولوی نازشو از زیرشکمش بیرون بیاره نفس من خودش به پهلو می شد ولی حالا بدون کمک کاملا دمر میشه. من به خاطر این حرکت رادین کلی ذوق کردم طوری که زنگ زدم وبه همه خبر دادم.نیشخندهوراتشویق

گل پسرم این روزها صداهای زیادی از خودش در مییاره که برای ما ملودی بهشته وبهترین اوای زندگی.دیشب هم همچین با صدای بلند می خندید که بابایی رو هم به وجد اورد .

عشق زندگی بالیدن و اوج گرفتنت را تبریک می گوییم وعاشقانه دوستت داریم.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سيد پارسا
24 شهریور 90 23:46
قربون ني ني چشم تيله اي ناز و خوشگل...بوس بوس


قربان شما شما لطف دارین رادین خیلی خوشحاله که خالهی مهربونی مثل شما داره.
baba farhad
25 شهریور 90 20:58
baba