رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

اسکراچ برد – تکنیک خراش

1391/1/24 14:19
5,598 بازدید
اشتراک گذاری

لوازم مورد نیاز برای این فعالیت :

  • پاستل یا مدادشمعی
  • رنگ سیاه گواش
  • قلم مو
  • مقوای سفید
  • وسیله نوک تیز برای خراش دادن

 

گام اول :

ابتدا با پاستل تمام صفحه مقوا را به رنگ های دلخواه رنگ می کنیم ،به نحوی که جایی خالی یا سفید نماند.

 

 

گام دوم :

با گواش مشکی تمام سطح  کارمان را می پوشانیم تا هیچ رنگی مشخص نباشد.

 

 

گام سوم :

وقتی که خشک شد،با وسیله ی نوک تیزمان روی مقوا طرح دلخواهمان را خراش می دهیم.

 

امیدوارم از این نقاشی لذت ببرید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آزي
26 فروردین 91 13:12
سلام نگين جون عزيزم چطوري؟ رادين گل خودم چطوره خوبه؟ منم دلم واسه هر دوتاتون يه ذره شده. رادين رو 10 ماچ ابدار بكن كه وقتي عكساشو مي بينم از دور اينقدر قربون صدقه اش مي رم. شكر خدا كنجد هم خوبه. رفتم سونو ان تي و آزمايش غزبالگري دادم خدا رو شكر همه چيش خوب بود. مي بوسمتون


سلام گلم دلم براتون تنگ شده بود خوشحالم که حالتون خوبه و جواب ازمایشت هم خوب بوده ایشاالله دوران شیرین باراداری و 9 ماه انتظار رو بدون هیچ مشکلی سپری کنی و نی نی نازت رو بگیری بغلت می بوسمت.
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
26 فروردین 91 14:06
خصوصي دارين


مرسی گلم
A&S
26 فروردین 91 16:52
به به بازم مامان خوش ذوق و خوش سليقه.


سلام عزیزم ممنون
مامان طاها
31 فروردین 91 18:12
خیلی جالب بود مرسی


خواهش می کنم عزیزم