رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

شیرین زبون

1390/12/16 2:54
976 بازدید
اشتراک گذاری

              شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام خوشتل خان من الاهی فدای تو نفسم بشم که روز به روز داری شیرین تر و خوردنی تر میشی.جیگر طلا این چند روزه بازم کارهای جدید انجام دادی که مامانی رو حسابی خوشحال کردی.

روز پنجشنبه ساعت 1"30 برای اولین بار بهم گفتی مامان و چون دیدی من خیلی ذوق کردم چند بار تکرار کردی ولی بعد از مدتی فراموش کردی و به همون ننه گفتن ادامه دادی  البته گه گاهی مامان می گی ولی بیشتر ننه میگی.

 

 

به بابا دد می گی و وقتی بابایی لباس می پوشه تا بره بیرون می ری دنبالش تا شما رو هم ببره واگه با خودش نبره گریه می کنی  شکلکهای جالب آروین البته چون پسملی باهوشی هستی صبح ها که بابایی می ره سر کار کاری بهش نداری و حتی با خنده بای بای هم می کنی ولی بعد از ظهر هر جا که خواست بره اگه متوجه بشی می خوایی که همراهش بری.تا یه چیز خوردنی می بینی می گی گاگا و هر وقت بابایی زنگ زدنی به خونه با شما  صحبت کنه می گی دد گاگا.

وقتی بهت ماست ویا دنت می دم بعد از دو سه قاشق خوردن خوشحال میشی و دستهاتو تکون می دی و پاهات رو می کوبی رو زمین و می گی به به.

خودت می تونی تا چند دقیقه بدون کمک من و بدون این که از جایی بگیری سرپا بایستی و تازگی ها هم وقتی که سرپا وایسادی تا میگیم رادین نانای نای شروع می کنی به تکون دادن دست ها و پاهات تا جایی که تعادلتو از دست بدی. شکلکهای جالب آروین

عزیزکم شنبه ساعت 11"8 برای اولین بار خودت تونستی دو سه قدم جلو بیایی ،وقتی سدون کمک من سرپا وایساده بودی برای این که به من برسی چند قدم برداشتی ولی همین که احساس کردی من ازت نگرفتم و هیچ تکیه گاهی نداری ترسیدی و نشستی رو زمین.

وقتی عکس خودت یا بچه ی دیگرو نشونت می دیم و می گیم این کیه می گی ba ba,وقتی بهت می گم هاپو چی گفت میگی هااااااااا و وقتی بقیه ی حیوون هارو ازت می پرسم فقط می گی داااااااااااااااااااااا.و موقعی که می پرسم رادین چی گفت می گی دد ننه.

                        شکلکهای جالب آروین

         شکلکهای جالب و متنوع آروین

       

فدای شیرین کاریات بشم که دنیای من وبابایی رو شیرین تر از هر عسل و نباتی کردی، چون تو خودت کارامل عسل و نبات وقند و شکری

 

    

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

A&S
16 اسفند 90 9:03
قربونش برم كه هر روز داره خوردني تر و دوست داشتني تر و جيگر تر ميشه. خاله فداش بشه.
A&S
16 اسفند 90 9:09
قربون قدماش، قربون ننه گفتناش، قربونش قربونش قربونش كه دل منو برده.
مامان نسترن
16 اسفند 90 9:48
ای که به قربون اون شیرین زبونیات برم عروسکم...کم خوردنی بودی حالا که دیگه ....عزیزم کلی با خوندن کارهای جدیدت جون گرفتم ولی دلم برای دیدن روی ماهت حسابی تنگ شده.عااااااااشقتم
مامان علی
16 اسفند 90 13:13
فدای این شیرین زبونیت بشه خاله دوست دارم گلم و میبوسمت
مامان آرینا موفرفری
16 اسفند 90 14:44
فدای شیرین زبونی های پرنس کوچولوی خودم بشم من.
الهه مامان رادین
16 اسفند 90 16:58
چه پسر ناز و دوست داشتنی...ایشالا همیشه سلامت باشه...
مامان ملیکا
16 اسفند 90 18:15
سلام عزیزم عکسایه جدید واسه ملیکا گذاشتم لطفا با سر زدن به ما خوشحالمون کنید
مهسا مامان مرسانا
16 اسفند 90 20:27
برای شیرین زبون خاله
متین مامی ایلیا
17 اسفند 90 14:56
مبارکه عزیزه دلم قربون اون خوشکلیات بانمکه من
ghazaleh
17 اسفند 90 17:08
اینقدر دل من و اب نکنا می ام می خورمتا قربون مامان گفتنت انشاله روز به روز بیشتر حرف بزنه
مامان ایلیا
17 اسفند 90 22:44
سلام عزیز دلم خوبی دلم واستون تنگ شده مامانی بهت تبریک میگم رادینم راه افتااده گل پسرمون تا یکی دو هفته قشنگ راه میره ایلیا هم اولش دو سه قدم برداشت از روی ماهش ببوس
مامانی وروجک
17 اسفند 90 23:26
رادین جون فدات شم چه جالب که به مامانی میگه ننه!افرین به استقلالت برای قدم برداشتن