رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

بدون عنوان

1391/5/22 14:15
1,733 بازدید
اشتراک گذاری

هم وطن دیشب را کجا افطار کردی،زیر کدامین سقف،با چه حالی  چگونه،

هم وطن شب قدر دیشب را در کجا عزاداری کردی،چگونه زجه زدی و با خدایت نجوا ها کردی ،قران بر سرت گذاشتی؟ کدام دعا هارا خواندی

هم وطن برای سحری بیدار شدی یا تا خود سحر بیدار بودی یا زیر خروارها خاک منتظر دست یاری..............

 

 
 

زلزله نجات ایران عکس
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان کیارش
22 مرداد 91 14:30
وای عزیزم چقدر خوب که شما سالمین.من تا اخبار زلزله رو شنیدم یاد شما افتادم.امیدوارم خدا صبر بده به بازمانده ها.خیلی سخته
متین مامی ایلیا
22 مرداد 91 15:04
وایی نگین جون اون عکس دومی همشون مُردن؟ دلم ریش شد تمام تنم میلرزه، خیلی ناراحت کننده ست خدا بهشون صبر بده و بلا رو از همه دور کنه
مامان آرینا موفرفری
22 مرداد 91 16:27
سلام نگین جون بلا دور ، زلزلههههههههه !!!من مدتیه که کمتر می تونم بیام نت و از دوستام بی خبر موندم خیلی بی معرفت شدم.خداروشکر که سالم هستین بخدا یکدفعه تا پستای شما رو خوندم شوکه شدم.عزیزم انشااله همیشه بلا ازتون دور باشه.رادینم می بوسمت عزیزم خیلی دلم برای چهره ی نازت تنگ شده بود وقتی میام و عکساتو می بینم انرژی می گیرم.
سپیده
22 مرداد 91 21:55
خانمی جشن دندونی رو هم گذاشتیم. با تشکر فراوان. فقط جشن ماشینی که فرمایش کردید رو ندیدم. صفحشو بفرمایید که بزارم.
مامان گلی
22 مرداد 91 23:16
الهی دلم گرفت .اشکام سرازیر شد.این بچه های بی گناه
مامان یلدا
23 مرداد 91 1:22
سلام چه گل پسری دارین به منم سر بزنید با اجازه لینک شدید
زینب عشق مامان و بابا
23 مرداد 91 2:01
سلام خدا رو شکر که شما و خانوادتون در صحت و سلامت هستید.موفق باشید
نگار(مامان سام)
23 مرداد 91 10:33
خدا خودش کمکشون کنه.من از وقتی این خبر رو شنیدم همش ذهنم درگیره خیلی ناراحتم.مواظب خودتون باشین ایشالله دیگه از این اتفاق های ناگوار نیفته.
جیرجیرک
23 مرداد 91 11:51
وایییی اشکم در اومد خدا صبر بده ایشالا دیگه تموم شده این زلزه آخه خدا حکمت چیه؟ این بجه ها چه گناهی داشتن خدارشکر سالمید بازم تاآروم شدن موضوع پست بزارید
رضوان مامان رادین
23 مرداد 91 12:55
واییییییییییی وحشتناکه.خدا به بازماندهاشون صبر بده.چه روزهای سختی را میگذرونند
همسرم، همه ي هستي ام
23 مرداد 91 14:04
خيلي دردناكه، خيلي غم انگيزه. اصلاً نميتونم نگاه كنم. دلم واسشون كبابه. نگين جون تو رو خدا مواظب خودتون باشيد.
مامان محمد مانی
23 مرداد 91 16:45
یا حسین من که دو روزه از اینترنت در جریانم و عکسها را می بینم حسابی منقلبم......... تو چه می کشی و..................... و خدای من چی میکشن این مصیبت دیده ها...خدااااااااااااااااااااااااااااااا.......................................
مامان طاها
24 مرداد 91 16:38
خیلی درد آور و دل خراشه
الهه مامان روشا جون
24 مرداد 91 19:03
با دیدن عکسا تمام وجودم لرزید.خیلی تاراحت شدم .نمیتونم هیچی بگم
سفانه
25 مرداد 91 5:20
کبابم کردی نگیننننننننننن.... سوختم....... اشکهام بند نمیان.... خدا به همه مادرهایی که گفتی قدرت و توان بده... زبونم بند اومده و و نمیدونم چی بگم.... مراقب خودت باش عزیزم.... قوی باش دوستم...
ilijoon
25 مرداد 91 11:12
واقعا غم سنگيني بود صبح از خواب بيدار بشي و ببيني عزيزترين كسانت زير خاك مدفون شدند و به خواب ابدي رفته اند نمي دونم چي بگم فقط اشك خودبخود از چشمانم جاري شده خدا به همشون صبر بده
مامان سارا
15 آبان 91 7:41
ممنون كه عكسارو گذاشتي . خدا همه رفتگان رو رحمت كنه و به بازماندگانشون صبر عطا كنه . خيلي دل آدم ميگيره وقتي مظلوميتشون رو ميبينه . خدا نصيب هيچ كس نكنه كه عزيزشو با اين وضع ببينه . يه فاتحه براي همه رفتگان .