رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

دوستون داریم

1391/5/7 12:51
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غزاله جون عزیزم از این که بهتون سر نزدم ناراحت نباش چون من تا روزی که بودم می یومدم سراغتون ولی باز هم وبتون مشکل داشت و تا بازش می کردم رمز می خواست و با وارد کردن رمز قبلی هم باز هم وبتون باز نمیشد ،دوست دارم .

همه ی شما مهربون هارو دوست داریم و اگه شما هارو نداشتیم نمی دونم چیکار باید می کردیم همتون رو می بوسم

بازم ببخشید که باعث دلنگرانیتون شدیم چون تعداد کامنت ها خیلی زیاده فقط تائیدشون می کنم و از همین جا از تک تکتون تشکر می کنم و می بوسمتون حتما میام دیدنتون چون دلم براتون لک زده

ني ني شكلك

                        

ني ني شكلك
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدی کوچولو
8 مرداد 91 1:33
امیدوارم که زود زود خوب بشید و مشکلی نباشه و پسرکتون بتونه حالا حالاها شیر بخوره.مطلب بالا هم بسیار خوب و جالب بود

مرسی گلم ایشاالله هیچ کسی هیچ دردی نداشته باشه
یاسمین مامان سورنا
8 مرداد 91 2:10
ما هم دوستون داریم خدارو شگر که خوبین و همه چیز خوبه


مرسی عزیزم از روی سورنا ببوسید