رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

یلدای رادین

1391/10/4 17:31
2,302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،خوبید ،خوشید خوب خدارو شکر،امیدوارم شب یلدا بهتون خوش گذشته باشهو پاییز خوبی رو پشت سر گذاشته باشید،و از خدا میخوام تا روز های زمستنی پیش روتون پر یرکت باشه و زندگی و ایام به کامتون باشه و دلهاتون تو روز های سرد مث روز های ظهر داغ تابستون باشه.

ما که مث پارسال شب یلدا خونه ی بابایی جن بودیم  حسابی بهمون خوش گذشت مخصوصا با بارش برفی که از شب 4 شنبه شروع شده بود و تا روز جمعه هم ادامه داشت یلدامون سفید و برفی شد  حسابی بهمون خوش گذشت ، اقا رادین بازم کلی هدیه گرفت و کلی شیطونی کرد و قالا لی لی خورد، و صد البته حسابی هم رقصید اخه بچه ام حسابی رقاص شده و تا بهشمی گی رادین نانای نانای دستهاش رو می بره بالا و شروع می کنه به رقصیدن ،قرطی همچینمخوب دست و پاهاش رو با هم هماهنگ می کنه و با اهنگ می رصه و قر می ده که انگاری کلاس رقص رفته.

رادین تو برفها کلی عکس گرفته که بعدا به همراه عکس هدیه هاش براتون می زارم فعلا چند تا عکس از شب یلدا براتون می زارم ولی صد حیف که یادم رفته از سفره شب یلدا که بابایی جون چیده بود و الحق که خوش رنگ و لعاب بود و چیزی کم نداشت  عکس بگیرم و الان که داشتم برای وب عکس انتخاب می کردم متوجه شدم و چه قد هم حالم گرفته شد ایشاالله سال بد.

 

این هم پسر خوشتیپ من که رفته حموم (با دایی جونش) و خوشتیپ کرده و اماده است که مهمونهام بیان تا ازشون دلبری کنه

این هم اناری که بابایی جون از درخت انار حیاط مخصوص رادین چیده بود چون مث خودش کوچولو  موچولو(البته انار بزرگ هم محصول درخت انار حیاط)

پیشبند و کلاه ر م خودم دوختم و درست کردم تا رادینم بشه هندونه ی شب یلدامون که خیلی هم شیرینه

ناناز من نشسته بود و به مامانش تو دوختن و درست کردن پیشبند و کلاه هندونه ای کمک می کردچشمک

 

جوجو خان رفته بود کناره پنچره و داشت به بیرون که سفید پوش شده بود و برف می بارید نگاه می کرد

                      بفرمایید یه قاچ هندونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامانی درسا
5 دی 91 3:01
ای حوونم شما کی اومدین ؟؟؟؟؟؟؟ الهی این قاچ هندونه رو نگه دار واسه من میخوام بخورمش ...... مامانش خوشحالم دوباره برگشتین لطفا" دیگه بیخبر نرین ...... نگرانتون بودیم ...... همیشه خوش باشین
مانی محیا
5 دی 91 13:41
سلام عزیزم خوبی ماشاله تو این مدت چه بزرگ شده آقا رادین. میبینم که ما اگه گرفتار باشیم و نباشیم شما هم یه سر نمیزنین دیگه./.. دلمون حسابی تنگ شده بود..بوووس واسه رادین گلی و مامانش
متین مامی ایلیا
5 دی 91 14:08
قربونت برم هندونه خوشمزهههههههههههههه من
مامان ایلیا کاکل زری
6 دی 91 14:00
یلدا مبارک جوجوی ناز منم یه قاچ از هندونه با طعم رادین میخوام مامان نگین یه ماچ گنده واسه رادین کادوی شب یلدای ما واسه رادینه یادت نره
مامان فرشته
6 دی 91 19:05
سلام سلام به دوست خودم تولد تولد تولدت مبارک عزیز دلم میبینم که دوست نازم هم مثل من متولد دی ماهه خیلی خیلی تبریک میگم دست عمه جونش هم درد نکنه چه مهلبونه دوستم آرزو میکنم که هر سال همین جمع شاد کنار هم باشین و جشن بگیرین و شاد باشین رادین جونم آفرین که انقدر پسر خوبی هستی و مامانی رو اذیت نکردی دوستون دارم و بازم تولدت مبارکککککک
مامی امیرحسین(فاطمه)
7 دی 91 16:36
وای هندونه خوشگل من چقدر ماه شدی.دست مامان باسلیقه درد نکنه چه ابتکار جالبی.خیلی قشنگ شده.رادین هم که ماه....
بابای ارشیا
9 دی 91 1:00
خدایی اون قاچ بالایی خوردن داره ها اونم با مزه رادین جون
درنا(مامان محمدرهام)
10 دی 91 4:00
وااااااااااای چه پسرنازی میتونم لینک کنم؟
مامان ساینا
10 دی 91 22:38
سلام عزیزم. ما هم کلی دلمون تنگیده بود. رمزو برات تلگراف کردم. ماشاله چه خوش تیپی شده عشقم. اسفند یادتون نره بی زحمت.
مامان سارا
13 دی 91 9:05
قربون خوشگليهاي اين پسر خوش تيپ - هم سن و سال ترنج خودمه - خدا همه بچه ها رو حفظ كنه - اسپند يادتون نره .
مامان حسنا
21 بهمن 91 13:13
ماشالا به این گل پسر ناز عزیزم خوشحال میشم به وب دختر منم بیای