رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

عکس های رادین تو این چند روزه

1391/3/20 1:04
2,767 بازدید
اشتراک گذاری

یه عکس خوشگل از غروب زیبای دریاچه ارومیه ،

پسملی نانازم این عکسهارو موقع رفتن به لرومیه از دریاچه گرفتیم چندتاییش رو برات می زارم چون شاید وقتی بزرگ شدی هیچ چیزی از تنها دریاچه نمک ایران که ارتمیا تنها موجود زنده اش برای اقتصاد کشور  عزیزمون ایران مهمه با قی نمونده باشه و شما تنها شاهد بیابان نمک باشی ولی من هر لحظه ارزو می کنم که دریاچمون نابود نشه و همه بتونند از زیباییهاش لذت ببرند،عزیزم هر بار که می ریم ارومیه با دیدن دریاچه ای که داره تمام تلاشش رو می کنه تا خشک نشه دلم میگیره دلم از خودم و ادمها می گیره که با کارهامون باعث میشیم تا یکی از طبیعتهای زیبای خدا  رو به نابودی بره و تازه تقصیر رو می ندازیم گردن گرمی هوا در حالی که خودمون می دونیم که دست کاریهای ما تو طبیعت که مانع از ریختن رود خانه ها به کاسپین میشیم باعث شده که دریاچمون اهنگ من کویرم رو سر بده و هیچ کاری هم برای این که مانع نابودیش بشیم نمی کنیم،دلم برا ارتمیا ااورمیانا ها می سوزه که خودشوننشونی از اعجاز خداوند هستند چون تنها موجودی هستند که می توند تو دریاچه نمک زندگی کنند و تو این کره به این بزرگی فقط ما تو دریاچمون داریم که خیلی هم برامون سود اوره و محققین امریکایی از ارتمیا های ما برداشتند و بردند و برا خودشون ارتمیا سازی کردند و حالا ما با سهل انگاری و ندونم کاری داریم این نعمت الاهی رو نابود می کنیم ،دلم برا ارتمیا کوچولوها می سوزه اخه نا سلامتی من یه موقعی کارشناسشون بودم ولی حالا برای نجاتشون کاری نمی تونم بکنم،گل پسرم وقتی بزرگ شدی و موقع رفتن به ارومیه خدایی نکرده به جای این دریاچه و منظره زیبا کویر نمک دیدی یادی از دریاچه بکن و با دیدنش یادت باشه که بنی ادم با سهل انگاریش چه بلاهایی می تونه سر طبیعت و نعمتهای زیبای خداوندی بیاره.

دوستهای خوبم بیایید باهم دعا کنیم تا دریاچمون نابود نشه چون این دریاچه متعلق به من یا ارومیه ای ها نیست بلکه متعلق به همهی ایرانیهاست و یک سرمایه ملی محسوب میشه.

 

 این غروب زیبا تقدیم به شما دوستهای گلمون

وروجک شیطون بلا که از هر فرصتی استفاده می کرد تا بره داخل یخچال

خوب این سس رو بردارم که خیلی خومزه هستش

تا جایی که یادم میاد قدیم ها دایی کیس کامپیوترش رو می زاشت اونجا و الان چون رادین اونجارو خلی دیده رفته و نشسته اونجا(یه جای دنج که هر وقت از شیطونی خسته میشدی می رفتی و می نشستی اونجا و بعد کمی استراحت حمله می کردی به گیتار دایی)

قربون چشمات بشم که همش دوست داشتی تو حیاط باشی اخه یه دوست پیدا کرده بودی و همش دوست داشتی بری حیاط و باهاش بازی کنی

این هم عکس دوستت که کلی باهم بازی می کردید

فدات بشم این عکس رو تو عروسی ازت گرفتم تازه از خواب بیدار شده بودی و با تعجب به قشر عظیم رقاص ها نگاه می کردی

این هم عکس سه تا خوش تیپ من(ایشاالله دامادی هر سه تایی تون رو به همراه باباها و مامان ها و بابا فرهاد شاهد باشیم)

رادین و دایی هادییش که اقای دکتره

رادین و دایی امیر که فعلا جوجه دانشجوی بیو تکنولوژیه

ایلیای جیگر طلا که مهمونمون بدند ولی حیف که از بس مشغول بودیم نتونستم از دوتاییتون با هم عکس بگیرم و این عکس رو هول هولکی موقع رفتن ازش گرفتم و اون موقع شما با بابایی جون رفته بودی حیاط تا پیشی بازی کنی

قربون دسته گلم بشم که بین گلبرگ هایی که بابایی جون از باغ اورده نشسته،موقع گرفتن این عکسها اصلا همکاری نمی کردی و عکسها اون طوری که باید خوب نشدند

مدل جدید لالا کردن از نوع رادینی

قربون اون پاهای پنبهای تپولیت بشم

این جا هم تو رستوران بودیم که با خاله بابا فرهاد رفته بودیم و چون رستوران گردون بود و دیوار شیشه ایش ثابت همش دوست داشتی بری و کنر شیشه واستی تا از ما دور بشی

اینجا هم بغل پویانی و داری خود پرداز بانک رو چک میکنی تا ببینی مشکلی نداره؟!   چی کار کنم که عاشق دکمه ای و هرجا که می بینی دوست داری امتحانش کنی و با انگشتهات محکم بزنی رو دکمه ها

فدای شما بشم که بیرون هتل بد جوری باد می اومد ولی شما حاظر نبودی سوار ماشین بشی و دوست داشتی باد بهت بخوره و موهات رو به هم بریزه و کلی هم ذوق می کردی( صورت نازت هم رژی شده چون هرکی می دیدت یه بوس ابدار ازت می گرفت)

دخمل کوچولوی من رو ببینید خوشتله؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فدای قدم هات بشم ک داشتی ریزه ریزه راه می رفتی

مامان این چیه تن من کردی مگه من دخملمعصبانیتعجبسوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

الهه مامان روشا جون
21 خرداد 91 1:49
خیلی عکسها زیبا بود.رادین عزیزم هم مثل فرشته ها شده بود.مرسی مامان نگین


مرسی عزیزم با چشمهای زیبا و خوشگلت دیدی گلم
مامان شايان جوني
21 خرداد 91 8:31
عكس هاي خيلي باحالي گرفتي.
اي جاااااااااان با اين اين تريپت. رادين جوني ايشا اله دامادي خودت. بووووووووووووس


ممنون گلم ایشاالله دامادی پسر ناز خودت
مامان طاها
21 خرداد 91 8:40
سلام عزیز خاله.
دلم منو طاها برات یه ذره شده بود.
امیدوارم بهت خوش گذشته باشه .
همیشه خوش و خرم و شاد باشی عزیزم.
راستی اولین گامهای قشنگت همیشه استوار باشه گل من.
برات بهترین ها رو آرزو مندم.


سلام خاله جون ما هم دلمون برا شما تنگ شده بود از روی ماه طاها گلی ببوسید و در گوشش بگید که خیلی دوستش داریم
مه لقا
21 خرداد 91 11:55
سلاممممممم
وای که چقدر دلم تنگ شده بود واسه رادین فسقلی......مامان نگین عکساتون مثل همیشه خوشگل والبته رادین هم خوشگتر
انشالله همیشه به سفر وخوشی باشید


سلام ما هم دلمون برا شما تنگ شده بود اساسی ،ممنون گلم با چشمهای خوشگلت می بینی
مامان سيد كوچولو
21 خرداد 91 13:17
چه عكساي ناز و هنري گرفتين واقعا دل ادم ميسوزه تازه فقط اينجا نيست كوه و جنگل هم در امون نيستن


مرسی از لطفتون،بله واقعا تاسف داره و باید هم دلمون بسوزه
مامان محمد مانی
21 خرداد 91 13:38
آخیش
دلم شده بود قد یه نخود
قربونت برم با این عکسهای نازت


قربون دلت بشم من،خدا نکنه عزیزم
متین مامی ایلیا
21 خرداد 91 16:29
واقعا ناراحت کننده ست که دریاچه ارومیه داره خشک میشه.
عااااااااااااااااااااااااااااااشقتم رادینی
اخه تو از همه گلها و گلبرگای دنیا خوشملتری پسر طلاااااااااااا
دخملیتم خوشمله جوجو جونم


سلام خاله جون مرسی از ابراز هم دردیتون،ما هم عاشق شما و ایلیا جون خوشگلیم
مهسا مامان مرسانا
21 خرداد 91 20:32
عزیزم دلم ضعف رفت...آخ دلممممممممم


وای قربون این خوشگل بشم من


هزار ماشاالله


اسپند دود کن تو روخدا

وایییییییییییییی اون عکس هاش با گل ها خیلی زیبا بود


عکس دخملشم که نگووووووووووووووووووو عاشقشم

بوس گنده بکن از طرف من

______--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم با موضوع جشن دندونی مرسانا جون*•~-.¸,.-~*...........


سلام مهسا جون،عزیزم دلم براتون لک زده بود مروارید های خوشگل خانوم هم مبارک
مامان خورشيد
22 خرداد 91 8:52
چه خوب كه كنار درياچه بوديد. من هنوز اين درياچه زيبا رو نديدم و واقعا متاسفم.
اميدوارم تا عزيزترين هامون بزرگ مي شن چيزي از اين ايران زيبا باقي مونده باشه.


جای شما خالی،بهتون پیشنهاد می دم تا به کویر نمک تبدیل نشده برید و ببینیدش،الاهی امین
همسرم، همه ي هستي ام
22 خرداد 91 9:33
سلام گلهاي من. حالتون خوبه؟


سلام مهرمون مرسی ما خوبیم شما چه طور؟
مامان ایلیا گلی
22 خرداد 91 10:52
وایییییییییی چه پسر نازی..خدا حفظش کنه
بوسسسسسسسس


مرسی خاله جون خدا پسملی شمارو هم حفظ کنه
همسرم، همه ي هستي ام
22 خرداد 91 10:58
نگين جون ايميلهاي منو دريافت مي كني؟


سلام گلم متاسفانا نه عزیزم هیچ ایمیلی از طرف شما برام نیومده
نرگس
22 خرداد 91 13:13
عکس رادین جون همیشه والپپیر لپ تاب منه
همیشه سالم باشه الهـــــــــــــــــــــــی


سلام عزیزم مرسی خانومی شما لطف دارید همیشه شادد باشید و تن درست
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
23 خرداد 91 8:57
خيلي خوشگل بود و البته با نوشته هاي شما خيلي غم انگيز


مرسی خاله جون مهربون
همسرم، همه ي هستي ام
23 خرداد 91 9:50
سلام نگين جونم. ميشه لطف كني يك بار ديگه ايميلتو برام بنويسي؟ ازت ممنونم.

سلام گلم بله چرا که نمیشه

negin2190@ymail.com
همسرم، همه ي هستي ام
23 خرداد 91 9:52
سلام نگين عزيزم و رادين خوشگلم. حالتون خوبه؟
منم خوبم.
راستي نگين جون منو شناختي؟


سلام خانوم گل،ما خوبیم مرسی،مگه میشه مهربونی مث شما رو نشناخت ما از روی احساسی که تو دلمون به شما داریم شمارو میشناسیم اسم فقط یه نشونست دوستون داریم
همسرم، همه ي هستي ام
23 خرداد 91 12:35



هزرتا بوس برای شما
همسرم، همه ي هستي ام
23 خرداد 91 12:38
عكساتون بي نهايت زيباست.


زیبایی چشمهات بی نهایت که عکس هامون رو زیبا می بینه
همسرم، همه ي هستي ام
23 خرداد 91 12:49
من هنوز درياچه اروميه رو نديدم، ولي افسوس و صد افسوس انگار داره به تلي از نمك تبديل ميشه؟
من وقتي يه همچين چيزايي رو مي بينم، از اعماق قلبم آه ميكشم و گريه ميكنم و با خودم ميگم :
" عجب صبري خــــــدا دارد "



اگه یه روز افتخار دادید و تشریف اوردید و مهمونمون شدید خودم می برم و نشونتون میدم
یاسمین مامان سورنا
24 خرداد 91 1:52
عکسا فوق العاده بودن عزیزم منم امیدوارم که این سرمایه ی ملی رو از دست ندیم مثل خیلیهای دیگه
ماشالا رادین قشنگم چقدر بزرگ شده کلی ببوسش


مرسی گلم از لطفت، بزرگ شدنش که به چشم ما نمی یاد ولی شما بهتر متوجه میشید شما هم سورنا جون رو ببوسید
الهه مامان روشا جون
24 خرداد 91 3:34
من آپم بیا پیشم.
راستی نگین جون شما ارومییه زندگی می کنید؟؟؟؟؟


سلام گلم نه عزیزم من خودم اهل ارومیه هستم ولی چون شوشو تبریزیه ما ساکن تبریزیم ولی مامان و بابام ارومیه هستند
همسرم، همه ي هستي ام
24 خرداد 91 9:44
سلام نگين جونم،حالت خوبه؟ پسر گلم چطوره؟ ميدوني چه اشتباهي كردم؟شما قبلاً ايميلتونو بهم داده بوديد ولي من به جاي g - y مي نوشتم. جالب اينجاست سند هم مي شد و من هم فكر ميكردم ايميلهام به دستتون مي رسه.
زهي خيال باطل. هههههههههههههههه


ای جونم اشکالی نداره این باعث شده یه دوست جدید ایمیلی پیدا کنید من هم یه مدتی عکس های رادین رو به جای داداشم اشتباهی به یکی دیگه می فرستادم جالبه که اون هم می گرفت و تشکر می کرد و هر وقت هم از داداشم می پرسشیدم می گفت چیزی برام نیومده و دوباره بفرست من هم فکر می کردم چون عکس جدید می خواد این جوری میگه تا این که موقعی که دیدمش ایمیلهاش رو نشونم داد و من اون موقع فهمیدم که گه اشتباهی کردم


همسرم، همه ي هستي ام
24 خرداد 91 11:01
نمي دونيد چقدر دوستتون دارم. عاشقتونم.


بیشتر از ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نسترن(مامان نیروانا)
24 خرداد 91 16:22
الهی جیگر این عروسک برم من...اخه خوشگله تو خودت گوله نمکی وسط دریاچه ارومیه چیکار میکنی؟؟؟؟


خدا نکنه خاله جون،مامان و بابا رو برده بودم نمکیشون بکنم
همسرم، همه ي هستي ام
24 خرداد 91 16:59
نگين جون هر موقع ايميلامو دريافت كردي،بهم خبر بده تا مطمئن بشم ايندفعه ديگه آدرسه ايميلتونو اشتباه وارد نكرده باشم.
در ضمن ميخوام بعدشششش.......... ، بعداً ميگم.
بوس براي نگين عزيزم كه بدجوري عاشقت شدم.


به روی چشم خانوم گل ، زودی بگو که دلم طاقتش رو نداره و نمی تونم زیاد منتظر بمونم، ما بیشتر
رادین عشق زندگی
24 خرداد 91 20:36
ماشالله ماشالله روز خشگلتر میشیا مامانی براش اسفند دود کن


مرسی گلم با چشمهای خوشگلتون می بینید
عمه جونی
24 خرداد 91 23:10
عکسهاتون خیلی ناز و هنری هستند
عمه قریون شیطونیات رادین جونی


مرسی عمه جونی خدا نکنه رادین هم شمارو می بوسه
مامان پارسا جیگر
25 خرداد 91 0:49
خیلی پسر ناز و خوشگلی دارید هزار ماشاءالله خدا حفظش کنه من با اجازه شما رو به لیست دوستای خوب پارسا اضافه کردم خوشحال می شم به ما سر بزنید یه عالمه بوس برای رادین خوشگله عکسا فوق العاده بود


سلام عزیزم مرسی شما لطف دارید خوشحالمون کردید و باعث افتخارمونه که دوستی مث شما داریم
مامان ایلیا کاکل زری
25 خرداد 91 16:45
سلام خانمی خیلی از عکسهات خوشم اومد اما در مورد رفتنون دلمون گرفت همچنین در مورد دریاچه ارومیه که من عاشقشم ولی هیچکاری نمیتونیم براش بکنیم داره از تشنگی جان میده رادین دخملی هم خیلی خوشگل شده پسر ناز مارو دختر نکنش یه دونه واسش ابجی ناز بیار خانمی در ضمن پسر عموهامم که خوشتیپب مثل همیشه رادینم دوستت دارم خاله تولدتم مبارکه حیف نمیشه بیایم اما کادوت پیش من محفوظه

قربونت بشم ،لطف داری عزیزم ،ما هم خیلی ناراحت شدیم که نمی تونید بیایید گلم سلامتی شما ها برای من و رادین بهترین هدیه هستش
مامان سامیار
27 خرداد 91 2:32
نگین جون چه عجب دلمون براتون تنگ شده بود . چه عکسایه خوشگلی رادین جونو ببوس .منتظر عکسایه تولدشم هسسسسسسستیم


سلام به روی ماهت ما هم دلمون براتون تنگ شده به روی چشم شما هم سامیار عسل رو ببوسید
باران
29 خرداد 91 19:21
جانم عکسهای دختریش را ببین.عزیزممممممممممممم
ilijoon
30 خرداد 91 23:41
عكسهاتون خيلي خيلي زيبا بودند ان شاالله هميشه خوش باشيد
فرشته مامان یه نی نی
8 تیر 91 21:08
سلام مامان رادین به خدا هروقت میام صد تا ماشالله میگم خیلی این رادین جونم نازه نمیدونی چقدر دوسش دارم یعنی عاشق اون قیافشم همش میام بهش نگاه میکنم یعنی میشه خدا جونم یه نی نی ناز مثل رادین جونم ه من بده بوسسسسسس
شیوا
10 تیر 91 16:37
هزار الله اکبر خیلی جیگر شده و افرین به این مامان خوش ذوق که عکسای خوشگل از اقا کوچولوی ما میندازه افرین بر شما مامان مهربون خیلی پسرت نازهتو همه مسابقه ها باید اول بشه توی ناز بودن