رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

ما اومدیم

1390/12/14 1:20
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

                             

سلام سلام سلام ،ما برگشتیم.

سلام به همه دوستهای گلمون که تو این مدتی که نبودیم به ما سر می زدند و معذرت خواهی که باعث نگرانیتون شده بودیم،این چند روزه که نبودیم رفته بودیم مسافرت .شنبه هفته پیش بابایی جون اومد و من و رادین رو همراه خودش برد ارومیه و سه شنبه هم بابایی اومد پیشمون و همگی با هم رفتیم مسافرت استان گردی.

دلیل نبودن مامانی قبل از رفتن به ارومیه هم مشغله ی کاری بود چون مامانی داشت خونه رو تمیز می کرد تا برای عید اماده بشه و از بس کار می کرد که خسته می شد و نمی تونست به وبم سر بزنه و برام پست جدید بزاره،البته کار های مامانی هنوز تموم نشده چون فقط اشپز خونه،سالن پذیرایی،اتاق کار بابایی و اتاق مهمون رو تمیز کرده و اتاق من ،اتاق خواب خودشون و نشیمن و بقیه ی جاها مونده و مامانی میگه که اتاق من کلی کار داره چون باید همه ی اسباب بازیهام رو یکی یکی تمیز کنه و تخت و کمد و مینی یخچالم رو جلو بکشه تا پشتشون رو هم تمیز کنه و با این همه وسایل ریز و درش که تو اتاقم جمع شده مطمعنا مامانی کار سختی پیش رو داره.

مامانی سر فرصت می یاد و خبر ها و اتفاقات این چند روز رو براتون می نویسه فعلا بای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا موفرفری
14 اسفند 90 1:37
سلاااااااااااااااام مامانی عزیز دلم برای شما و رادین جونم یه ذره شده بود.خیلی دوستون دارم.
A&S
14 اسفند 90 9:31
سلام به عزيزانم حالتون خوبه؟ خوش گذشت؟ ما كه دلمون براتون يه ذره شده بود. خوش اومديد. نگين عزيزم، رادين جوجو طلايي به خدا خيلي خيلي دوستتون دارم.
مامان علی
14 اسفند 90 10:27
سلام مامانی همیشه به سفر و شادی خسته نباشی. روی گل رادین جونو ببوس.
مامان نسترن
16 اسفند 90 9:53
سلام عزیزم ...همیشه به مسافرت.چند باری اومدم ولی دیدم از پست جدید خبری نیست.فکر کردم شاید درگیر خونه تکونیها هستی که اپ نمیکنی.امیدوارم همیشه در کنار همسر مهربونت و رادین جون نفسی روزهاتون بهاری باشه