رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

عکس دوستام

1390/6/22 15:31
1,590 بازدید
اشتراک گذاری

این اقا که می بینید ایلیا خان که 6 ماه از من بزرگتره و نوه ی عموی مامانیمه.مامان نگین می گه خیلی جیگر ودوست داشتنیه

niniweblog.com

من هم تائید می کنم راس میگه دوسس دارمقلب

niniweblog.comا

niniweblog.com

این خانم هم مانیساست تقریبا 7 ماه از من بزرکتره الان برا خودش خانم شده خوشگل شده ناز شده...........وای نباید بیشتر از این از دخمل ها تعریف کنم فکر های بد می کنن.

niniweblog.com

niniweblog.com

این خانم کوچولو هم نازلی خانومه که دخمل دایی مامانیهوبه من میگه داداشی و تا موقعی که من نبودم تنها نی نیه خونهی ما بود ولی حالا ما باهم داداش بالاش شدیم  و وقتی می یاد خونه ی ما خوش به حالم می شه چون کلی با من بازی می کنه.و من هم خیلی دوسش دارم و از همه مهم تر همه جوره هوا مو داره.

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

این خوشگل خانم هم حنا خانومه دختر خاله ی مامانی خیلی دختر ماهیه ووقتی من تازه به دنیا اومده بودم زحمت کشیده بود وبرا دیدن من از تهران اومده بودن ارومیه اخه 10 روز بعد تبلکه من مامانی جون ما رو برد ارومیه خونه ی خودشون وما تا 2 ماه اونجا بودیم وکلی هم کیف کردیم .خلاصه حنا  برای اروم کردن من موقعی که نق میزدم نا نای میکرد ومن هم کیفه دنیارو قراره من بهش بگم خاله حنا چون مامان من اجی نداره که بشه خاله ی من.niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

ا

این هم افرا ملوس که نوه ی عموی باباییم هستش دخمل ناز وشیطونیه خیلی هم خوشتل نا نا می کنه چند شب پیش که خونشون بودیم با لباس عروس جلوی من میرقصید تا دلم و ببره ولی من که به این سادگی دل نمی بازم.niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

خسته شدم بقیه دوستام باشن برا بعد حالا با اینها خوش باشین.بای باینیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایلیا
22 شهریور 90 20:51
این پسر اولی که گذاشتین فامیله تونه؟ چقدر نازه شبیه رادین عسلیه
مرسی گلم


سلام .اره اون جیگر طلای من چشم های هر دوشون مثل همه وجذاب ودلفریبه