رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

عکس های سیز ده به در

1391/1/22 18:01
2,631 بازدید
اشتراک گذاری

سیز ده امسال مث اکثر سالها تو باغ بابایی جون بودیم و خیلی بهمون خوش گذشت.البته درست که هیچ یک از درخت ها وگل ها برگی نداشتند و سبز نبودند ولی باغ بابایی جون یه صفای دیگه ای داره .ایشاالله تابستون مامانی عکس های خوشگل و رنگ و وارنگ باغ رو براتون میزاره تا شما هم ببینید که باغ بابایی جون گه قدر خوشگله.

این هم از عکسهای سیز ده البته با تاخیر.

این سایبون من که از تو لپ لپی که موقع رفتن به باغ مامانی جون برام خرید و خودم انتخابش کردم در اومده

مامان نگین بوسم کرده و جای لبهاش رو صورتم مونده،مامانی چرا رکیم کردی

خوب باید یه نقشه حساب شده بریزم و وقتی همه مشغول بازی هستند من هم کباب هارو دودره کنم

من که می خواستم سبزه سیزده گره بزنم این کدو هارو کی داد دستم

کی من و گذاشت تو صندوق عقب زود بیایین درم بیارین

فکر کردین تا شما نیایین اینجا می مونم الان میام حسابتون رو می رسم

من و مامانیم

این هم یه عکس با حال از من و بابایی مهربونم

حالا یه اهنگ ملایم می تونه خستگی رو از تن همه در بیاره(گیتار دایی ادی که هیچ بچه ای حق دست زدن به اون رو نداره الا رادین که به قول دایی رادین صاحب اختیاره و اجازه ما هم دست رادین)

این هم وروجک شیطون بلای من با نازی دخمل دایی برام(دایی من)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

متین مامی ایلیا
22 فروردین 91 18:32
ای جانم چه عکسای خوشملی و چه پسر خوشمل تری قربونش برم من


مرسی چشمهاتون خوشگل می بینه
نسترن(مامان نیروانا)
22 فروردین 91 18:55
عزیز دلم که اینقدر شیطون شدی...نگین جون ایده عکسا خیلی جالب بود مخصوصا عقب ماشین...از دیدن عکسات سیر نمیشم .مگه چیه


سلام ممنون گلم لطف داری،ما هم از دیدن گل دخمل شما سیر نمیشیم


مامان هوراد
22 فروردین 91 19:08
سلام گلم انشالله همیشه به گردش
چقدر شما ناز و خوش تیپ هستید.


سلام مننون ،مرسی از لطفتون
مهسا مامان مرسانا
23 فروردین 91 0:31
عاشقتم پسر


ما بیشتر خاله جون
عسل و غزل
23 فروردین 91 0:55
نگین جون عکسا خیلی خوشگل بودن
رادین آقا هم که خیلی شیطون بلا شده
ایشالا خدا زیر سایه ی شما و باباییش حفظش کنه


سلام مهربونم با چشمهای خوشگلتون می بینید شما هم سلامت باشید
مامان آرینا موفرفری
23 فروردین 91 1:51
سلام عزیزم همیشه به شادی و گردش.مامانی رادین جونمو بوس بارونش کنید.دلم براش ضعف رفت.


مرسی گلم من و رادین هم شما و عروسک خوشگلتون رو می بوسیم
مامانی درسا
23 فروردین 91 2:08
وای عزیزمه این رادینی . مامانی شما خونواده گی خوش تیپین . خیلی بامزه نوشته بودی .رادین گلمو ببوس .


سلام عزیزم شما و دخملی نازت هم عش مایی مرسی از لطفت
مامان محیا
23 فروردین 91 8:10
خوشم میاد از مامانهای با غیرت ایرانی که عکس نی نی هاشونو تا میتونن زوووم میکنن تا خوشگلیشون معلوم بشه. اما عکس خودشون رو دورتر میذارن تا زیاد جلب توجه نکنه. تو اکثر وبلاگها اینجوری. خوشم میاد دوستتون دارم مامانها...


سلام عزیزم تا حالا به این نکته توجه نکرده بودم ولی به نکته جالبی اشاره ،در ضمن خانوم گل تا یه هفته پیش عکس زوم شده خودم هم تو گالری عکس بالای وبلاگ بود.من هم دوستون دارم
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
23 فروردین 91 8:43
به به هميشه به گشت و گذار. ماشااله به اين قند عسل دل آدمو آب ميكنه. ماشااله


مرسی خاله جونم
A&S
23 فروردین 91 10:36
رادين ماه منه. قربون شيطونياش.


ممنون خاله جون که شما هم تک ستاره ی ما هستید
A&S
23 فروردین 91 10:56
مشخصه به رادين خوشتيپم حسابي خوش گذشته.
خاله فداي دلبرياش بشه.


بله جای شما خالی ،خدا نکنه خاله جون
مامان ایهان
23 فروردین 91 13:25
سلام نگین جان ماشالا چه پسر نازی خدا حفظش کنه هر روز میام عکسای خوشگلش رومیبینم


سلام عزیزم خدا پسملی شما رو هم حفظ کنه ممنون که به ما سر می زنید
A&S
23 فروردین 91 16:04
R A D I N
J OO JOO




ممنون خاله خوبم
صوفیا
24 فروردین 91 17:19



ماهم شمارو دوست داریم و می بوسیم
مامان مهراد
24 فروردین 91 22:22
عکسات خیلی خوشگل بودند


خواهش می کنم با چشمهای خوشگلتون دیدید
مامان ایلیا کاکل زری
25 فروردین 91 22:51
سلام دختر عموی نازم چقدر رادینم ناز افتاده تو عکسها تو عکس اولی دقیقا شکل خودته خیلی ملوسه هزار تا بوس واسه خودت و پسر ملوسمون


سلام به روی ماهت به چشمهای خوشگلت. مرسی عزیزم ما هم شما و جیگملی رو هزارتا می بوسیم
صوفیا
26 فروردین 91 4:31
ماشالللللللللله ....


ممنون گلم
ilijoon
27 فروردین 91 18:54
چقدر نازه اين جيگر فدات بشم با اون چشماي نازت


سلام خدا نکنه خاله جون
ilijoon
27 فروردین 91 18:57
مامان جوني من جايي خوندم كه از نظر علمي طلا براي مردها روي گلبولهاي خونشون اثر بدي ميذاره براي همين اگه ممكنه اول از نادرست بودن اين ادعا اطلاع پيدا كنيد بعد براي گل پسرتون استفاده كنيد


به روی چشم عزیزم مرسی از راهنماییتون حتما پی گیری می کنم
مامان طاها
31 فروردین 91 18:13
ان شا الله همیشه خوش و خرم باشی.


مرسی گلم همچنین