رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

گل پسر شیطون من

1390/7/6 0:28
1,380 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

پسر گلم هر روز بزرگ تر و شیطون تر میشه،چند روزیه قصد جون خرس های گردون گهوارشو کرده و وقتی چشم من رو دور میبینه همچین با قدرت خرسهای بیچاررو می کشه که گهوارش تکون می خوره،این روز ها تمام تلاششو می کنه تا از جاش بلند شه و به هر چیزی که فکر می کنه می تونه کمکش کنه تا از جاش بلند شه چنگ می زنه،و تازگی ها شده یه انگشت خوره حرفهای طوری که 5 تا انگشت هر دو دستشو با هم می خوره و وقتی مانعش میشم شروع میکنه به خوردن ملحفه یا لباسش خلاصه که شازده ی خونه ی ما هر چی دم دستش می یاد می کنه تو دهنش.

زیبا

رادین در حال خوردن دست

دنیای زیبا

امپراطور من در حال خوردن دست ولباس

زیبا

هستی مامانی در حال نوش جان کردن پتو

فرشته ی ناز من خیلی دوست دارم وبا کار ها یی که میکنی هر روز بیشتر از قبل منو شیفته وعاشق خودت میکنی.Orkut Scraps - Love

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیا
6 مهر 90 0:47
سلام گل پسرمون داره دندون در میاره تا گازت بگیره چون نمیاریش با ایلیا بازی کنه از اون لوپای تپل مپل یه عالمه بوسسسسسسسسسسسس


مرسی.از طرف رادین هم بوووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس برای شما
مامان محمد رضا(هدی)
7 مهر 90 17:41
سلام به رادین جون و مامان و بابای عزیز چه عکسای نازی ورادین نازنازی رو می بوسم و اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم


سلام گرم ما هم به شما.خیلی هم خوشحال می شیم.
www.radin90.niniweblog.com