رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

مامانی دوست داریم

1391/10/5 16:05
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

          

                               

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com روز های زمستونیتون به خیر،بازم زمستونشکلکهای جالب آروین و کریسمسشکلکهای جالب آروین از راه رسید و مامان نگین من یه سال بزرگتر شد ،اخه املوز لوز تبلک مامان اینگین خودم ، منو بابا از ساعت 12 شب تا الان صد بار لا شاید هم بیستر به مامان تبلیک گفتیم و من همش مامان رو بغل می کنم و می بوسمش ،دیشب برا مامان تو خونه ی عمه نازیلا تبلک گرفتیم البته مامان خودش نمی دونست و غافلگیر شد من و بابا هم نمی دونستیم اخه عمه برا مامان تبلک سوپرایزی گرفته بود و کلی هم مهمون داشت که حسابی بهمون خوش گشت ولی بازم من و بابا امشب برا مامانیمون یه تبلک کوچولو قراره بگیریم ،من و مامان صبح رفتیم بیرون و مامان از طرف خودش برا خودش کادوی تبلک گرفت هر سال این کارو می کنه و برا خودش کادو می گیره و من هم پسملی خوفی بودم و با این که پیاده رفته بودیم اصلا مامان رو اذیت نکردم و بغلش نرفتم.شکلکهای جالب آروینwww.smilehaa.org

مامانی من و بابا در مقابل مهربونیها ی شما کم میاریم و نمی تونیم زحماتی رو که برامون می کشی جبران کنیم و فقط می تونیم بهت بگیم که ..........    ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤       خیلی دوست داریم ،تولدت مبارک❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤  

                                                          

                                                          رادین وبابا فرهاد

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

رجبی
5 دی 91 17:04
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم
نگار(مامان سام)
5 دی 91 23:11
نگین جون تولدت مبارک.
مریم مامان محمد مانی
5 دی 91 23:22
سلامنگین جون با تاخیر تولدت مبارک عزیزم.
متین مامی ایلیا
6 دی 91 13:19
تولدت مبارک نگین جون ایشالا همیشه در کنار همسرت و رادین عزیزم سلامت وشاد و خوشبخت باشی دوست خوبم
مامان ایلیا کاکل زری
6 دی 91 13:55
عزیزدلم تولدت مبارکه نگین جونم ایشالا جشن صدو بیست سالگیتو در کنار خانواده بگیری شرمنده بابت تاخیر رادین و بابا فرهاد دستتون دردنکنه ایشالا همیشه به شادی
مریم--------❤
6 دی 91 20:59
سلامتولدت مبارک نگین جووووووووووووون ایشالله 100 ساله بشی فکرکنم امسال 26 ساله میشین؟درسته مبارککککککککککککککک منتظر عکسها هستیمااااااااااااااا
مامان آرینا موفرفری
6 دی 91 21:35
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O سلام نگین جون تولدت هزاران بارمبارک.
مامان گلی
7 دی 91 10:13
رادین جان کریسمس مبارک مامان نگین تولدت مبارک انشالله درکنار رادین خوشگل وخانواده محترمت خوش وشاد وسلامت وموفق باشی
مریم مامان محمد مانی
7 دی 91 11:02
وایخدای من چه عکس خوشگلی تو پست ثابتت گذاشتی جیگرتو سال نو میلادی هم پیش پیش مبارک
مامی امیرحسین(فاطمه)
7 دی 91 16:37
نگین جونم تولدت مبارک عزیزموایشالا سال های سال کنار هم خوشبخت و شاد زندگی کنین و تولدهای شیرین بگیرین.
رضوان مامان رادین
8 دی 91 11:49
نگین جون تولدت مبارک امیدوارم سالیان سال کنار خانواده گرمت سالم و خوشبخت زندگی کنی. گلم خیلی کم پیدایی؟؟؟دیر به دیر میای
sima
9 دی 91 11:40
نگین جون ببخش دیر سر زدم تولدت مبارک امیدوارم همه زندگیت سرارسر شادی و خوشبختی باشه و ایام به کامتون
نسترن(مامان نیروانا)
11 دی 91 23:01
نگین جان تولدت مبارک...الهی همیشه سالم و تندرست باشی و سایه ات روی سر گل پسر خوشگلت و همسر مهربونت باشهبا ارزوی بهترینها
مامان مهراد
12 دی 91 13:16
تولدت مبارک خانومی منم توی دیماه بدنیا اومدم
مامان سارا
13 دی 91 8:50
ممنون از اطلاعات خوبتون - آقا رادين را ببوس.