رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

برای دوستهای مهربونمون

1390/12/21 1:21
780 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستهای گلمون ممنون که تو این مدتی که من نبودم و سرگرم خونه تکونی بودم و نمی تونستم بیام و اپ کنم و نظراتتون رو تائید کنم زحمت می کشیدید و به ما سر می زدید و با نظرات خودتون وبمون رو مزین می کردید ،مهربون های من چون تعداد نظرات زیاد بود من همشون رو بدون پاسخ تائید کردم .

این گلها تقدیم به شما مهربون ها

 

                                   شکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا
21 اسفند 90 10:48
سلام عزیزم. نمیدونم کجا بریم.. تو خونه نشستن هم حال نمیده!!! گل پسرمون چطوره؟


سلام عزیزم من هم خیلی دوست دارم که عید ها بریم مسافرت ولی کجا خدا می دونه.رادین هم خوبه شما رو می بوسه
ghazaleh
22 اسفند 90 17:00
thanks a loi honey.
that 's kind of you !!
kiss you



ممنون عزیزم بوس فراوون برای شما