رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

فرشته ای زیر بارون

1390/7/6 14:04
826 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

سلام روز های پاییزی تون بخیر،دیروز تو شهر ما حسابی بارون می بارید ومن وپرنسم رفته بودیم بیرون و شهر با بوی بارون و نور چراغ ها واقعا رویایی شده  بود. من بارون رو خیلی دوست دارم و زیر باران احساس خوبی بهم دست می ده ولی این دفعه با قبل خیلی فرق داشت و احساس من ماورای قبل بود چون این بار زیر بارش رحمت الاهی رادین هم کنارم بود رادینی که یه فرشته است و خدا از بهشت اون رو برا من وبابایی هدیه فرستاده.زیر بارون هزاران بار خدا رو شکر گفتم هم به خاطر بارش باران وهم به خاطر فرشته ای که کنارم تو ماشین خوابیده بود.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
25 مهر 90 8:28
سلام ممنون که به ما سر زدید پسره فوق العاده شیرین و ملوسی دارین خدا براتون حفظش کنه از طرف من محکم ببوسش.


مرسی ممنون پسملی شما هم نازو دوست داشتنیه.یه بوس لبدار برای طاهای عزیز