رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

رادین خوشتل شده

1390/12/22 10:51
1,209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،بلاخره بعد از چند روز کار دو روز پیش کار خونه تکونیمون تموم شدhttp://www.mobin-group.com/image/reg/images/7376IMAGE63372.jpg ودیروز صبح من و رادین  رفتیم ارایشگاه و اقا کوچکولو موهاشو کوتاه کردglitters of barbers- hairdresser cuts kid's hair اخه از بس بلند شده بودند و می رفتند تو چشمهای نانازش البته دو بار هم قبل از این موهای جیگملی (موهای جولوی سرش یا همون تلهاش)کوتاه شده بود که بار اول 1 دی مامانی جون کوتاهش کرد و بار دوم هم خودم درست روزی که از تهران برمی گشتیم کوتاهش کردم.ولی دیروز کل موهاش کوتاه شد و رادین خیلی بامزه شده.

من هم موهام رو های لایت کردم و هر کی می بینه می گه بهت می یاد ،رادین هم از دیروز که رنگ موهام تغیر کرده خیره میشه به موهام و با تعجب بهم نگاه می کنه و بعد دست میکشه رو سرم.

رادین قبل از اصلاح موهاش

جیگر طلای من بعد از این که موهای طلاییش کوتاه شدن

 

یه اقا کوچولوی فشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان طاها
22 اسفند 90 11:57
سال نو پیشا پیش مبارک.
ان شا الله سال خوب و خوشی داشته باشید.


سال نو شما هم مبارک ایشاالله برای شما هم سال پر برکتی باشه
مامان طاها
22 اسفند 90 11:59
الهی خاله قربونش بره تصور کردن رادین گلی تو آرایشگاه خیلی قشنگه.
مبارکت باشه خاله جووون.


سلام عزیزم مرسی خانوم گل
متین مامی ایلیا
22 اسفند 90 15:13
عزیزم خیلیییییییییییییییییییییییییی دوست دارم ناناز شدی جیگر خاله نگین جون یه عالمه بوسش کن.
اسپند یادت نره خانمی


سلام مرسی خاله جون شما هم ایلیا جون رو ببوسید
A&S
22 اسفند 90 16:16
سلام نگين عزيزم. خونه تكونيت تموم شده، خسته نباشي.


سلام بله گلم تموم شده شما هم خسته نباشید
A&S
22 اسفند 90 16:19
سلام نگين جونم . موهاتو هاي لايت كردي، مباركت باشه،چون خوشگلي،فكر ميكنم خيلي بهت بياد و خوشگلتر شده باشي.


مرسی عزیزم شما لطف داری چشمهاتون خوشگله که من رو خوشگل دیدید
A&S
22 اسفند 90 16:24
رادين گلم مباركه مباركه.


مرسی خاله مهربونم
مامان نسترن
22 اسفند 90 16:33
چنین گفت زرتشت:

” که سوزانید بدی را درآتش ، تا ز آتش برون آید نیکی”

پس تو نیز چنین کن

۴شنبه سوریت مبارک


4 شنبه سوری شما هم مبارک
مامان آرینا موفرفری
22 اسفند 90 16:35
فداشششششششششششششششش بشم.مامانی اسپند دود کنید.
خیلی جیگر شدی خاله دختر کش دخترکش.


مرسی عزیزم خدا نکنه.
مامان نسترن
22 اسفند 90 16:35
الهی قربونت برم عروسک....شما همیشه خوشملی...چشم حسود ازت دور باشه نازنینم خیلی دوست دارم


ممنون خاله جون خوبم شما با چشمهای خوشگلتون می بینید.ما هم شما و فرشته هاتون رو دوست داریم
ghazaleh
22 اسفند 90 17:03
ای جان جقده ناز شده ا.
قربون اون صورت نازش برم من .
شایانم موهاشو زده بسی قیافش تقس شده


مرسی چشمهاتون نازه. شایان جون رو هم از طرف من ببوسید
سفانه مامان شهداد
22 اسفند 90 17:28
لا حول و لا قوت الا بلا علی العظیم..... چشمم کف پای این جیگر طلا..... بخدا اگه پیشم بود میخوردمش ... هزار ماشالله... هزار الله اکبر بهش نگین جون... الهی که همیشه سلامت باشه وبخنده. بخدا دلم رفت براش... مبارک موهای خودت هم باشه عزیز دلم.... مطمئنم که خیلی خوشگلتر شدی مامانی ناز... چهارشنبه سوریت هم مبارک باشه گلم....


مرسی گلم شما چشمهاتون خوشگله عزیزم شهداد توپولی من رو ببوس
سمانه مامان پارسا جون
22 اسفند 90 21:44
قربونت برم توپولی من


خدا نکنه خاله جون
مامانی وروجک
22 اسفند 90 22:14
واااای چه پسر خوش تیپی بابا ایول فشن هم میکنی که!های لایت هم مبارک باشه خانمیخسته هم نباشی


مرسی خاله جونم لطف داری عزیزم
عسل و غزل
23 اسفند 90 1:42
مبارک باشه هورا هورا
پسملی من خوشگل شده
این پسره رو دیدیم ولی مامانش رو که ندیدیمتا بفهمیم خوشگل شده یا نه


قربونت با چشمهای خوشگلتون می بینید ایشاالله عید عکس های خودمون رو هم شاید بزارم
A&S
23 اسفند 90 8:23
سلام به نگين عزيزم و رادين قشنگم. صبحتون بخير. من سر كار هستم. اول صبحي گفت بيام رادينمو ببينم روحيه ام باز بشه. كلي شاد شدم. يه چند تا بوسشم كردم.



مرسی ما هم هر موقع که نظرات شما رو می بینیم خوشحال میشیم
A&S
23 اسفند 90 8:33
نگين عزيزم
سوختن غمهايت در آتش 4شنبه سورى آرزوى من است،4شنبه سوريت مبارك


مرسی گلم 4 شنبه سوری شما هم مبارک سال خوبی پیش رو داشته باشید
آزي
23 اسفند 90 9:49
الهيييي قربون رادين خوشكلم بشم كه انقدر ناز شده. خاله بخورتت عزيز دلم.
نگين جانم هميشه مطالب جالبي به مناسبتهاي مختلف تو وب رادين جان مي زاري با اجازه ات مطلب چهار شنبه سوريتو تو وب ني ني خودمم گذاشتم ببخشيد قبل از اينكه اجازه بگيرم از مطالبت استفاده كردم. ناراحت كه نشدي نه؟ اگه اشكالي داره بگو برش دارم


قربونت بشم خیلی هم خوشحال شدم
ilijoon
27 اسفند 90 20:38
واي كه چقدر خوشگل شدي ناناز مثل فرشته ها ميموني


سلام عزیزم ادرس وبت یادت نره برامون حتما بزار تا بیاییم پیشت