رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

نفسم چهار شنبه سوریت مبارک

1390/12/23 15:42
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

  aniwhale2.gif

سلام جیگر طلای من،عزیزم امروز چهار شنبه سوری و این اولین چهار شنبه سوری شماست ایشاالله که بعد از این 100 ها چهارشنبه سوری  ببینی و همیشه سالم و تن درس باشی.

گلم من خیلی خوشحالم چون این چهار شنبه سوری علاوه بر این که شما که یه فرشته ی نانازی کنارمون هستی بلکه همه ی اون هایی که دوستشون دارم هم کنارم هستند و این اولین باره که تو شب چهار شنبه اخر سال همه ی فرشته های خدارو دور خودم جمع می کنم ،تو این 4 سالی که از علوسی من و بابایی میگذره تو چهار شنبه سوری ها یا ما کنار بابایی جون اینها نبودیم یا من بودم و بابایی فرهاد به خاطر مشغله ی کاریش کنار ما نبود ولی عصر امروز بابایی جون اینها می یان پیش ما وهمه جمع میشیم کارخونه ی بابا احد  اخه بیرون یه کوچولو خطر ناکه ولی اون جا امن بسات اتیش و اتیش بازی هم به راه و بابا احد دیروز می گفت که به گارگر کارخونه گفته که کلی هیزم جمع کنه و من و بابا فرهاد هم از ارومیه کلی وسایل اتیش بازی خریدیم البته همه بی خطر اند و فقط نور دارن و به گفته ی اقای فروشنده کم صدا هستند.مطمعنام که بهمون خیلی خوش می گذره.

           شکلکهای جالب و متنوع آروین       

            animated gifs       

جیگمل مامان همه ی خرید هات رو برای عید انجام دادیم البته اواخر بهمن و اول اسفند هر چی که برات لازم بود خریدیم همشون خوشگل و جیگرن مثل خودت.لباس هات و کفش و کلاهت سته و وقتی می پوشی یه اقا کوچکولوی خوردنی ماه میشیتصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com تو ارومیه که بودیم با بابایی رفتیم و از مغازه ای که مشتری ثابتشیو همه ی سیسمونیت رو از اونجا گرفتیم برات لباس راحتی خریدیم و همچنین لبای زیر که خیلی با نمکن انگاری که لباس زیر های مردونه رو کوچولوشون کردی.

هفته پیش هم که باهم رفته بودیم بیرون بردمت فروشگاه لباس نی نی گولو ها و یه خورده هم از اونجا برات خرید کردم.الان هم بنا به اخرین اخباری که به دستم رسید مامانی جون هم کلی برات خرید کرده(دست گلش درد نکنه).

عزیزم حتما عکس لباس هاتو برات می زارم تا بزرگ شدنی خودت هم ببینی چه اقا کوچولویی بودی و من و بابا چه لباس های نانازی برات خریدیم ،اخه کلی با مامانی جون و دایی گشتیم تا تونستیم لباسی رو که دوست داشتم برات پیدا کنیم و بعد هم با بابایی گلمون رفتیم و خریدیم.مبارکت باشه خوشتل جیگرطلای ماما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان طاها
23 اسفند 90 16:02
یه سوزن
دو سوزن
سه سوزن
دوستت دارم
بزار همه بسوزن.
چهارشنبه سوریتون مبارک.


4 شنبه سوری شما هم مبارک
مامانی وروجک
23 اسفند 90 16:35
چهارشنبه سوریتون مبارک امیدوارم لحظات شادی درکنار خانواده داشته باشین رادین جووونم لباس نو مبارک خاله جون


سلام چهار شنبه سوری شما هم مبارک مرسی خاله مهربونم
مامان مهراد
23 اسفند 90 23:06
سلام عزیزم
نزدیک عیده!
توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی
پیشاپیش عیدت مبارک


مگه می شه مهربون های چون شمارو بیرون کرد اتفاقا به دلم قفل و کلید زدم که هوس بیرون رفتن نکنید
مامان علی
24 اسفند 90 1:15
آتشی روشن کرده ام ، و عهد بسته ام تا خاموش شدنش، برایت دعا بخوانم . تمام کارهایت رو به راه خواهند شد چرا که من... هیزمی دیگر در شومینه انداخته ام!
سوختن غصه هایتان رادر سرخی آتش آرزو میکنم
چهارشنبه سوری مبارک


ممنون عزیزم چهار شنبه سوری شما هم مبارک
مامانی درسا
24 اسفند 90 1:41
عزیزم رادین خریدات مبارک بی صبرانه منتظریم اونا رو تنت ببینیم . مامانی چهارشنبه سوری شما و گلم مبارک .


سلام مرسی خاله خوبمون همچنین برای شما هم مبارک
مامانی فری
24 اسفند 90 9:52
http://www.radin90.niniweblog.com/
متین مامی ایلیا
24 اسفند 90 13:06
مبارکش باشه مطمعنا خییییییییییییییییییلی خوردنی میشه
راستی نگین جون مرسی به خاطر دلدداری دادنت، من نظرت و تائید نکردم واسه اینکه کسی نخونه. خودم هروقت میام وب ایلیا میخونمش بهم دلگرمی میده، ندیده خیلی دوستت دارم همینطورم اقا کوچولوی نازتو


سلام خواهش می کنم عزیزم.ایشاالله که همیشه دلت گرم وتنت سالم و لبت خندون باشه من هم خیلی دوست دارم مهربونم
کودکانه های من
24 اسفند 90 14:53
سلام
امشب باهم میخوایم خدا رو صداکنیم برای یه عزیزی که برگرده به جمع خانوادش
یه بابای مهربون...
اگه قصد یاری داشتید برای اطلاع بیشتر به وبلاگم سر بزنید
یاحق



حتما می یاییم دیدنتون ایشاالله که خدا به حق دل پاک نی نی به باباییش سلامتی و شفا بده
متین مامی ایلیا
25 اسفند 90 18:22
سلام نگین جون اگه بخوام از این گالری عکس واسه ایلیا درست کنم باید کدش و کجا بذارم که بالای وبلاگش باشه؟ نمیخوام کناره وبش باشه ممنونم ازت


سلام عزیزم پاسخ سوالت رو برات تلگراف کردم ببخشید که دیر شد شرمنده چند روزی بود سرم حسابی شلوغ بود.
سمانه مامان پارسا جون
25 اسفند 90 18:45
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،
روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به
همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!
پیشاپیش تبریک


ممنون دوست خوبم من هم خوشحالم که به پیشواز سال جدید با شما دوستهای گلم میرم
مامان نسترن
26 اسفند 90 2:19
قربون این عسل کوچولوی ست بپوش برم...لحظه شماری میکنم تا عکسایی رو که مامان با اون لباسای خوشگل ازت میذاره ببینم...بهترینهارو برات ارزو میکنم


سلام خدا نکنه خاله جونم.ما هم برای شما بهترین هارو از خدا می خواهیم
سحر
26 اسفند 90 10:15
برای عیدی امسالت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

سال تحویل میشود

و من برایت لبخند می زنم

نوروز مبارک






مرسی عزیزم برای ما شما هم ستاره ای هم ماهی و لبخندی که رو لبهات برامون از هر گلی خوشگل تره
مامان نسترن
26 اسفند 90 18:10
چندروزه ديگه بهارميادوهمه چيزروتازه ميکنه :

سال رو،ماه رو،روزهارو،هوارو،طبيعت رو،

ولى فقط يه چيزکهنه ميشه که به همه ى اون تازگى مى ارزه

دوستيمون ...


سال نوت مبارک عزیزم

ممنون دوست خوبم من هم خوشحالم که به پیشواز سال جدید با شما دوستهای گلم میرم

مامانی فری
26 اسفند 90 23:38
میلاد هر کودک شکفتن گلی را ماند
که می آید و می شکفد و می بالد و امید می آفریند؛
در آستانه ی سال نو برای همه ی کودکان دل بندی که به نخستین عید نوروز زندگی خود سلام می کنند آرزوی بهروزی و نیک بختی و نیک فرجامی داریم.
زادین عزیز اولین نوروزت مبارک


سلام ممنون خاله خوبمون،مهربونم من هم از خدا بهترین هارو برای شما و خانواده محترمت می خوام
علی یه دونه
27 اسفند 90 11:09
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد داداش رادین جان سال نو مبارک
ilijoon
27 فروردین 91 19:04
رادين جون آدرس وبم رو برات مينويسم
ايليا جون بزرگ مرد كوچك
ilijoon.niniweblog.com


مرسی ایلیا جون