رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

من و بابا مو مامام

1390/6/23 13:27
1,171 بازدید
اشتراک گذاری

این هم از عکس بچه گی مامان وبابام.میبینین چه بابایی خوشتلی دارم.niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com                                                                                             این هم از عکس مامانی نازم       niniweblog.com      niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

                                                                                                                                                  واما عکس خودم ببینید شبیه بابا جونم یا مامانیم                                                                       

                  

 

niniweblog.com

رادین گلم خیلی دوست دارم.عزیزم بابایی هم روزی مثل شما کوچولو بود و عسل.حالا بزرگ شده ونی نی داره و یه شخص موفق و مهمی شده امیدوارم روزی شما هم مثل بابایی موفق وباعث افتخار خانواده باشی.

بابایی من و رادین خیلی دوست داریم عاشقتیم تا بی نهایت.عشقت توی جون وروحمون جاریه.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
23 شهریور 90 13:46
گل پسر از هردوتون خوشگلتره....ناراحت نشین سلامت باشه ایشاله


مرسی خانم گل.چرا ناراحت بشم با چشمهای خوشگلت می بینیش.