رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

برای دوتا عشقم

1390/9/6 15:31
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی تو آمدی پاییز دلم بهار شد، كویر دلم گلستان شد
وقتی تو آمدی قلبم  پر از عشق شد
زندگی ام پر از طراوت و تازگی شد تو مانند بارانی بر روی من باریدی
و تن خسته  مرا پر از عشق كردی
تو مانند گلی در باغچه ی قلبم روییدی و قلب  مرا گلستان عاشقی كردی
تو مانند مهتابی بر آسمان دلم تابیدی و دل مرا پر از نور عشق خودت كردی
تو با گرمای وجودت آسمان  دلم را گرم گرم كردی
وقتی تو آمدی احساس میكردم دنیا مال من است، چون تو دنیای منی
تو همان امید زندگی منی كه آمدی
تو كه آمدی همه ی تلخی ها در صحنه قلبم سوخت و از بین رفت
تو كه آمدی تمام خاطرات گذشته رااز دفتردلم سوزاندم تا با تو خاطرات جدیدی ثبت کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا
7 آذر 90 16:29
سلام مامانی مهربون.کسالت برطرف شد. همونطور که ما دلمون واسه نی نی هامون تنگ می شه اونها هم دل تنگ ما می شن.گل پسر قند عسل رو ببوسید.



سلام خاله خوب،تا حدودی بهترم.مرسی